Originally posted by Eagle`
ronaldinho staat gewoon niet op de positie waar ie hoort, nu staat ie al 2 matchen puur middenveld, terwijl hij het beste acteert net achter de spitsen zoals bij barca
Je zit daar ook met 4 centrale spelers in het middenveld. Daardoor dat het daar meestal zeer goed dicht zit. Het veld wordt nie echt breed gehouden.
Ondertussen Frankrijk gelijk tegen Zuid Korea. Onverdiend wel hoewel Frankrijk slecht speelde. Zuid Korea was zeker nog slechter. Mogelijk ook het afscheid in mineur van Zidane die zijn 2e geel pakte. Snap ook die coach niet. Met slechts 1 spits. Saha en Trezeguet op de bank.
Originally posted by djcresto
Snap ook die coach niet. Met slechts 1 spits. Saha en Trezeguet op de bank.
idd, dat snap ik dus ook niet. Dat is puur een gebrek aan lef. Die kerel wilt veel te veel zekerheid inbouwen en hoopt dan gewoon op een flits van Henry om de match te beslissen.
Na zo'n 5 min zag er dat al zeer goed uit maar t is niet dat frankrijk nog echt veel heeft laten zien in die match daarna (buiten die niet goedgekeurde goal). Ze konden niet veel waarmaken tegen de goed georganiseerde koreanen die zelf ook met veel achter de bal bleven tegen 1 spits. Kdenk zelfs dat het voor de Koreanen met drie in de verdediging ook wel gelukt zou zijn. Dit frankrijk mist echt een versnelling in de opbouw, zidane kan het blijkbaar niet brengen en een speler die dat volgens mij wel zou kunnen is nu op vakantie.
Als ik mij niet vergis speelde Frankrijk in het verleden wel nog met twee spitsen (op het EK 2000), met Henry en Trezeguet in de spits en dat hebben ze uiteindelijk gewonnen. Zou mij ook nu nog een goed duo lijken. Kdenk dat ze nog altijd wel die automatismen hebben van hun tijd samen bij Monaco en als dan een speler als Giuly het spel kan verdelen zit het wel goed, zeker met een speler als Makelele die het vuile werk kan opknappen. Op dit moment doen ze het mss met twee meer verdedigende ingestelde middenvelders, maar naar hetgeen ik lees en hoor is Viera niet echt in vorm.
Kben nu vooral benieuwd hoe ze het in de laatste wedstrijd gaan aanpakken, als ze dan ook maar met 1 spits starten hoop ik echt zoooooo hard dat ze serieus op hunne bek gaan. En zelfs als ze kunnen winnen zijn ze niet eens zeker meer van qualificatie.
Jun-18-2006 23:39
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
De Aussies speelden toch ook niet onverdienstelijk vond ik
Voor de rest zijn het maar matige wedtsrijden vandaag imo
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Jun-19-2006 14:47
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Op basis van de 1ste helft had Togo zeker een gelijkspel verdiend, en zeker een penalty. Maar in de 2de helft kwamen ze er nauwelijks nog aan te pas, dus ergens wel verdiend dat de Zwitsers hebben gewonnen. En jah, dat ze 1ste staan in de groep ligt eerder aan de zwakte van Frankrijk dan aan hun eigen sterkte hoor
Vanavond de Spanjolen, kben benieuwd of ze de demonstratie van vorige week kunnen herhalen
Originally posted by Nabistai
Zwitserland neemt zowaar de leiding in groep G !
Een verrassing kan je dat toch niet noemen. Zuid Korea speelt echt niet goed en Togo is nog wat te zwak. Frankrijk en Zwitserland zullen wel doorgaan, tenzij Zuid Korea weeral geluk heeft.
Die Zuid Koreaanse supporters gisteren, nie normaal, wat een ambiancemakers
De Fransen spelen in ieder geval belabberd, dus voor mijn part hoeven ze ook niet door te gaan. Niet dat Zwitserland of Zuid-Korea nog verder zal gaan de 8ste finales, maar toch
Originally posted by Jasperovitsj
De Fransen spelen in ieder geval belabberd
tja maar Zuid Koreanen of Togolezen zijn nog een pak minder imo ondanks het zwakke Frankrijk. Jammer wel dat er in deze poule ploegen doorgaan en bv Ivoorkust al naar huis moet. Maarja das nu eenmaal voetbal.
tja maar Zuid Koreanen of Togolezen zijn nog een pak minder imo ondanks het zwakke Frankrijk. Jammer wel dat er in deze poule ploegen doorgaan en bv Ivoorkust al naar huis moet. Maarja das nu eenmaal voetbal.
Zo ontstellend zwak is Zuid-Korea nu ook weer niet, in ieder geval verdienen ze het meer dan de Fransen op dit moment.
Jun-19-2006 17:10
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
quote:
Jammer wel dat er in deze poule ploegen doorgaan en bv Ivoorkust al naar huis moet. Maarja das nu eenmaal voetbal.
Originally posted by Blue Sky 99
Zo ontstellend zwak is Zuid-Korea nu ook weer niet, in ieder geval verdienen ze het meer dan de Fransen op dit moment.
Waarheid
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)