Wij hebben ook een kat. Misschien toch maar eens een huisdierenthread aanmaken
Ik ga wel eten nu
___________________ Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
Huisdieren zijn voor mietjes
___________________ DJ Arjan Kreischer.com is online!
quote:Originally posted by BaRTeZ Wij hebben ook een kat. Misschien toch maar eens een huisdierenthread aanmaken doe dan
Ik heb een hond, zoon Samsonhond en ze is superlief Zonder hond zou ik niet kunnen Owja heb ook nog n zusje, of eigenlijk 2, van dezelfde leeftijd
___________________ - Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten - Orbital - The Girl With The Sun In Her Head Jam & Spoon - Stella Chicane - The Drive Home - Next Party Stops - Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
quote:Originally posted by jp Das Capoéra, een Brasiliaanse vechtsport Erg stijlvol AARGH.... AARGH!
___________________ If you can't eat 'em, join 'em. | Nu met winter avatar!
quote:Originally posted by TranceZoner Owja heb ook nog n zusje, of eigenlijk 2, van dezelfde leeftijd WAT? en welke leeftijd hebben we het dan over? en ohja: PICS or STFU!
Nog achthonderd posts en we zijn groter als New York
groter DAN.... tssss...
quote:Originally posted by Wokkels WAT? en welke leeftijd hebben we het dan over? en ohja: PICS or STFU! 20 EN IK HEB GEEN PICS DUS STFU
Ah, precies de juiste leeftijd. Waar kan ik ze vinden?
quote:Originally posted by Wokkels groter DAN.... tssss... Deze discussie hebben we al eens gevoerd. Het is algemeen aanvaard dus gewoon goed Nederlands