Originally posted by Jasperovitsj
Dan mogen ze toch evengoed met harde bewijzen aankomen dat hij WEL in Italië gezien is?
idd, zoals ik gisteren al zei mag Rabobank ook wel eens met harde bewijzen afkomen voor dat ontslag. En als ze die niet hebben zou dat ontslag in ieder geval een enorm amateuristische zet zijn. Ik kan het mij dus moeilijk voorstellen dat Rabobank dergelijk risico zou nemen.
en mijn vorige post was natuurlijk maar een grapje
Jul-27-2007 12:28
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Zijn schoonouders zouden ondertussen al verklaard hebben dat hij efectief die periode in Mexico was...
"Ja, hij was hier in juni", zegt Jordi Munoz, de zwager van Rasmussen. Er is echter een probleem. Want op de iets specifiekere vraag naar waar de Deen dan uithing op 13 en 14 juni, toen hij werd gesignaleerd in de Italiaanse Dolomieten, kunnen zijn schoonmoeder en zwager geen antwoord geven.
Ze bevestigen dat hij er was; maar zeggen niet dat hij er de hele periode was.
Jul-27-2007 12:39
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
Hoop eigenlijk dat Boogerd het haalt vandaag, heeft ie toch wel verdiend.
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track