|
|
|
|
 |
TranceGenetic
Junior tranceaddict

Registered: Jun 2004
|
|
|
Effe een kort overzicht waar ik me het beste bij heb geamuseerd:
The Glimmers: deden goed hun werk als opwarmer
Fedde le grand: in het begin wat saai, maar tegen het einde toch beter
Benjamin Bates: Zorgde voor veel sfeer, en was best wel goed
David Guetta: Zorgde voor nog meer sfeer, mixde wel niet veel zelf en veel hitjes, maja, this is sensation eh 
Megamix: Viel wel mee, op lethal industry werd het volk wel eventjes zot :d. Mooie visuele effecten in het sportpaleis
Ferry: Barslecht!, heeft de sfeer totaal om zeep geholpen, en kan dieje mens nog iets anders spelen dan altijd zen eige album , da wordt ook wel afgezaagd.
Markus: TOP, die kerel heeft sensation voor mij nog goed gemaakt, wat een zalige trance set!!!
Fred Baker: Opende met “confirmation” geloof ik en daarna nog een reeks trance klassiekers, samen met Markus beste van sensation. Wel super spijtig dat ze die zo laat hadden gezet, het grootste deel van het volk viel precies in slaap
Conclusie: over het algemeen wel geamuseerd, maar tomorrowland is zijn geld wel 3 keer beter waard dan sensation
|
|
Apr-01-2007 18:35
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
TripleB
tranceaddict in training
Registered: Mar 2005
|
|
|
Ik kan me wel vinden met vorige reports maar dit is toch het mijn 
- The Glimmers: Begon enorm commercieel maar ik vond de set op zich zeker niet slecht. Twas wel goed om de menigte aan het dansen te brengen. Ze waren ideaal om de avond te starte, chapeau!
- Fedde Le Grand: Viel enorm tege, er zat geen tempo in de set en ik begon me zelfs te vervelen. Werkelijk saaie set, ik zag hem voor het eerst live en had van hem wel veeeel meer verw8... Gelukkig bleef Detroit achterwege.
- Benjamin Bates: Zeer korte performance maar ik vond het werkelijk geweldig! Plaatjes als Whole en The Manimal blijven schitterend! Hij had gerust wat langer mogen draaien hoewel zijn langere sets mij normaalgezien niet echt liggen... Twas ook wel een mooie actie voor Dance4Life
- David Guetta: De man die me het meest verbaasde (in de positieve zin) op de hele avond. Kvond zijn set wel lekker (buiten de 'hitjes' dan), hoewel ik me toch echt énorm aan het ergeren was toen hij, vooral in het begin, gewoonweg op stop duwde en een ander lied opzette. Guetta: Goeie keuze van platen, slechte DJ!
- Megamix: Kherinner dat ik de allereerste en allerlaatste plaat ongelooflijk lekker vond welke dat waren, weet ik niet juist meer. Sommige kippenvelmomenten zoals Lethal Industry en Salmarillia. Khoorde ook dat er minstens een stuk letterlijk was overgenomen uit de Nederlandse Megamix '06. Op zich zeker geen slechte Megamix, ook mooie effecten in de zaal maar ik had er toch wel iets meer van verwacht.
- Ferry Corsten: Wat voor mij het hoogtepunt van de avond moest worden, werd een desastreuze afknapper. Vond dit een bijzonder slechte set en iedereen leek zich ineens enorm te vervelen. Werkelijk ontgoochelend, jammer!
- Markus Schulz: Kwalitatief zeer goede set. Kwas net de vermoeidheid aan het voelen maar hij bracht me weer op de rails :-) Had hem nog nooit eerder live bezig gezien, is wel voor herhaling vatbaar... En afsluiten met Simulated: heeeerlijk! 
- Fred Baker: Zijn set deed me spontaan weer terugdenken aan de indooreditie van AiB '04 toen hij samen met Marco Bailey draaide. Hij begon erg stevig en zette dit door tijdens de rest van de set. Kon hem enorm appreciëren en het publiek ging ook weer helemaal los. Kvond het echt dom dat ik mijn trein moest halen en het laatste kwartier moest missen. Fred Baker: TOP!
Algemeen bekeken weer een topavondje gehad! Toch vond ik de sets op de vorige editie iets beter. Ik miste vooral een Marco V die me vorig jaar helemaal wegblies Kvond het thema ookwel leuk (toch evenaren ze volgens mij nooit meer de 'Greek Gods' een superthema).
Persoonlijk viel het mij dit jaar énorm op dat er bij de mensen rond mij een grimmig sfeertje hing (mss kwam het door mij ). Kheb zelfs een vechtpartij gezien op 2m van waar ik stond. Ook waren er enkele losers die met niemand rekening hielden en overal op groepen mensen begonnen inte springen.. Die egoïsten verziekten de sfeer wel wat. Helemaal in het begin stond er zelfs een idioot (wss een 'stoere' 16-jarige) in het midden van de ploer te pissen (!). Echt ziek.
Verder vind ik wel dat je op Sensation NL meer waar voor je geld krijgt. Keb dezelfde show gezien in Amsterdam en daar krijg je voor 15 euro meer inkom toch wel heel wat meer show vind ik. Ook had ik wel wat special acts verw8 in het Sportpaleis (in NL waren de special acts niet meer te tellen!). Maar zoals ik al zei, kheb wel een zéér goeie avond gehad, great work ID&T.
Op naar White 2008!
|
|
Apr-01-2007 22:04
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 05:50.
Forum Rules: