|
| quote: | Originally posted by djcresto
Kristof had misschien ook gehoopt dat ze met hun mindhunters night winst zouden maken. Uiteindelijk deden ze verlies. En ook hij dacht dat iedereen te vertrouwen was. Nu ik denk dat de kans dat wij verlies zullen maken wel lager is dan 5%. Maar je weet maar nooit. En omdat wij geen vzw zijn komt dit verlies allemaal op één kop terecht nl op dat van degene die het contract heeft getekend. Grote risico's zijn uit den boze. Als we dan winst hebben, en die kans zit er vrij dik in, dan kunnen we die weer inversteren in een volgend feestje... |
Mijn mening:
Winst gaat in de kas voor een volgend feestje/meeting/whatever, ik denk niet dat er bepaalde personen individueel recht hebben of kunnen claimen op de winst of een deel ervan.
Verlies, tja...ik reken er niet op, en ik denk dat alle Beta's die meehelpen slim genoeg zijn om geen geld te verduisteren en/of gratis drank weg te geven. Want daar kloot ge alleen maar ons en dus uzelf mee. En ik denk dat ook, aangezien het een feest van en voor het hele forum is, eventueel verlies misschien afgewenteld gaat worden op alle leden van het forum of aanwezige Beta's of iets in die aard. Maar normaal gezien kunnen we gewoon geen verlies maken als iedereen het eerlijk speelt...so it's all in your own hands
En ja, zoals Gert zegt, grote risico's willen we gewoon vermijden. Als we nu winst maken kunnen we volgende keer misschien een grote reclamecampagne doen, maar dat risico kunnen en willen we gewoon nu niet nemen. En bedenk ook, om uw fuif in een stad als Gent te laten opvallen zult ge véél moeten plakken en blijven plakken. Wederom hebben we daar ni de middelen voor. En ge moet u afvragen of er zo veel extra volk gaat afkomen door die affiches, in ieder geval al genoeg om de kost van de affiches goed te maken...
En ik ben ook niet echt voorstanders van zwart-wit affiches. Dat blijft toch nog steeds een kost (en we hebben géén startbudget, alle overschot van vorige party zit in de zaalhuur), en echt mooi of professioneel staat dat niet, zeker niet voor een trance-feestje. Dan liever het sponsorgeld uitgeven aan een stuk of 25 mooie kleurenaffiches die dan in startegische winkels en scholen gehangen kunnen worden, waar ze beter het doelpubliek bereiken én niet direct overplakt zullen worden!