Originally posted by Subsonik
Mja, als jij een zak geld kan krijgen omdat ze BASD op een mp3 speler willen zetten, en er een mix cd van jou bij willen leveren, pak jij em ook aan
Zo bedoelde ik het niet. Ik wil gewoon echt graag een Tiesto-Barbie!
Cd's eerst even gedownload om te luisteren en toen toch maar wel gekocht. Cd 1 is een lekkere cd, maar van mij hadden die Andy Moor remix van Luminary en Arcadia van G&D eraf gemogen. Die passen niet echt in het geheel.
Bij cd 2 had ik geen idee wat ik kon verwachten, behalve dan dat het trance zou zijn. Ik luister al in geen anderhalf jaar meer naar sets van Tiësto of bijvoorbeeld ASOT, dus ik was er een beetje bang voor. Maar het valt allemaal bijzonder mee. De tweede cd vind ik erg goed te pruimen en ook wel redelijk passen in de sfeer van ISOS.
Voor de mensen die het nog niet weten, Tiësto zegt dit over het vierde deel van ISOS:
quote:
It blends between the first few Magik and In Search Of Sunrise albums and the developed electronic sounds we have nowadays
En dat komt vrij aardig overeen met de sfeer van de cd
Apr-29-2005 22:19
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Ligtie inmiddels al in de winkels of nie ????
Apr-29-2005 22:31
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
Free Record zou hem 2-5-2005 pas hebben, gisteren kreeg ik hem al over de post binnen van de Free Top service, jammer dat ik hem niet bij dancegrooves had gekocht dan zat er nog een mooie poster bij voor het zelfde bedrag
Apr-30-2005 07:17
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Lekker CDtje
Ideaal om in de zomer te draaien...
Apr-30-2005 10:11
Dj_Day-V
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Apr-30-2005 10:22
MaGiK54
Happy Skippy
quote:
Originally posted by Chicane
Free Record zou hem 2-5-2005 pas hebben, gisteren kreeg ik hem al over de post binnen van de Free Top service, jammer dat ik hem niet bij dancegrooves had gekocht dan zat er nog een mooie poster bij voor het zelfde bedrag
Ze hebben inmiddels ook in de winkels liggen van de frs
Apr-30-2005 12:40
MaGiK54
Happy Skippy
Tering cd 1 is gewoon weg geeeeeeeeeeeeeeeeeil............
Apr-30-2005 12:50
AxePlode
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2003
zeker leuk cdtje. zitten idd een aantal tracks in die er niet in thuis horen en de eindes van de cd's is echt brak. vind Bad echt een enorme topplaat maar snap niet echt dat ie hier opstaat... voor mij blijft Solar Stone - Solar Coaster echt de meest ultieme isos plaat
Apr-30-2005 23:01
MaGiK54
Happy Skippy
Nu ik cd 2 helemaal heb beluisterd, gaat mijn voorkeur toch uit naar cd 1....ondanks cd 2 ook niet slecht is hoor
May-01-2005 10:18
Lynxx
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2003
Heb hem nu ook helemaal geluisterd, vind het echt een lekker cd-tje.
Als ik iemand mijn muzieksmaak zou moeten uitleggen zou ik hem of haar deze cd laten luisteren...
En idd, de Andy Moor remix van my world zuigt aardig ja, die had er wel af mogen blijven
Was wel grappig eigenlijk, was eindelijk in weer eens in een winkelcentrum in NL, dus ik dacht ik koop Miami05 van markus schulz, als ze die in de FRS hebben. En dan uiteindelijk ISOS gekocht. Baal echt die ik die andere ook niet meegenomen heb
May-01-2005 22:36
Roger
blaat
Registered: May 2004
quote:
Originally posted by Lynxx
Was wel grappig eigenlijk, was eindelijk in weer eens in een winkelcentrum in NL, dus ik dacht ik koop Miami05 van markus schulz, als ze die in de FRS hebben. En dan uiteindelijk ISOS gekocht. Baal echt die ik die andere ook niet meegenomen heb
hehe ja jij baalt echt ja
Sorry ik kan er niks aan doen maar die tosti cd is wel zooo ontzettend brak in elkaar gemixed, kan hier niet lekker naar luisteren want ik stoor me er echt aan! Als je door veel mensen als nummer #1 beschouwd wordt dan zou dat gedeelte toch wel beter moeten zijn imo