Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2008-2009
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

hm 2 interessante transfers, ben 'ns benieuwd of ze Brugge beter kunnen doen late shotte

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jan-09-2009 16:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

Den toetenknaller naar Manchester United! Zelfs de gazetten staan er vandaag vol van.

Voor één keer is een emoticon hier wel gepast:

No Rules, Great Old

Old Post Jan-09-2009 16:56  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Vadis lijkt mij alvast een goeie transfer. Hij staat bekend als een groot Belgisch talent die er in de rsca jeugd serieus bovenuit stak en vaak vergeleken wordt met Kompany. Afwachten of hij het bij Club kan waarmaken want bij Hamburg kon hij niet doorbreken

Vadis had blijkbaar ook gevraagd aan Anderlecht of hij terug mocht komen maar Anderlecht wou hem niet meer.

Goed, hoop wel voor het Belgische voetbal dat hij kan doorbreken.

Old Post Jan-09-2009 17:14  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

zo grappig vind ik da niet zenne. die had amper een basisplaats bij ons, en daar ging hij... en we brengen al zo weinig eigen talenten voort. wel super voor hem natuurlijk.
owjah, en dat ze eens rap die samenwerking met ManU stopzetten

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jan-09-2009 17:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

Tja, misschien is dit de enige dag dat die jongen de kranten haalt he. Remember Kevin Franck. Die speelde bij Real. Bij Dender in 2e geraakte hij nauwelijks van de bank.

Old Post Jan-09-2009 17:37  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by Gladius
zo grappig vind ik da niet zenne. die had amper een basisplaats bij ons, en daar ging hij... en we brengen al zo weinig eigen talenten voort. wel super voor hem natuurlijk.
owjah, en dat ze eens rap die samenwerking met ManU stopzetten

Het feit dat hij naar Manchester United gaat, heeft toch niets meer met Antwerp te maken. Hij is bij het begin van vorig seizoen al vertrokken. En met de samenwerking tussen United en de club heeft dit al helemaal niets te zien. Er is op dit moment zelfs geen enkele speler van ginder op uitleenbasis in Deurne.

Goeie zaak vind ik het. Binnen afzienbare tijd komt hij wel terug 'on loan' naar de bosuil.

En bij Manchester zit hij lachwekkend ver boven zijn niveau. Dat hij Warren Joyce maar een mooi kerstcadeau koopt volgend jaar.

No Rules, Great Old

Old Post Jan-09-2009 17:38  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Progrez
Het feit dat hij naar Manchester United gaat, heeft toch niets meer met Antwerp te maken. Hij is bij het begin van vorig seizoen al vertrokken. En met de samenwerking tussen United en de club heeft dit al helemaal niets te zien. Er is op dit moment zelfs geen enkele speler van ginder op uitleenbasis in Deurne.

Goeie zaak vind ik het. Binnen afzienbare tijd komt hij wel terug 'on loan' naar de bosuil.

neen dat heeft er niets mee te maken, kweet het wel. het deed me er alleen noges aan denken dat die samenwerking op niets (meer) trekt. nu ist eerder in tegengestelde richting met dat jonge talent dat daar zit, ben even de naam kwijt. hopelijk zien we die ooit noges terug op den bosuil

Old Post Jan-09-2009 18:56  Belgium
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Gladius
hm 2 interessante transfers, ben 'ns benieuwd of ze Brugge beter kunnen doen late shotte

Veel zal ook van JM afhangen. Vorig jaar is hij er terug in geslaagd wat spirit in het elftal te brengen, maar veel verder gaat zijn inbreng niet tot nu toe. Vorig jaar zou je nog bepaalde excuses kunnen inroepen, maar dit jaar vind ik dat steeds minder het geval. Hij heeft mij tot nu toe zelden kunnen overtuigen met zijn opstellingen, tactische richtlijnen, ... er zit precies geen echt idee achter alles en door zijn vele wijzigingen zijn er ook nauwelijks automatismen.

Als hij daaraan werkt en Kruska en Vadis krijgen voldoende kansen om zich te bewijzen zal het wel loslopen. Gaat hij weer week in, week uit wijzigingen doorvoeren heb ik mijn twijfels of ze echt hun meerwaarde kunnen bewijzen. Dan kan het goed zijn dat ze gewoon mee verzuipen met de rest van de ploeg.

