|
| quote: | Originally posted by Antony
behalve Push2005 dan, die wil nieuwe dingen horen van de dj's
sorry, maar ik hoor die liever eerst eens thuis of eender waar, maar iets onbekend, al is het een toty kandidaat, hoeft niet als primeur in een bomvol illusion sportpaleis feesje.
mjah, zolang we niet met 12000 (of weet ik veel) Beta's zijn, kan niet altijd iedereen tevreden gesteld worden die komt. |
Ik vraag geen set vol dingen die ik nog nooit gehoord heb é 
Maar een plaatje of 5 op een set van 2uur zou toch wel mogen vind ik. Meestal is het anders; ik ben al naar veel events geweest, dat bederft het niet helemaal voor mij ze... Kvind het alleen bijzonder jammer.
En dikwijls zijn mijn Tunes of the year, die tracks die ik voor het eerst ergens live hoor ja.
Ik denk maar aan Johan Gielen - Magnitude op Trance Energy 
|