Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > de pc-problemen thread 2
Pages (55): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj LPG
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by djcresto
Men pc wil geen verbinding meer maken, loopt zelfs af en toe vast bij het opstarten erdoor. Het lichtje dat moet aangeven dat ze aan of uit staat pinkt ook regelmatig aan en uit. Heb het dan ook eens geprobeerd met men pa zijn nieuwe laptop en die wilt al helemaal niet opstarten als ik die harde schijf eraan hang. Ze is wel nog in garantie maar heb maar schrik dat ik de gegevens kwijt ben als ik ze binnengeef. Die zijn mij veel meer waard dan die harde schijf zelf.

als ge ze echt terug wilt, moet ge eens contact opnemen met zo'n datarecovery bedrijf eh... Ik eet niet hoeveel dat kost, maar er zelf aan beginnen klooien zou k ook ni doen.

Old Post Jun-21-2006 09:49  Belgium
Click Here to See the Profile for Dj LPG Click here to Send Dj LPG a Private Message Visit Dj LPG's homepage! Add Dj LPG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by Dj LPG
als ge ze echt terug wilt, moet ge eens contact opnemen met zo'n datarecovery bedrijf eh... Ik eet niet hoeveel dat kost, maar er zelf aan beginnen klooien zou k ook ni doen.

Da kost wel wa geld... Als het probleem hardware-matig is (wat hier wss wel het geval is), dan is er natuurlijk geen andere oplossing. Tenzij je een mirror schijf hebt (maar dat zal wel niet )

Old Post Jun-21-2006 12:10  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

Data recovery kost stukken van mensen. Da zijn dan ook meestal bedrijven die hier beroep op doen.

Old Post Jun-21-2006 12:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Xilver
Data recovery kost stukken van mensen. Da zijn dan ook meestal bedrijven die hier beroep op doen.

+-400 euro zag ik hierjust op ne website

Old Post Jun-21-2006 13:01  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever

quote:
Per geslaagde opdracht EUR 1.175,00
+ Per Gb capaciteit EUR 3,00
+ Per gerecoverde Mb #1) EUR 0,50
+ Per aanwijzing #2) EUR 50,00
#1) Tot en met 1Gb: = 0,50 EUR/Mb
1Gb tot en met 5Gb: = 0,40 EUR/Mb
5Gb tot en met 10G: = 0,30 EUR/Mb
10Gb tot en met 20Gb: = 0,20 EUR/Mb
20Gb tot en met 50Gb: = 0,10 EUR/Mb
Het meerdere boven 50Gb: = 0,05 EUR/Mb
#2) Indien u slechts een gedeelte van de schijf gerecovered wilt hebben, kunt u ons vragen slechts een gedeelte te recoveren. Wij brengen 50 Euro per "aanwijzing" in rekening. Als één aanwijzing telt bijvoorbeeld: "Alle .WP5 files", "De My Documents map", " De tweede partitie", "Alle documenten nieuwer dan 1 maart", "Alles behalve de systeeminstallatie" of een filenaam.

Dat zijn wel dure prijzen

Mail anders eens naar Ibas

Old Post Jun-21-2006 13:12  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

quote:
mijn externe harde schijf is naar de zak en dat zuigt serieus. 60 gig aan muziek, duizenden foto's.

kweet ni hoe vaak ik da al heb gezegd tegen 156 verschillende mensen: MAAK BACKUPS VAN UW SHIT OF KOM DERNA NI JANKEN.

kheb gesproken

en beschrijf het probleem es precies, is misschien met een of andere tool te fixen (niet waarschijnlijk, maar je weet nooit)

edit: zag net uw beschrijving van uw prob... ziet er niet te best uit

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Jun-21-2006 13:19  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Prijzen:

* Het stellen van een diagnose kost 75 Euro zonder enige verplichtingen tot afname van recovery data
* Afhankelijk van de werkzaamheden, te vervangen onderdelen en de gebruikte meet en reparatie apparatuur zullen de kosten voor data recovery +- uitkomen op € 400,-
* U kunt de totale (notebook) harde schijf laten recoveren
* U kunt om spoedservice vragen
* Onze koerier haalt uw harde schijf gratis bij u op, wel zo veilig

van RSE

maar eerst toch andere oplossingen zoeken

Old Post Jun-21-2006 13:21  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj LPG
Supreme tranceaddict

http://www.stellarinfo.com/
http://www.freebyte.com/filediskutils/#datarecovery http://www.dtidata.com/data_recovery_software.htm

moest ge uwe pc nog kunnen opgestart krijgen met die HDD, dan kunt ge een van die programma's testen eventueel...
Btw, als ge die HDD aan uwe pc hangt als 2e harde schijf, dan vergeet ge toch ni van die op slave te zetten eh??