Old Post Jan-09-2009 19:28  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Ik denk dat de Jacky zo stilaan zijn valiezen mag beginnen maken.

Old Post Jan-12-2009 09:24  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!

Registered: Feb 2004

Ceulemans lag voor veel minder buiten.

You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".

Old Post Jan-12-2009 09:27  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Devilex

begint eens tijd te worden, ik wil die kerel al een half seizoen buiten!!!

vorig jaar heeft hij nog op enig krediet kunnen rekenen maar ook toen al waren het vaak dezelfde kritieken die weerklonken: slecht voetbal, geen duidelijk systeem en richtlijnen, geen automatismen, geen of weinig wissels ... Voor dit seizoen verwachtte ik met een nieuwe spelersinjectie enige verbeteringen, maar toen twee weken voor de competitiestart bleek dat hij nog steeds niet naar een vaste veldbezetting en ploegopstelling aan het werken was begon het bij mij teveel te worden. De prestaties logen er niet om die eerste matchen, resultaten werden nog wel gehaald, maar weer met weinig overtuiging, zonder goed voetbal ... Voor mij mocht hij al langer beschikken, maar met de geschiedenis van de laatste jaren kon ik wel nog begrijpen dat het Club bestuur hier anders over dacht.

Nu kunnen ze bijna niet anders meer dan hem ontslaan. Volgens mij zal het nog niet voor deze week zijn, maar JM zal zich geen volgend verlies meer kunnen veroorloven. Het gaat week in, week uit bibberen worden want iedere week zal het hoofd van JM op het kapblok liggen. Hopelijk gebruikt het bestuur de tijd voldoende om een geschikte vervanger te vinden, iemand met ervaring, liefst een buitenlander voor mij.

Gisteren was het alvast crisisberaad ... benieuwd of ik een beetje goed zit met mijn veronderstellingen (wat wel al is uitgelekt is dat het bestuur niet begreep waarom JM koos voor teveel grote, slome spelers en bijvoorbeeld Van Heerden geen kans kreeg + waarom hij zo lang wachtte met slechts één wissel die dan nog eens inkwam voor één vd betere spelers)

Old Post Jan-12-2009 09:45  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

quote:
Originally posted by Devilex

daar ben ik alvast geen aanhanger van. Trainerswissels halen in mijn ogen weinig uit. Het zijn nog altijd de spelers die de wedstrijd moeten spelen. Zonder twijfel zijn ze allemaal op de nodige automatismen getraind, dus als ze verliezen dan hebben ze in mijn ogen simpelweg niet goed genoeg gespeeld.

That said, ik heb Club zien spelen gisteren en ik moet zeggen dat ze eigenlijk best een aardige match speelden op dat plein. Ook al zou het tegen mijn goesting geweest zijn, die match moest gewoon uitgesteld worden, deftig voetbal was op dat plein totaal onmogelijk. Desondanks hebben ze de hele match gecontroleerd en zijn ze er zowaar in geslaagd uitgespeelde kansen bijeen te voetballen, waarvan 4 of 5 ballen die enkele centimeters voorlangs hobbelden. Roeselare scoort bij hun eerste of 2de kans in de match met een bal die deklat en net binnen gaat. Club krijgt in de laatste seconden nog een kans en de bal gaat onderkant deklat buiten. Sjans met de afwerking hadden we dus ook niet.

Na de match van gisteren kijk ik dus zeker niet naar Jacky, die heeft ongetwijfeld zijn best gedaan. De spelers communiceerden allemaal zeer goed tijdens de match, iets wat ik al in maanden niet meer gezien had. Desondanks was er door omstandigheden geen goed voetbal mogelijk, en dat was voor mij dan ook de enige reden waarom Club gisteren verloor.

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Jan-12-2009 11:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2008-2009
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOMG. Someone ID this AMAZING trance tune [2004] [12]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMatt Darey pres. Li Kwan - "Point Zero" (Sensorica Remake) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:37.

Forum Rules: