Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > News Trance & Vinyls - Avril 2003
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

Je viens de recevoir mon maxi de Ayu - Connected. Rapide amazon.de, rien à redire!

Le CD est sympa, bon on connaît quasiment tt le contenu, sauf le Ambient Mix que je connaissais pas. Par contre c ptet moi, mais j'ai l'impression que sur certains aigus ou medium, le son crache un peu (sur le CD original).

Bon sinon, topic clean donc j'en dis pas plus mais vous savez où aller pour le récupérer!

Old Post Apr-27-2003 14:56  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

Alchemic - Baccharia (Original Mix) , c est pas mal du tout mais bon ca fait deja la 2eme reprise d une musique classique en quelques mois , faudrait pas que ca deviennent un phenomene comme les covers , on s en lasse vite

Push - Journey Of Life , maintenant qu on a un meilleur apercu de la chose , je peux donner mon avis final . C est vraiment excellent , je trouve que c est aussi bien que Silverbath , je dirais pas jusqu a dire mieux , mais c est enorme comme zik.

Sinon j ai commandé ca sur Juno :

As One - Forever Waiting
Plummet - Dammage (Antillas & Neo&Farina)
Push Vs Globe - Tranceformation/Electro fever
Jan Johnston - Calling Your Name (Kansai & Neo&Farina)
Frank Traxx - Nebuchan
300 balles le tout

Old Post Apr-27-2003 16:12  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

moi je voudrais juste dire un mot sur Plastic Boy - Live Another Life
c'est tout simplement SUBLIME et plein d'emotion, j'adore

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Apr-28-2003 12:01  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Y a
PUSH - journey of life
et
PLASTIC BOY - live another life ?

Bah dis donc il enchaine le MIKE.C sorti en mm tps

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-28-2003 12:08  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

quote:
Originally posted by stanymi
Y a
PUSH - journey of life
et

c'est pas encore sorti je crois mais je pense que le plastic boy sortira avant le push

EDIT:
quote:
Originally posted by PEZ68
Alchemic - Baccharia (Original Mix) , c est pas mal du tout mais bon ca fait deja la 2eme reprise d une musique classique en quelques mois , faudrait pas que ca deviennent un phenomene comme les covers , on s en lasse vite

j'aime VRAIMENT pas

OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]

Last edited by Nightflowers on Apr-28-2003 at 12:29

Old Post Apr-28-2003 12:13  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djlemon
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2001

2 petits trucs que j'aime assez :

Lichtenfels - Sounds Like A Melody (Talla 2XLC Remix)
Svenson and Gielen - Beachbreeze (Green Court Remix)

Old Post Apr-29-2003 10:47  France
Click Here to See the Profile for djlemon Click here to Send djlemon a Private Message Add djlemon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by stanymi
Y a
PUSH - journey of life
et

Y'a aussi M.I.K.E. - Turn The Lights Off beaucoup plus entraînant que Live Another Life mais moins d'émotion dans ce titre quand même...

J'espère qu'il va nous la jouer demain soir.

Une bombe!

Old Post Apr-29-2003 10:55 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Lytchix

Une bombe!

j' en conclue donc que tu vas à AIB...Première nouvelle de la journée.
Bon bah si tu veux nous voir tu sais ou on se rejoint.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-29-2003 11:46  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

quote:
Originally posted by Lytchix
Y'a aussi M.I.K.E. - Turn The Lights Off beaucoup plus entraînant que Live Another Life mais moins d'émotion dans ce titre quand même...

Une bombe!

perso cette zik de M.I.K.E. j'arrive pas a l'encaisser

Also available :

Old Post Apr-29-2003 14:41  France
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

quote:
Push - Journey Of Life , maintenant qu on a un meilleur apercu de la chose , je peux donner mon avis final . C est vraiment excellent , je trouve que c est aussi bien que Silverbath , je dirais pas jusqu a dire mieux , mais c est enorme comme zik.

J ai dis nimp , je parlais evidemment de plastic boy - live another life

Old Post Apr-30-2003 18:45  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
J ai dis nimp , je parlais evidemment de plastic boy - live another life

ouais c'est clair que c'est pas mal

par contre la reprise de classique là
Alchemic - Baccharia (Original Mix)
j'apprécie moyennement je trouve que le thème est assez mal repris

en fait j'ai (re)trouvé le titre (je me doutais que ça devait être du Bach) et ça a déjà servi à l'époque pour le titre de Sweetbox - Everything's Gonna Be Alright (1997)

ça s'appelle: Johann Sebastian Bach - Air on a G String (Air from Orchestral Suite No 3 in D BWV1068)
http://www.artsworld.com/music-danc...stian-bach.html

pour ceux que ça intéresserait et qui voudraient écouter autre chose que de la trance

Old Post Apr-30-2003 20:29  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
E-Trancer
Say what

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by maxxyme
ça s'appelle: Johann Sebastian Bach - Air on a G String (Air from Orchestral Suite No 3 in D BWV1068)
http://www.artsworld.com/music-danc...stian-bach.html

pour ceux que ça intéresserait et qui voudraient écouter autre chose que de la trance

Merci ! Je suis régulièrement branché sur le canal classique de DI

Old Post Apr-30-2003 20:58  France
Click Here to See the Profile for E-Trancer Click here to Send E-Trancer a Private Message Add E-Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > News Trance & Vinyls - Avril 2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackneed to have this track... driving me insane! [2006] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackA.I.D.A. - "Corvana" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:56.

Forum Rules: