Ik zit er lichamelijk, mentaal en emotioneel helemaal doorheen. Als UDC een Amerikaanse bedrijf was hadden ze nu een lawsuit aan hun broek
Aug-08-2005 12:24
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Gestoorde vent bij mijn vriendin in huis is gisteren voor de 2e keer deze week 'door het lint gegaan'. Politie erbij, allemaal gedoe... Die vent spoort totaal niet. Autistisch & een verslaving ofzo. Hij is 35 en woont nog in een studentenhuis. Maakt de hele dag herrie, ook snachts en soms vroeg in de ochtend (oa net voor DanceValley, BasD kan er over meepraten).
De makelaar staat bjina machteloos en de eigenaar houdt die eikel de hand boven het hoofd. Nog even en we stompen hem met de rest van het huis echt helemaal in elkaar.
Probleem is dat je dit soort mensen niet sporen en er niet mee te praten valt. Je kan ze niet op een legale manier je huis uit krijgen.
Aug-10-2005 06:35
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
quote:
Originally posted by SnuggLe
Gestoorde vent bij mijn vriendin in huis is gisteren voor de 2e keer deze week 'door het lint gegaan'. Politie erbij, allemaal gedoe... Die vent spoort totaal niet. Autistisch & een verslaving ofzo. Hij is 35 en woont nog in een studentenhuis. Maakt de hele dag herrie, ook snachts en soms vroeg in de ochtend (oa net voor DanceValley, BasD kan er over meepraten).
De makelaar staat bjina machteloos en de eigenaar houdt die eikel de hand boven het hoofd. Nog even en we stompen hem met de rest van het huis echt helemaal in elkaar.
Probleem is dat je dit soort mensen niet sporen en er niet mee te praten valt. Je kan ze niet op een legale manier je huis uit krijgen.
ja dat is echt heel erg vervelend! maar 35 en in een studentenhuis? anyways...gewoon de politie blijven bellen, net zolang tot ze er gek van worden! dan doen ze er misschien wat aan
Aug-10-2005 06:57
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
En ja hoor weer eens door de regen naar het werk vanmorgen...
ben nu al 4 maanden bezig en op dit moment heb ik nog maar 1 verzoek lopen. ben overal geweigerd, genegeerd of de zoveelste die het probeerde. echt ongelooflijk
Aug-10-2005 09:37
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
3 flitscontroles gepasseerd vandaag. Zeker niks beters te doen
Aug-10-2005 15:03
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
Godverdomme! Wat ben ik pissig nu!
De ene fuckup na de andere! kunnen ze dan echt helemaal NIETS in een keer goed doen, of gemaakte afspraken nakomen over die trut van het uitzendbureau kan ik ook al niets positiefs melden
Ipv 40 uur maar 33,5 uitbetaald gekregen. Heb geen urenbriefjes, word doorgefaxt door de PZ, met een uitdraai van de klok.. hoe moeilijk kan het zijn
Ik schrijf zelf wel al mn uren op, en minstens 2 afdelingschefs willen daar wel voor instaan, dus het zal wel goedkomen maar tering! stel amateurs!