Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > fest: Voyage i Linköping
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

Man kanske skulle ringa in lite bombhot för att sabba lite för alla andra som får när inte jag får

dbl tar du stures så tar jag Stacys och Göta källaren?

Old Post Jan-31-2003 13:27  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Vizay
hehehe dbl de e bara å slå en signal under kvällen så får du höra hur kul vi har

*gråter*

själv kommer jag att få sitta ensam på mitt loggement och lyssna på min minidisk... i mörkret.. kanske vågar mig ner och kolla på tv med basräddningsmännen... fast det e aldrig något bra på tv

*gråter ännu mera*

+ att min mobil räkning har börjat gå lite överstyr dem senaste månaderna.. sen jag fick min trevliga mobilräkning på 1600:- för en månad

Old Post Jan-31-2003 13:29  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by AC.
Man kanske skulle ringa in lite bombhot för att sabba lite för alla andra som får när inte jag får

dbl tar du stures så tar jag Stacys och Göta källaren?

OK

Old Post Jan-31-2003 13:31  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

hohoho ringde för ungefär 9000kr, två månader i rad förra året

slå det!! telefonen har inte varit igång sen dess

Old Post Jan-31-2003 13:32 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

hur fan ringer man för 9000:-??

visserligen så va la typ 95% bara sms av dem 1600:- så hade jag ringt hade det nog blivit rätt så mycket dyrare

Old Post Jan-31-2003 13:37  Sweden
Rikard
Supreme tranceaddict

jadu, jag var telefon-narkoman?

Old Post Jan-31-2003 13:42 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by Dioxys
jadu, jag var telefon-narkoman?

hehehehe.... det värsta va att typ alla sms:en va till en tjej som har pojkvän

Old Post Jan-31-2003 13:44  Sweden
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Shame / Disagreement

quote:
Originally posted by mindshooter
Ok jag ska in innan och köpa lite extra öronproppar och även rengöringsmedlel åt glorie... har du inget du ska handla? Så kan vi i så fall mötas ännu tidigare...

Vart får man tag på cd-rengöringsmedel?

NEEEEEEj ÄR du galen? Du ska INTE kööööpaaaa nåt... haha jag bad dig ta med en rengöringsskiva....om du hade hemma....inte annars!!!!! Goddamn.. sånt skit e asdyrt! Köpt inte för guds skull.....jag klarar mig

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-31-2003 15:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Sad Fan ta mig

vad har jag ställt till med? jag tänkte att om ni hade sån skiva hemma (man brukar ha det till cdspelare ju) så kunde ni bara ta med den å så kunde ja låna det... testköra på min stereo för den e lite konstig.. å sen tar ni med er skivan tillbaka igen... herrregud...det kanske missuppfattades som att ja ville att nån skulle köpa med sig det.. fan fan fan....NEJ..
har ni inge sånt så glöm för allt i världen det.. Kenny du får inte köpa nåt åter igen... nu har ja skickat två sms till d nummer ja tror e rätt? om du köper iaf.. så får ja ge dig pengar

satan i gatan

för övrigt fattar ja inte hur man kan ringa för så mycket pengar....dbl 1600 på en månad?? shiiiiiit.....ja kanske gör av me MAX 100 i månaden... haha... max alltså....60 typ hohoho

å 9000???? fan...otroligt!!!!

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-31-2003 15:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

heeh, 9000x2.. första månaden blev ju papap vansinnig (han som fick betala me sin bonus som han fick månaden efter..)

sen månaden efter tyckte jag att jag skärpt mig.. gick på typ 8750 eller nått

Old Post Jan-31-2003 15:27 
Glorie
Goodbye for now

helt otroligt.. ringde du bara mobil å utland eller?

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-31-2003 15:37  Sweden
dbl
Whitesun

Re: Fan ta mig

quote:
Originally posted by Glorie

för övrigt fattar ja inte hur man kan ringa för så mycket pengar....dbl 1600 på en månad?? shiiiiiit.....ja kanske gör av me MAX 100 i månaden... haha... max alltså....60 typ hohoho

60:-/mån.. du har inte lust att byta mobilräkning för några månader framöver.. min har legat på runt 500:-/månaden dem senaste månaderna och då har jag verkligen försökt hålla nere på ringandet och sms:andet...

Old Post Jan-31-2003 15:38  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > fest: Voyage i Linköping
Post New Thread    Post A Reply

Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:02.

Forum Rules: