Zijn er hier mensen die blijven overnachten op de camping?
Zijn er hier mensen die naar Tiësto @ Marktrock gaan ipv TomorrowLand?
Aug-06-2005 16:25
IgnazZio
El Toro.
Registered: Jul 2004
quote:
Originally posted by FUSyke
Zijn er hier mensen die blijven overnachten op de camping?
Zijn er hier mensen die naar Tiësto @ Marktrock gaan ipv TomorrowLand?
Nopez
Btw: nu zie ik Fred Baker in uw sig staan... Hebt gij toevallig een tracklist van een dj-set van hem? Kheb er al nara gezocht maar nix gevonde, mss kunt gij mij helpe? Ik wil eens wete wa voorn tracks hij zoal oppikt.
Aug-06-2005 16:42
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
quote:
Originally posted by IgnazZio
Btw: nu zie ik Fred Baker in uw sig staan... Hebt gij toevallig een tracklist van een dj-set van hem? Kheb er al nara gezocht maar nix gevonde, mss kunt gij mij helpe? Ik wil eens wete wa voorn tracks hij zoal oppikt.
Eentje gevonden op Global DJ Broadcast 01-05-04:
Fred Baker:
01. Solid Globe - North Pole (Thomas Datt Remix)
02. Motorcycle - As The Rush Comes (Armin Van Buuren Universal Religion Remix)
03. Randy Katana - Guass
04. Castaneda - Floor Control (Original Mix)
05. Terry Bones & Fred Baker pres. Water Planet - Introspection (Original Mix)
06. Mr. Sam vs Fred Baker pres As One - Forever Waiting (Original Mix)
07. Fred Baker - My Thing
08. Active Sight - The Search For Freedom
Aug-06-2005 16:53
IgnazZio
El Toro.
Ziet er al goed uit Bedankt!
Toch hoop ik dat hij iets harder draait
harder? zal der nog niet genoeg 'hard' zijn op tomorrowland? met zo'n set zou ik reuzeblij zijn, wa goeie uplifting trance gvd!
nr 4 & 5 zijn om van te snoepen, hmmm
Aug-06-2005 19:06
IgnazZio
El Toro.
Zo bedoelde ik dat niet hoor! Schitterende set deze idd, maar ik zou graag (na 'n 45 minuutjes uplifting) wat Dark / Red Alliance tracks, of nieuwe Fred Baker tracks horen.
Registered: Jan 2004
ik vind die alliance tracks maar platte kak eigenlijk. dan liever zo'n set zoals hierboven
Aug-06-2005 21:57
_Jedi
life has just began
jammer dat de TranceAirwaves radio niet meer bestaat, waar Fred Baker regelmatig een set voor maakte.
Was altijd uitkijken naar die zen 'show'.
wat on topic betreft, men petekind verjaart dan dus .. komt voor op dit mega feest.
Jammer, but have fun Beta's!
Aug-06-2005 22:07
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Ik pas wss ook. Mijn vriendin komt zondag voormiddag terug van de Dominicaanse en dus zal ze nog last hebben van de jetlag. En na een weekske ze nie te hebben gezien wil ik ze wel platknuffelen en andere zaken doen Mss ga ik s'avonds nog wel eens naar Tiësto kijkenDat is ook al een tijdje geleden dat ik hem nog eens heb gezien.
Aug-06-2005 22:11
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by _Jedi
wat on topic betreft, men petekind verjaart dan dus .. komt voor op dit mega feest.
!
Pffft dat kind gaat toch nimeer naar u om zien eens het een succesvolle carriere en een voeldoening gevende relatie heeft en de ervaring van Tomorrowland blijft voor eeuwig
Enfin amuseert u
Aug-07-2005 09:41
djibberonacid
tranceaddict
Registered: Jan 2005
Tomorrowland wordt de BOM, ik kan al ni meer wachte, ik ga zowat voor alles, behalve voor de techno areas!!!
Felix da Housecat, Dr.Kucho, Fred Baker, AvB, Ferry, M.I.K.E. en Coone vs. Dark-e(effe lekker beuken) wil ik zeker gezien hebben