|
Info om kvällens DJs
Nick: Braxn
Namn: Anders Johansson
Ålder: 20
Bor: Nynäshamn (Strax utanför Stockholm)
.nfo: Har spelat i ca.3 år nu, när jag inte spelar för mig själv försöker jag undehålla mina likasinnade vänner här i Nynäshamn. Klassas väl som dom flesta här som 'bedroom dj'.
Jag spelar och älskar att spela olika former av house, funkigt, skitigt och svängigt
Skulle dj utrustning ha en egen 'PRO förening' så skulle mina prylar passa in fint, mixen är inspelad med hjälp av en Behringer VMX-200 (mixerbord), Numark cdn18 (CD) och en Numark TT-200 (Vinyl).
Nick: Patrik aka. Gate 42 aka
Namn: Patrik Björkman
Ålder: 23
Bor: Stockholm
.nfo: Lirat plattor i blandade genres i 1½ år och har nu funnit mitt hem i elektron och technon. SweTA mixen är inspelad på 2st Numark TT-200's, 2st CDJ-800's kopplade till en DJM-600.
Nick: Taste
Namn: Erik Owetz
Ålder: 20
Bor: Solna
.nfo: Lirat sen 2001, gillar att samla "12or men har dock slutat med allt nu.
Nick: Steve
Namn: Stefan Sundheden
Ålder: 31
Bor: Lapplands Väsby
.nfo: Har spelat som bedroom DJ sen '96 då jag skaffade min första mixer. Spelar inte mer än nån enstaka gång i månaden numer hemma hos en kompis.
Denna gången har jag använt mig av 2st Technics 1210 MKII, 2st Pioneer CDJ-100 samt en Pioneer DJM600 mixer. CD är svårare än vinyl ! Denna mix har bara 1 vinyl. Mixen bygger väldigt mycket, skulle nog behövt va 3 timmar egentligen.
Glöm inte att kika in på SWETAs irc-kanal !