Originally posted by goni_12345
באבן גבירול 2 בית אליהו
גם לי עשו שם ראיון
אולי רוצים אותך לפרוייקט גמא ? יש לך מושג במחשבים ?
יש שם שווארמה טובה ברחוב קרליבך
הראיון הזה תמיד לוקח שעות אז תבוא מוכן חח
Dec-28-2006 17:45
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic
Registered: Mar 2005
Location:
זימון למיון איתור קדם-צבאי ל- פקידות )יח' 9701( בתאריך 22/01/2007 בשעה 09:00 - נא להגיע בזמן!
מה זה לעזעזל?!
Dec-28-2006 17:50
goni_12345
tranceaddict
Registered: Aug 2006
Location: Brazil
quote:
Originally posted by Shahar
גם לי עשו שם ראיון
אולי רוצים אותך לפרוייקט גמא ? יש לך מושג במחשבים ?
יש שם שווארמה טובה ברחוב קרליבך
הראיון הזה תמיד לוקח שעות אז תבוא מוכן חח
ואללה אין לי מושג במחשבים הם אמרו משהו מודיעין אלקטרוני .. !
וצדקת חיכיתי שם 3 שעות בשביל ראיון של 10 דקות בסוף דפקתי שווארמה בלאפה מהסרטים
הקיצר יש למישהו מושג על זה ?
Dec-28-2006 19:29
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
אלקטרוני או אלקטרוניקה?
Dec-30-2006 13:11
goni_12345
tranceaddict
Registered: Aug 2006
Location: Brazil
אלקטרוני
Dec-30-2006 19:36
black_mammmba
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2006
Location: ra'anana
אני יכול לתרום מניסיוני ו
בכל נושא בצבא.
אני משרת כמפקד בפלוגת הצמ"ה בגדוד הנדסי
עם כל בעיה אני אשמח לעזור.
Jan-01-2007 19:20
DvJ
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel
סיימתי היום טירונות
וממחר אני בקריה הציעו לי
נהג רכב פרטי בבסיס מטכל איך זה לדעתכם ??
אני נירא לי בינתיים מוותר עלזה...
Jan-03-2007 21:27
black_mammmba
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2006
Location: ra'anana
quote:
Originally posted by DvJ
סיימתי היום טירונות
וממחר אני בקריה הציעו לי
נהג רכב פרטי בבסיס מטכל איך זה לדעתכם ??
אני נירא לי בינתיים מוותר עלזה...
תפרט את המונח
בבסיס מטכל?
האם הציעו לך להיות נהג בוס, ב"יחידה"
או שהציעו לך להיות נהג בוס במטכל, שזה איפה שיש הרבה חרבות ופלאפלים והם מנהלים את הצבא.?
Jan-03-2007 23:43
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
quote:
Originally posted by black_mammmba
תפרט את המונח
בבסיס מטכל?
האם הציעו לך להיות נהג בוס, ב"יחידה"
או שהציעו לך להיות נהג בוס במטכל, שזה איפה שיש הרבה חרבות ופלאפלים והם מנהלים את הצבא.?
מה זה משנה הם תמיד יכולים גם לשקר לו בפרצוף
מותר להם הם צבא
Jan-04-2007 22:32
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound
Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa
מישהו פה מתגייס ב4 לפבואר??
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^