Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Pages (54): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
domineesje
Con amor todo se puede!

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Ge moet ergens beginnen

Ik verwacht op Illusion een paar bleitende BETA's, als ik ga feesten ga ik feesten,ni uren zitten analyseren welke tracks er gespeeld worden, kan ik thuis ook.

vind ik een goedje

Old Post Sep-14-2006 16:28  Belgium
Click Here to See the Profile for domineesje Click here to Send domineesje a Private Message Visit domineesje's homepage! Add domineesje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
domineesje
Con amor todo se puede!

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by Push2005
(m.a.w. als ik een topDJ ga zien dan verwacht ik exclusieve promo's, het is daar dat ik mijn geld voor neertel... En hier gaan Armin en Schulz meestal zwaar de mist in)

denk dat dat een verkeerde redenering is

Old Post Sep-14-2006 16:31  Belgium
Click Here to See the Profile for domineesje Click here to Send domineesje a Private Message Visit domineesje's homepage! Add domineesje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Ik denk eerlijk gezegd dat een Markus set zoals hij in GDBC speelt in zo een zaal als het Sportpaleis totaal niet tot zijn recht komt. Wie de dj's wil horen draaien zoals in hun shows trekt best naar Armadanights of naar Ibiza.

Old Post Sep-14-2006 16:38  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by domineesje
denk dat dat een verkeerde redenering is

Niet echt, meeste grote Dj's houden zich daaraan

Old Post Sep-14-2006 16:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mrcanon
Longing for summer ...

Registered: Aug 2005

quote:
Originally posted by Devilex
Ik denk eerlijk gezegd dat een Markus set zoals hij in GDBC speelt in zo een zaal als het Sportpaleis totaal niet tot zijn recht komt. Wie de dj's wil horen draaien zoals in hun shows trekt best naar Armadanights of naar Ibiza.

Akkoord, hij speelt op zo een grote evenementen harder, da kan ik goe begrijpen, maar kheb het dan over sommige platen, niet een volledige GDJB.

Old Post Sep-14-2006 17:17  Belgium
Click Here to See the Profile for mrcanon Click here to Send mrcanon a Private Message Add mrcanon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kokkenmaster
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2005

Ticket is ondertss ook binnen al heb ik zo hard getwijfeld.

Vorige week vrijdag HET feestje gedaan in Turnmills met een uitzinnig publiek... Als gevolg hiervan ga ik steevast vergelijken (I know I will) en het direct een pak minder vinden, aangezien iedereen al stil staat bij een iet of wat onbekende plaat.

Voor de dj's hoeft het ook niet meer. Ik ben niet meer zo'n Armin fan het laatste jaar. Markus was super op TL maar zal weer krak dezelfde set spelen en M.I.K.E, saai op de Amnesia Tour. Hopelijk beter nu...

Wat mij dan wel over de streep heeft getrokken. Feesten met de maatjes aangezien we van overal komen en ik niet iedereen wekelijks tegen het lijf kan lopen...

Old Post Sep-14-2006 19:13  Belgium
Click Here to See the Profile for kokkenmaster Click here to Send kokkenmaster a Private Message Add kokkenmaster to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

Registered: Jun 2005

quote:
Originally posted by kokkenmaster
, aangezien iedereen al stil staat bij een iet of wat onbekende plaat.

behalve Push2005 dan, die wil nieuwe dingen horen van de dj's

sorry, maar ik hoor die liever eerst eens thuis of eender waar, maar iets onbekend, al is het een toty kandidaat, hoeft niet als primeur in een bomvol illusion sportpaleis feesje.

mjah, zolang we niet met 12000 (of weet ik veel) Beta's zijn, kan niet altijd iedereen tevreden gesteld worden die komt.

Old Post Sep-14-2006 20:11  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mrcanon
Longing for summer ...

quote:
Originally posted by Antony
sorry, maar ik hoor die liever eerst eens thuis of eender waar, maar iets onbekend, al is het een toty kandidaat, hoeft niet als primeur in een bomvol illusion sportpaleis feesje.

wel ik hoor ook liever een plaat thuis eerst, das erg raar. En als ik ze dan enorm goe vind en ze dan op een event hoor ingemixt worden dan geeft da wel een goe gevoel. Als ik morgen Bass Society ga horen opkomen zal't alle remmen los zijn

Old Post Sep-14-2006 20:37  Belgium
Click Here to See the Profile for mrcanon Click here to Send mrcanon a Private Message Add mrcanon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
behalve Push2005 dan, die wil nieuwe dingen horen van de dj's

mjah, zolang we niet met 12000 (of weet ik veel) Beta's zijn, kan niet altijd iedereen tevreden gesteld worden die komt.

Ik vraag geen set vol dingen die ik nog nooit gehoord heb é
Maar een plaatje of 5 op een set van 2uur zou toch wel mogen vind ik. Meestal is het anders; ik ben al naar veel events geweest, dat bederft het niet helemaal voor mij ze... Kvind het alleen bijzonder jammer.

En dikwijls zijn mijn Tunes of the year, die tracks die ik voor het eerst ergens live hoor ja.

Ik denk maar aan Johan Gielen - Magnitude op Trance Energy

Old Post Sep-14-2006 20:37  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

quote:
Originally posted by mrcanon
wel ik hoor ook liever een plaat thuis eerst, das erg raar. En als ik ze dan enorm goe vind en ze dan op een event hoor ingemixt worden dan geeft da wel een goe gevoel. Als ik morgen Bass Society ga horen opkomen zal't alle remmen los zijn

tis da gevoel dak bedoel

Old Post Sep-14-2006 20:42  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mrcanon
Longing for summer ...

quote:
tis da gevoel dak bedoel

Bij u zalt dan bij Sam Gooris zijn, maar ik weet niet of Armin zo plat zal gaan

Old Post Sep-14-2006 20:50  Belgium
Antony
Van Dyck

amai, als ik díé hoor opkomen gaat het dak er af

Old Post Sep-14-2006 20:52  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (54): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksensation black 2004 ID 2 [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDj Sequenza - I'm Gone [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:16.

Forum Rules: