|
| quote: | Originally posted by ConFig
efkes wa randinfo Polen heeft ook gelijkgespeeld tegen Finland.. dusja.. zo goed is Polen ni meer |
Polen - Finland 1-3
Polen is idd niet zo goed meer, maar Finland heeft ook gewoon een heel goeie ploeg. Daar is België ook nog helemaal niet tegen gewonnen.
| quote: | Originally posted by Gladius
tegen klein clubs hebben we het altijd al moeilijk gehad; matchen waar België het spel moet maken dus, en dat moeten ze tegen de toppers niet doen. ik zie België zich wel kwalificeren hoor; groepswinnaar all the way =)). van al die ploegen kan België, als ze met die groep alles eruit halen wat erin zit, winnen van al de ploegen in hun groep, zelfs van Portugal & Servië imo |
ik zie ze tegen de beter ploegen wel beter spelen en ze zullen er ook wel punten tegen halen, maar op de cruciale momenten zie ik ze tekort schieten. Kweet niet echt waar het aan ligt, een gebrek aan kwaliteit of ervaring? Tegen Kazachstan was in ieder geval veel te wjten aan tactische fouten van de bondscoach
|