Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Optimus

die van power rangers.

mwah, dat hij dat zegt is natuurlijk niet leuk, maar je reactie was wel kinderachtig. Mag hij ook kinderachtig erop reageren. Want het enige wat je zegt is buitenlanders eruit

misscien is dat zo overgekomen, maar dat was puur uit emotie, maar ik blijf er bij, gooi de grensen maar eens een tijdje dicht. en daar is niks racistisch aan.

Old Post May-09-2002 10:56 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

misscien is dat zo overgekomen, maar dat was puur uit emotie, maar ik blijf er bij, gooi de grensen maar eens een tijdje dicht. en daar is niks racistisch aan.

bleh.......en nu maar met schepje en emmetje naar het Makkumerstrand

Old Post May-09-2002 12:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

misscien is dat zo overgekomen, maar dat was puur uit emotie,

tel dan eerst tot tien voordat je reageert, dan hoef je er later niet op terug te komen en rustig zeggen wat je er van vindt zonder te gaan schelden of wat dan ook...

Old Post May-09-2002 12:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Goed hè? Dat die stumpers wel de personen zijn met hersenen?

Als jij zo veel hersenen heb dan moet je toch ook wel weten dat JIJ niet meer bij hun in het celletje past.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-09-2002 12:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000

quote:
Goed hè? Dat die stumpers wel de personen zijn met hersenen?
Jukx, Riz.....ik zou me vereerd voelen om met jullie een cel te delen

Je rekent jezelf ook dus tot die groep van die "slimme" mensen ?Eerlijk gezegd heb ik niks zinnigs van je gehoord dan veel loze opmerking.Kijk dat het nou allemaal jou ( toevallig linkse ???)vriendjes zijn en dat je hun maar al te graag in hun kont neukt ja dat is jou probleem
Dat zegt echter nog niet dat je tot hetzelfde niveau behoort.

JUkx is zeker niet mijn vriend maar die kwam tenminste nog es met punten waarvan ik dacht "jaa daar is over nagedacht " maar die van jou slaan echt nergens op.

Old Post May-09-2002 13:09  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000

quote:

bleh.......en nu maar met schepje en emmetje naar het Makkumerstrand

Deze opmerking zegt dus weer feitelijk hoe je wel niet bent...eerst siesta verwijten dat die domme opmerkingen kan maken maar zelf komt er ook geen zinnig woord uit je smoel.

Old Post May-09-2002 13:12  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

van partyflock gecopyed pasted

quote:

Ik ga hier echt veel gezeik mee krijgen, maar wil mijn standpunt toch even kwijt.

De GESTOORDE dader is lid van een milieuorganisatie. Hij heeft Pim naar alle waarschijnlijkheid om het leven gebracht, omdat Pim de nertsenfokkerijen wilde vrijgeven. Hier vocht de dader al tientallen jaren tegen en kon het niet hebben, dat in 1 klap al zijn werk zou verdwijnen.

Dit zou betekenen dat:

- Dit niets te maken heeft met het buitenlandervraagstuk

en
belangrijker:

-Dat dit niets te maken heeft met de vergelijking van 'de politiek' dat Pim een soort Haider / Le Pen zou zijn.

Waarom heeft iedereen in de media en op dit forum er dan steeds over, dat melkert een moordenaar zou zijn enzo?? Dat heeft hier waarschijnlijk dus geen donder mee te maken.

Ps. Stof tot nadenken: Le Pen en Haider enzo.. hebben bijna alleen maar tegenstanders en die zijn toch niet vermoord vanwege hun extreem rechtse ideeën??

( WIL WEL EVEN ZEGGEN DAT FORTUYN NIET EXTREEM RECHTS IS )

Samenvattend: Is het terecht dat veel mensen het de politiek kwalijk nemen, terwijl dat er naar alle waarschijnlijkheid geen donder mee te maken heeft?

ben ik t wel gedeeltelijk mee eens

Old Post May-09-2002 13:33 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Optimus
van partyflock gecopyed pasted

ben ik t wel gedeeltelijk mee eens

Jah zit ook wel een kern van waarheid in jah
Maar ik denk dat een negatief beeld er nog eens bovenop ook wel sterk meespeelt. En wat het werkelijke motief is zullen wij wel misschien noot weten

Old Post May-09-2002 15:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by Akira

Je rekent jezelf ook dus tot die groep van die "slimme" mensen ?Eerlijk gezegd heb ik niks zinnigs van je gehoord dan veel loze opmerking.Kijk dat het nou allemaal jou ( toevallig linkse ???)vriendjes zijn en dat je hun maar al te graag in hun kont neukt ja dat is jou probleem
Dat zegt echter nog niet dat je tot hetzelfde niveau behoort.

JUkx is zeker niet mijn vriend maar die kwam tenminste nog es met punten waarvan ik dacht "jaa daar is over nagedacht " maar die van jou slaan echt nergens op.

Haha..ik weet zeker dat mijn posts iig een hoop meer inhoud hebben dan die van jou
Jij snapt ze gewoon niet jongetje

En hou alsjeblieft op met ouwehoeren.....je boodschap komt niet over

Old Post May-09-2002 16:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:

En hou alsjeblieft op met ouwehoeren.....je boodschap komt niet over

de jouwe ook niet, want ik snap echt niet waarom je nu altijd zo "raar" moet reageren.....

deze thread is weer van het onderwerp afgegaan, en ik denk ook niet dat die nog terug komt op het onderwerp. dus de thread is dicht

*closed*

Old Post May-09-2002 17:20 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPopular Song... [2006] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEric Sneo - The Brain Creates (Original Mix) [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:16.

Forum Rules: