 |
|
|
|
 |
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005
Location: Primera División and Serie B
|
|
|
| quote: | Originally posted by Laszlo
Menar du fjanttösen som är så kallad expert i SVT:s soffa? Ola Andersson och juggen vad han nu heter diggar jag stenhårt, för att inte tala om Jihde SVT håller som oftast hög klass vad gäller kommentatorer, jämför man med TV4 så lirar de ju inte ens i samma kommentatorsliga... |
Anna Pohjanen, Gjorde ett snyggt mål i sin karriär och tror nu att hon kan allt om fotboll. Tyvärr så är hon expert hos de, surt som fan.
Jag tycker om TV4as experter, Hasse Backe vet allt som oftast vad han pratar om samtidigt som Hedman allt som oftast inte bara håller med och säger vad han tycker. Djordjic är riktigt rolig emellan åt, och tjejen är faktiskt ojämförbar med Anna Pohjanen. Dessutom tycker jag om Ola Wenström.
Men Peter Jihde är en härlig programledare, ibland överdriver Ola Andersson med kommentarerna. Men jag tycker om Sladjan, han kan mycket om fotbollsspelare.
TV4 > SVT
Jämför man kommentatorerna så tycker jag väldigt mycket om Glenn Strömberg även om han är för kritisk ibland, men det är rätt, utan kritik kommer man ingenvart.
|
|
Jun-16-2006 21:22
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004
Location: Stockholm
|
|
|
Jun-16-2006 23:37
|
|
|
 |
 |
trancedanne
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2004
Location: Lidingö, Sweden
|
|
|
tv4's hasse äger allt svt har.. hedman gör också ett bra jobb
|
|
Jun-17-2006 00:15
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:10.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|