|
| quote: | Originally posted by robin
Maar serieus, dat is inderdaad wel kut, kan je dat dan echt niet gewoon mee terug nemen, tis toch niet normaal dat je over een hek moet klimmen als ik een slotgracht om mn huis graaf met krokodillen en de hele meuk denk ik ook dat de postbode zegt laaaaaater voor je :S |
Nee, zolang een instantie/bedrijf niet heeft laten weten geen post te willen ontvangen in een vakantie/of een doorstuuradres doorgeven moet je het bezorgen. Vandaag was het hek open, trouwens....
Tweede is dat ik morgen geen vrij kon krijgen omdat een collega wederom vrij had gevraagd (hij doet 3 grote wijken en chauffeursdienst), verdomme de tweede keer al! Gelukkig heb ik wel een vroege dienst (6 tot 10) zodat ik niet al te veel Dansvallei ga missen morgen.....
Derde is dat mijn collega's de hele godsganselijke dag fluiten, ze fluiten gewoon de hele dag. Ze doen vogeltjes na, fluiten een uur lang hetzelfde deuntje en dat galmt al zo lekker in die hal. Zo fukkin irritant! Vrolijk zijn is een ding, maar drie uur daar post zetten en dat achterlijke gefluit aanhoren
Nu maar weer verder met mijn essay.