Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Automne Electronique Festival @ La Dune Toulouse (07 et 08-10-05)
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
Mes photos et mes vidéos sont dispo !!

là (désolé c'est un peu gros)

Last edited by BlackHole on Oct-13-2005 at 08:49

Old Post Oct-13-2005 06:35  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

Super merci ! Par contre c'est quoi les .THM ?

Old Post Oct-13-2005 10:46  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
quote:
Originally posted by Mister NjoY
Super merci ! Par contre c'est quoi les .THM ?

Je sais pô !!! c'est généré quand je fais une vidéo. Y a le fichier avi et ça et je sais plus si c'est nécessaire ou pas de toute façon c'est pas ce qui prend le plus de place

Old Post Oct-13-2005 10:49  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dizystorm
tranceaddict in training

Registered: Jul 2005

Les *.THM ne sont pas necessaires.

Merciiiii bcp !!! pour les photos et vidéos. Ca avait l'aire de bien déchirer mais c'est qu'une impression ou il tirait un peu la gueule Tiesto ?

Old Post Oct-13-2005 11:30  France
Click Here to See the Profile for Dizystorm Click here to Send Dizystorm a Private Message Add Dizystorm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

A télécharger d'urgence !!! Excellentes les vidéos, ça replonge dans l'ambiance

sinon c'est quoi la zik de la vidéo 36, elle kick le ass

Old Post Oct-13-2005 13:35  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by Dizystorm
Ca avait l'aire de bien déchirer mais c'est qu'une impression ou il tirait un peu la gueule Tiesto ?

Il avait toutes 10sec un flash dans la geule, par facile pour mixer

Old Post Oct-13-2005 13:38  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Et puis dès que j'ai filé mon fly à dédicacer, tout le monde à rappliqué devant la cabine avec un bout de papier. C'était bien lourd...

Pendant facile 1 heure, il avait que des bras levés avec des bouts de papiers devant lui... j'étais pas à sa place mais moi ça m'aurait grave gonflé (et je pense que c'était aussi son cas)

A croire que certains préféraient avoir une dédicace que de bouger son du tiesto

Old Post Oct-13-2005 13:42  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dizystorm
tranceaddict in training

Registered: Jul 2005

quote:
Originally posted by _ Andy _
Et puis dès que j'ai filé mon fly à dédicacer, tout le monde à rappliqué devant la cabine avec un bout de papier. C'était bien lourd...

Pendant facile 1 heure, il avait que des bras levés avec des bouts de papiers devant lui... j'étais pas à sa place mais moi ça m'aurait grave gonflé (et je pense que c'était aussi son cas)

A croire que certains préféraient avoir une dédicace que de bouger son du tiesto

Wé ça m'a bien choqué sur les vidéos en effet tout ces bouts de papier, personne se déchainait devant forcément ça motive pas. Et puis avec le monde qu il y avait en cabine pas évident de trouver sa place. Des fois je me demandais meme s il allait pas finir le nez sur ses platines ...

Old Post Oct-13-2005 14:08  France
Click Here to See the Profile for Dizystorm Click here to Send Dizystorm a Private Message Add Dizystorm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rippey64
bla bla bla bla

Registered: Mar 2005

il avait le sourire et passait son temps a discuter avec les gens derriere en rigolant ...
apres qu'il fasse la gueulle derriere les platines, on a tous des tetes
bizarre quand on est concentre

Old Post Oct-13-2005 14:17  France
Click Here to See the Profile for Rippey64 Click here to Send Rippey64 a Private Message Add Rippey64 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by _ Andy _
A télécharger d'urgence !!! Excellentes les vidéos, ça replonge dans l'ambiance

sinon c'est quoi la zik de la vidéo 36, elle kick le ass

Aucune idée mais c'est vrai qu'elle a l'air pas mal.
Par contre si t'as une idée de la 47 je suis prenneur

J'espère qu'il va la jouer la nalin & kane le 3, j'adore, depuis l'original....

Aux extraits que j'ai pu entendre, çà avait pas vraiment l'air si bourrin que çà, l'effet son trop fort a vraiment du joué dans votre jugement...

Old Post Oct-13-2005 19:27  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

et pourtant au delà du son fort, c'était vraiment pushy sur les deux dernières heures (et il a mixé trois heures et demie )

Old Post Oct-13-2005 19:39 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

il parait qu'il revient ce week end...

Old Post Oct-13-2005 19:42  Suriname

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Automne Electronique Festival @ La Dune Toulouse (07 et 08-10-05)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHappy Hardcore ID? [2003] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackScratch D vs H-Bomb - "The Red Pill" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:21.

Forum Rules: