|
| quote: | Originally posted by Bertn
hoera, leve de cafépraatmening! |
Amai!!! That was it. Menneke, ge hebt bij n emmer laten overlopen. Oftewel: laten we dit eventjes intelligent genoeg houden voor meneer de minister: Geachte heer, u heeft voor mij een grens overschreden - point final.
Ik heb hier al heel wat gelezen, maar uw reacties spannen echt de kroon! Ik vind dat ge weinig respect opbrengt voor andermans meningen en ge doet u voor als dé alwetende en meest intelligente politieker (oei contradictio in terminis) in spé ...
| quote: | | haha, sorry maar dit is een beetje prietpraat he | | quote: | | mensen die met dit soort uitspraken rondlopen, daar krijg ik dus het schijt van he. dat kent geen zak van politiek, maar gaat wel overal van die cafépraat gaan verkondigen | | quote: | | Je laatste zin slaat trouwens helemaal op niks. |
| quote: | | de post van Kelly. Die getuigde gewoon van een weinig onderbouwde kennis | | quote: | | en denk je echt dat het VB daar iets aan zal verbéteren??? ze hebben geen kloot ervaring op dat gebied! | | quote: | | Daar krijg ik idd het schijt | | quote: | | Het is trouwens wetenschappelijk bewezen dat Vlaams Blok-stemmers uit marginalere milieus komen en gemiddeld lager zijn opgeleid dan stemmers op andere partijen. Inderdaad, het is wetenschappelijk (!) bewezen dat de gemiddelde SPa stemmer hoger opgeleid is dan de gemiddelde Vlaams Belang stemmer. | | quote: | | ik probeer een discussie te voeren, maar mijn beweringen worden door u quasi afgedaan als achterlijk gezwets |
Tis ni omdat gij toevallig weet-ik-veel-wat-voor-een politiek/sociologisch/.. getinte opleiding volgt of dat ge veel op de politieke fora's vertoeft, dat uw mening de enigste gefundeerde is. Tjeez!
Wie denkt ge eigenlijk wel dat ge zijt om zomaar iemands mening als cafépraat af te schilderen.
Als ge er niet akkoord mee gaat(en ja ondertussen kennen we uw mening wel over het soort volk dat voor het VB stemt ) zou ge dat ook met iets meer nuance kunnen brengen.
Ah ja, sorry dat ik het zo cafépraat-achtig neertyp, ik zal wel niet uit één van de hogere klassen afstammen