|
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Och tis allemaal niks, wij hebben tenminste niet een vlak land (zonder heuvels) en met een hoop dwaze windmolens
10-4 |
En wat is het voordeel van heuvels? Dat je het schompes moet fietsen om over die heuvels te komen? Dat je zeeziek wordt van al die klotewegen? Jullie zijn wel stoer met jullei heuvels hoor! phoehey. Denk dat we heel erg jaloers zijn.....
___________________
Allemaal gelul!!
|