Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
JayBee
Trance Fanatic



Registered: Jul 2003
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by mindshooter
Jamen det är inte många som tänkt åka till Sthlm för en TA fest heller. Klart jag vet att en picknick inte lockar så mycket folk, men du får juh se det i perspektiv. Om 4 pers kommer på en picknick, så kommer inte 100 till en fest...thats a fact. Picknicken samt alla fester där jag försökt få ihop en gathering har givit mig en hint på hur stort intresset är, och jag har dragit slutsatsen att det inte finns tillräckligt med medlemmar som har ett festintresse.
ahmen då gör vi så att vi istället för att ha en fest så kan vi till en början köra en TA-förfest inför ett stort gig typ som devotion.

nästa gång det blir något devotion liknande så fixar vi i ordning en förfest så lär det ju bli åtminstånde 10-15 pers och så kanske någons poolare ska med oxo så blir vi 15-20 typ.


Det är väl inte så tokigt?


___________________
http://www.advantico.se

Old Post Dec-08-2003 14:10  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Thumbs up

förfester, efterfester och uppslutningar i allmänhet är det som är bra idéer just nu...för det kräver ingen ekonomisk satsning...


___________________

Old Post Dec-08-2003 14:17 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

quote:
Originally posted by JayBee
ahmen då gör vi så att vi istället för att ha en fest så kan vi till en början köra en TA-förfest inför ett stort gig typ som devotion.

nästa gång det blir något devotion liknande så fixar vi i ordning en förfest så lär det ju bli åtminstånde 10-15 pers och så kanske någons poolare ska med oxo så blir vi 15-20 typ.


Det är väl inte så tokigt?


Nåt jag gjort faktiskt... men de e inte alltid det passar alla men de e bara å köra vidare så lossnar det till slut.


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Dec-08-2003 14:58  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun



Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden

quote:
Originally posted by mindshooter
Jamen det är inte många som tänkt åka till Sthlm för en TA fest heller. Klart jag vet att en picknick inte lockar så mycket folk, men du får juh se det i perspektiv. Om 4 pers kommer på en picknick, så kommer inte 100 till en fest...thats a fact. Picknicken samt alla fester där jag försökt få ihop en gathering har givit mig en hint på hur stort intresset är, och jag har dragit slutsatsen att det inte finns tillräckligt med medlemmar som har ett festintresse.


ne.. jag vet.. va därför jag tänkte att man kunde ha en picknick innan nån stor fest... ha det som förfest typ, fast hela dan....

för ska man till festen så spelar det ju ingen roll om man åker några timmar tidigare... + att dem flesta har la iallafall nån polare med sig... alla utom jag typ.. hehe.. jag har ju eeeerrrrrr



har iallafall haft den stora äran att få förfesta med steve
hehe

+ att ska man ha nån picknick innan nån stor fest till sommaren, så kan man ju alltid ta o bjuda några från TC också... finns ju en del ok folk där med... hehe
inte bara fjortisar.. hah

Old Post Dec-08-2003 16:38  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic



Registered: Jul 2003
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by dbl

man ju alltid ta o bjuda några från TC också... finns ju en del ok folk där med... hehe
nepp


___________________
http://www.advantico.se

Old Post Dec-08-2003 18:24  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
knomaden
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: Norrköping, Sweden - http://www.norrkoping.se

SWETA-fest med releaseparty av vår officiella t-shirt när den blir klar?

Bara en idé...

[EDIT - UTVECKLAR MIN EGEN IDÉ ha ha]

...och om vi beställt ett gäng till de som skall ha den...så kan ju t-shirten levereras utan transportkostnad för dem .

En billig lokal, självkostnadspris på anläggning, ingen profit, jag kan lira gratis bara jag får resan betald till Sthlm (vilket stuk - se playlists på Trance i Växjö-tråden - 600 kr t o r med buss Växjö-Sthlm - och antar att de flesta bor i Stockholm?), så skall vi nog komma billigt undan och ha riktigt förbenat kul!


___________________
"Knomaden" -
Sustainability Entrepreneurship Facilitator | Qualitative Intentional Networker | Global Knowledge Nomad
[RE:LOVE THE WORLD]


- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?

Old Post Jan-25-2004 14:18  Sweden
Click Here to See the Profile for knomaden Click here to Send knomaden a Private Message Visit knomaden's homepage! Add knomaden to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic



Registered: Jul 2003
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by knomaden
SWETA-fest med releaseparty av vår officiella t-shirt när den blir klar?

Bara en idé...

hehe bra ide fast jag tror nog vi måste ha en TA förfest i samband med något event för folk som bor långt ner i landen har inte lust att komma till sthlm bara för en TA förfest liksom

men vi skulle kunna ha en "sweTA stlhlm party"!


___________________
http://www.advantico.se

Old Post Jan-25-2004 14:23  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
knomaden
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: Norrköping, Sweden - http://www.norrkoping.se

JayBee: Du har nog rätt...kanske. Vi får väl se om nån fler hoppar till på grundidén iaf.

Förfest i alla fall innan Siljakryssen!


___________________
"Knomaden" -
Sustainability Entrepreneurship Facilitator | Qualitative Intentional Networker | Global Knowledge Nomad
[RE:LOVE THE WORLD]


- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?

Old Post Jan-25-2004 14:24  Sweden
Click Here to See the Profile for knomaden Click here to Send knomaden a Private Message Visit knomaden's homepage! Add knomaden to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic



Registered: Jul 2003
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by knomaden
Förfest i alla fall innan Siljakryssen!

Tycker jag med!!


___________________
http://www.advantico.se

Old Post Jan-25-2004 14:26  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun



Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden

quote:
Originally posted by knomaden
...och om vi beställt ett gäng till de som skall ha den...så kan ju t-shirten levereras utan transportkostnad för dem .


mjo.. och istället för en liten transportkostnad så får man betala några hundra för att komma till sthlm ToR

betalar jag ju hellre transportkostnad.. hehe


___________________
Daniel

Old Post Jan-25-2004 17:59  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
knomaden
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: Norrköping, Sweden - http://www.norrkoping.se

Tja, det ena utesluter ju inte det andra...det finns ju en poäng att stompa offline också och för första gången svettas ner sin nya fräscha SWETAshirt tillsammans med fellow Swedish TranceAddicts .

Men det går ju alltid att höra efter om nån ska på nåt event innan och leverera den by hand vid ett tillfälle till ett gäng, typ Siljakryssen som jag tror många skall på...

Men för de som inte flyttar på sig, så får tshirten flyttas till denna person...eller ha en SWETAGothenburgParty .


___________________
"Knomaden" -
Sustainability Entrepreneurship Facilitator | Qualitative Intentional Networker | Global Knowledge Nomad
[RE:LOVE THE WORLD]


- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?

Old Post Jan-25-2004 18:38  Sweden
Click Here to See the Profile for knomaden Click here to Send knomaden a Private Message Visit knomaden's homepage! Add knomaden to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown acidcore track [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEdward Shearmur - "New Mexico" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:32.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!