Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

de financieel best passende mogelijkheid is met die 50 euro die we hebben van brooklyn. 50 affiches digitaal laten afdrukken op A3. Dan hoef je niet aan het andere geld te zitten dat we nodig hebben voor de zaal. A3 is wel klein natuurlijk...

Old Post Feb-16-2005 17:44  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

^das allemaal wel een beetje logisch ze, ivm die hoeveelheden.. want als ge die drukpersen eens bekijkt... stom om zoiets alleen maar in te stellen voor 15 papiertjes. Ma ik zeg het, ga eens naar een school waar ze een drukkerij hebben. zelf bij mij op de avondschool doen ze zo'n dingen. en tzal goedkoper zijn. en zeker even goed.

Old Post Feb-16-2005 18:01  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Je kan hier bij bijv. de Copy Sjop, een kopieerwinkel dus, ook grote afdrukken laten maken. Tis wel niet zo mooi, maar als je t zwart wit houdt maakt dat niet zoveel uit. En dan is dus ook voor grote formaten financieel wel aantrekkelijk bij kleine oplage, omdat daar gewoon ieder "printje" even duur is.

Old Post Feb-16-2005 18:39 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Ik bedoelde dus ook afdrukken in de copy shop.

Old Post Feb-16-2005 23:24  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

I know, maar niet iedereen had dat helemaal door geloof ik

Old Post Feb-16-2005 23:29 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

Ik denk eerlijk gezegd niet dat zwart-wit affiches evenveel aanspreken dan kleuraffiches... Maar een copy center lijkt mij toch ook de beste oplossing, volgens mij is er toch niet zoo'n groot verschil tussen kleurenkopies en zwart wit? Ge maakt dank denkek liever wa minder kleurenkopies dan veel zwart witte...

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Feb-17-2005 10:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

heeft er al eens iemand over nagedacht wat we zouden doen indien we verlies maken?

Old Post Feb-17-2005 10:56  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

Die kans is vrij klein als we het niet te groots gaan zien...

Wat gaan we doen met de winst? Ik zou zeggen dat het ene het andere meebrengt. We kunnen een lijstje aanleggen onder wie zowel de winst als het verlies gedeeld kan worden...?

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Feb-17-2005 11:02  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by Tiger777
Ik denk eerlijk gezegd niet dat zwart-wit affiches evenveel aanspreken dan kleuraffiches... Maar een copy center lijkt mij toch ook de beste oplossing, volgens mij is er toch niet zoo'n groot verschil tussen kleurenkopies en zwart wit? Ge maakt dank denkek liever wa minder kleurenkopies dan veel zwart witte...

Ach, tis maar een affiche he, denk niet dat kleur of zwart wit veel uitmaakt... Het enige dat voor ons van belang is is dat de boodschap overkomt...

Old Post Feb-17-2005 15:00 
Pheatus
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

Ik persoonlijk bekijk zwart/wit affiches minder dan mooie gekleurde. En vind ze zelf minder aantrekkelijk, maar is gewoon persoonlijke mening. Met kleur kunde meer in het oog springen.
Ik zou eventueel aanraden een beperkt aantal gekleurde affiches te laten printen bij de drukker (via zo'n A3-printer). Kan ik bij m'n drukker laten doen, kost 2€/A3-blad (enkele zijde). Valt wel nog mee IMO... Jasper zei tegen me, stuk of 20-25 max, wat ik ook goed vind. Hier komde met sponsoring van Brooklyn idd mooi mee toe...
en zoals Kaidreas zei, effectief laten persen/drukken kost teveel aan setup-kosten dus moet je er al genoeg van laten maken om te renderen.

Old Post Feb-17-2005 15:26  Belgium
Click Here to See the Profile for Pheatus Click here to Send Pheatus a Private Message Visit Pheatus's homepage! Add Pheatus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

quote:
Originally posted by Tiger777
Die kans is vrij klein als we het niet te groots gaan zien...

Wat gaan we doen met de winst? Ik zou zeggen dat het ene het andere meebrengt. We kunnen een lijstje aanleggen onder wie zowel de winst als het verlies gedeeld kan worden...?

Kristof had misschien ook gehoopt dat ze met hun mindhunters night winst zouden maken. Uiteindelijk deden ze verlies. En ook hij dacht dat iedereen te vertrouwen was. Nu ik denk dat de kans dat wij verlies zullen maken wel lager is dan 5%. Maar je weet maar nooit. En omdat wij geen vzw zijn komt dit verlies allemaal op één kop terecht nl op dat van degene die het contract heeft getekend. Grote risico's zijn uit den boze. Als we dan winst hebben, en die kans zit er vrij dik in, dan kunnen we die weer inversteren in een volgend feestje...

Old Post Feb-17-2005 16:24  Belgium
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by djcresto
Kristof had misschien ook gehoopt dat ze met hun mindhunters night winst zouden maken. Uiteindelijk deden ze verlies. En ook hij dacht dat iedereen te vertrouwen was. Nu ik denk dat de kans dat wij verlies zullen maken wel lager is dan 5%. Maar je weet maar nooit. En omdat wij geen vzw zijn komt dit verlies allemaal op één kop terecht nl op dat van degene die het contract heeft getekend. Grote risico's zijn uit den boze. Als we dan winst hebben, en die kans zit er vrij dik in, dan kunnen we die weer inversteren in een volgend feestje...

Mijn mening:

Winst gaat in de kas voor een volgend feestje/meeting/whatever, ik denk niet dat er bepaalde personen individueel recht hebben of kunnen claimen op de winst of een deel ervan.
Verlies, tja...ik reken er niet op, en ik denk dat alle Beta's die meehelpen slim genoeg zijn om geen geld te verduisteren en/of gratis drank weg te geven. Want daar kloot ge alleen maar ons en dus uzelf mee. En ik denk dat ook, aangezien het een feest van en voor het hele forum is, eventueel verlies misschien afgewenteld gaat worden op alle leden van het forum of aanwezige Beta's of iets in die aard. Maar normaal gezien kunnen we gewoon geen verlies maken als iedereen het eerlijk speelt...so it's all in your own hands

En ja, zoals Gert zegt, grote risico's willen we gewoon vermijden. Als we nu winst maken kunnen we volgende keer misschien een grote reclamecampagne doen, maar dat risico kunnen en willen we gewoon nu niet nemen. En bedenk ook, om uw fuif in een stad als Gent te laten opvallen zult ge véél moeten plakken en blijven plakken. Wederom hebben we daar ni de middelen voor. En ge moet u afvragen of er zo veel extra volk gaat afkomen door die affiches, in ieder geval al genoeg om de kost van de affiches goed te maken...

En ik ben ook niet echt voorstanders van zwart-wit affiches. Dat blijft toch nog steeds een kost (en we hebben géén startbudget, alle overschot van vorige party zit in de zaalhuur), en echt mooi of professioneel staat dat niet, zeker niet voor een trance-feestje. Dan liever het sponsorgeld uitgeven aan een stuk of 25 mooie kleurenaffiches die dan in startegische winkels en scholen gehangen kunnen worden, waar ze beter het doelpubliek bereiken én niet direct overplakt zullen worden!

Old Post Feb-17-2005 16:55  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed this arabic track translated... [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSoul Mekanik - Diskostatic (Original Version) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:54.

Forum Rules: