השניים הראשונים הם
RPG
ממש טובים
קיבלו גם ציון גבוהה
והסטאר טרק הוא יריות חמוד
___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
Jun-20-2003 00:22
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by arik
חברס מה הסיכוי שמישהו יכול להשיג לי או לעלות לשרת של חן את המשחקים:
Gothic 2
Disciples II: Guardians of the Light
ואם אפשר גם אז
Star Trek: Elite Force II
?
אם יהיה לי כוח וזמן מחר נזרום איתך
___________________
.
Jun-20-2003 01:24
arik
shabat shalom
Registered: Aug 2001
Location: Israel raanana
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אם יהיה לי כוח וזמן מחר נזרום איתך
תודה אחי
אתGothic 2
כבר סיימתי להוריד
3 דיסקים
אני תותח
___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
Jun-20-2003 07:39
-CosmicFire-
Craiser Man
Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
אחרי שנתיים וחצי ששיחקתי קאנטר סטרייק והייתי שחקן בינוני ומעלה עזבתי..
יצא לי להיות בקבוצה הטובה ביותר בארץ ב
TFC עוד מוד של האלף לייפ בין המצליחים אחרי קאנטר..
לפני הרבה זמן :}}
שיחקתי קצת אנריל 2003
והרבה מאד ג'נרלס..
בעקרון אני לא משחק הרבה במחשקים גם בגלל שאין לי מקום במחשב (יש לי 22גיגה ותורידו 9גיגה טראנסים) כבר לא נשאר מקום
וגם המחשב ישן פנטיום 3 550 אז הרבה לא ממש עובד..
בעקרון אני מחכה שיצא מעבד הפרסקוט של אינטל
המעבד שעשוי להקרות הפנטיום 5
אבל בנתיים הוא נשאר פנטיום 4 למרות כל השינויים שעשו בו חוץ מהמהירויות הגבוהות...
הוא מתחיל מ3.4 וימשיך כנראה עד ל4.2 או יותר...
הפרסקוט הראשון אמור לצאת בסוף שנת 2003 והפרסקוט השני יצא באיזור אמצע 2004 ומטה...
כשיצא הראשון הוא יעמוד על 600-700דולר
וכשיצא השנני הראשון יעמוד על 400-500 שתבינו איזה הבדן 200דולר פחות
אז כשיצה השני אני יקנה את הראשון יעלה לו את המהירות לאיזור ה4וחצי בלי בעיה (1000שקל למערכת קירור ואיבזור)...
ואז יהיה לי מחשב למלא משחקים עד לעוד כמה שנים טובות :}}
___________________
Jun-20-2003 14:42
idanhakia
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2000
Location: ISRAEL RAMAT-gUn
טוב חברים יצא המשחק הגדול בעולם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
COLIN MCRAE RALLY 3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה משחק
רק יש בעיה אחת שאין לי מאיפה להוריד !!!
מישהו אולי יכול לעזור ?
Jun-20-2003 15:43
Segev
Armin Addict
Registered: Mar 2002
Location: a state of trance
זה בקשר למטריקס המשחק יש לי אחד במושב סיים את המשחק עם שתי הדמויות ואין לו את ניו!!!
הוא המפגר או המשחק ויש לו את המקורי...
___________________
"Trance had become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western."
- Paul van Dyk
Jun-21-2003 10:09
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
שגב אני יגלה לך משו
ניו לא מופיע במישחק כמו שהבנתי
גם לי יש את המקורי..:]
קיבלתי מנטוויז'ין
ליתר דיוק אח שלי הביא לי
___________________
Jun-21-2003 11:59
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
אני מסכים, המשחק לא קשור לניו
___________________
Never again.
Jun-21-2003 18:51
ADiSH
I am A Banana.
Registered: Feb 2003
Location: Rishpon, Israel
יופי, אז כולם מסכימים
___________________
I'm not an artist....
I'm a f****n work of art.
Jun-21-2003 19:08
arik
shabat shalom
Registered: Aug 2001
Location: Israel raanana
DEV-W3FT
WARCRAFT 3 FROZEN THRONE
בקשה תעלו לשרת של חן
זה רק דיסק אחד
בקשהההההההההההההההההההההההההההההההההההה
הא ויש פה למישהו את
Disciples II: Guardians of the Light
אני לא מצליח להוריד אותו
אני לא מוצא בשום מקום
___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
Jun-22-2003 22:04
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
quote:
Originally posted by arik
DEV-W3FT
WARCRAFT 3 FROZEN THRONE
בקשה תעלו לשרת של חן
זה רק דיסק אחד
בקשהההההההההההההההההההההההההההההההההההה
אני מוכן להעלות את זה אבל זה יקח הרבה זמן כי אני מעלה סרטים עכשיו מאותו שרת לשרת של חן
אז מחר בערב אני אתחיל אולי טיפה לפני
אני באמת לא בטוח עדיין
יצא גם משחק של פורמולה 1