Voor mij valt em alvast redelijk mee. Er moeten geen al te moeilijke keuzes gemaakt worden..
In de namiddag wordt het vooral van de ene stage naar de andere gaan.. Vanaf 17u30 tot 22u wordt het non-stop feesten in de Perfecto, om vanaf 22u nog een uurke Ferry Corsten mee te pikken op de main en daarna nog twee uur Armin
Mainstage, Perfecto en Versuz zijn zowat de enige stages waar ik te vinden zal zijn, en die liggen alle drie in elkaars buurt, ideaal dus En Q-Dance ligt mooi aan de andere zijde, dus daar hoef ik in principe al niet te passeren (de techno-fans in Kozzmozz daarentegen zullen minder blij zijn )
Last edited by FenixStyle on Jul-05-2006 at 21:49
Jul-05-2006 21:34
Magistrate
rabiate proghater
Registered: Aug 2004
line up is idd ideaal, goed dat ze die techno dj's op de main vroeg geplaatst hebben (voor ons toch)
site is ook vet !
Jul-05-2006 21:45
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Dat wordt simpel
13h - 20h30: Perfecto
20h30- 01h00: Mainstage
Maar kzal natuurlijk wel overal eens rondneuzen; alleszinds hoeven er niet teveel keuzes gemaakt te worden. Chris Liebing wil ik alvast wel ns zien
Jul-05-2006 22:36
mrcanon
Longing for summer ...
Registered: Aug 2005
quote:
Originally posted by Push2005
Dat wordt simpel
13h - 20h30: Perfecto
20h30- 01h00: Mainstage
Maar kzal natuurlijk wel overal eens rondneuzen; alleszinds hoeven er niet teveel keuzes gemaakt te worden. Chris Liebing wil ik alvast wel ns zien
Heb die al eens gezien, vind die in feite nie de moeite, mss voor u wel
Edit: Idd zeer goeie uren voor TA's die (kunnen) gaan!
Jul-05-2006 22:40
FredNova
The world doesn't know...
Registered: May 2003
Er is dagen gesleuteld aan de uren... het resultaat mag er idd zijn.
Website is vet (en origineel want je kan er haast in rondlopen).
Het campingfestival... ni makkelijk zo iets... keuzes maken...