Old Post Jun-21-2006 13:23  Belgium
Click Here to See the Profile for Dj LPG Click here to Send Dj LPG a Private Message Visit Dj LPG's homepage! Add Dj LPG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

quote:
http://www.stellarinfo.com/
http://www.freebyte.com/filediskutils/#datarecovery http://www.dtidata.com/data_recovery_software.htm

Btw, als ge die HDD aan uwe pc hangt als 2e harde schijf, dan vergeet ge toch ni van die op slave te zetten eh??

euh wat opzetten? Ben geen expert Gebruikte schijf om men muziek en foto's en backup van mijn documenten op te zetten.

Schijf is wel nog in garantie. Maar weet natuurlijk niet of ge de gegevens gaat kwijt zijn als ze ze herstellen of evt een nieuwe opsturen.

edit: deze heb ik

http://www.freecom.com/ecproduct_de...ssCatID=1146166

Last edited by djcresto on Jun-21-2006 at 13:38

Old Post Jun-21-2006 13:31  Belgium
Dj LPG
Supreme tranceaddict

quote:
euh wat opzetten? Ben geen expert Gebruikte schijf om men muziek en foto's en backup van mijn documenten op te zetten.

Schijf is wel nog in garantie. Maar weet natuurlijk niet of ge de gegevens gaat kwijt zijn als ze ze herstellen of evt een nieuwe opsturen.

edit: deze heb ik

http://www.freecom.com/ecproduct_de...ssCatID=1146166

ahja sorry, kwist ni da het een externe was Ma wie koopt er dan ook rommel van freecom!! Maxtor ftw jong
En die harde schijf ligt ook nergens in conflict met iets? Want ik heb da ook me nen mp3-speler gehad, die heel menne pc dee crashen als ik em aansloot... En da bleek dan me een conflict te maken te hebben aan de usb-poort. Ma vraag mij ni hoe ge da moet uitzoeken

Old Post Jun-21-2006 13:43  Belgium
Phortastic
It's Majik !

quote:
Maxtor ftw jong

niet echt...

WD > Maxtor

Maxtor geeft niet eens meer 3 jaar garantie. Een HD kopen die geen 3 jaar garantie geeft is gewoon lomp.

Moet wel zeggen dat ik in men vorige pc ook Maxtor had en die ging nog altijd na 4 jaar. Maar ze zijn gestopt met 3 jaar garantie te geven... Winkel waar ik men pc gekocht heb deed ook niet meer in Maxtor wegens teveel problemen

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Jun-21-2006 13:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever

quote:
ahja sorry, kwist ni da het een externe was Ma wie koopt er dan ook rommel van freecom!! Maxtor ftw jong
En die harde schijf ligt ook nergens in conflict met iets? Want ik heb da ook me nen mp3-speler gehad, die heel menne pc dee crashen als ik em aansloot... En da bleek dan me een conflict te maken te hebben aan de usb-poort. Ma vraag mij ni hoe ge da moet uitzoeken

Alsem die HD aansluit aan een andere PC en die herkent hem niet, dan imo iets mis met hardware. Ge hoort mss ook wel dat de schijf hapert of een ongewoon geluid maakt. Als je af en toe nog toegang kan krijgen tot de HD, dan zou ik daar mss wel eerst een programma'ke op los laten die uw gegevens nog kan recuperen. De shit is natuurlijk wel da ge nog wel een andere HD nodig hebt. Als de schijf nog onder garantie valt, kunt ge natuurlijk vragen of zij de gegevens zelf kunnen recuperen en op uw (nieuwe of herstelde) schijf knn zetten. Ik zou daar toch eerst ook eens voor horen voor da ge zotte kosten doet. Kijk mss is naar uw garantie overeenkomst.

quote:
Winkel waar ik men pc gekocht heb deed ook niet meer in Maxtor wegens teveel problemen

Maxtor ftw!

Old Post Jun-21-2006 13:54  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > de pc-problemen thread 2
Post New Thread    Post A Reply

Pages (55): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmelodic trance from last few years [2011] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDespina Vandi - "Gia" (Extended Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:03.

Forum Rules: