Originally posted by TOR
die moest draaien hé, gisterenavond/vannacht
zal nu wel aan het slapen zijn...
Zeer waar
Nu ben ik er
Sep-08-2005 11:15
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
weet er nog iemand wanneer roberto carlos zijn magistrale goal maakte door een vrije trap om het muurtje heen in de goal te krullen?
Dat was tegen Frankrijk, maar ik weet niet meer op welk wk...
Sep-08-2005 12:02
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Bertn
weet er nog iemand wanneer roberto carlos zijn magistrale goal maakte door een vrije trap om het muurtje heen in de goal te krullen?
Dat was tegen Frankrijk, maar ik weet niet meer op welk wk...
Was niet op het WK zelf, maar oefenmatch dacht ik in aanloop naar France '98
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Sep-08-2005 12:17
Bunz
Bass Junkie
Registered: Jan 2005
quote:
Originally posted by BZRK
Was niet op het WK zelf, maar oefenmatch dacht ik in aanloop naar France '98
zeer correct
Sep-08-2005 12:36
Bertn
aka B!rD
Danke.
Ik moet wat quizvragen voor "Blokken" verzinnen, daarmee
Sep-08-2005 12:41
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Bertn
Danke.
Ik moet wat quizvragen voor "Blokken" verzinnen, daarmee
ah, dat zal het niveau mss wat omhoog trekken
leuke stage heb jij
Sep-08-2005 12:58
Bertn
aka B!rD
Ik kan niet klagen nee. Maandag al op reportage geweest met een cameraploeg en zo voor Dieren in Nesten.
Ik krijg hier trouwens de opdracht om het "niet te moeilijk te maken"
Sep-08-2005 13:15
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Buoyant
heb er al een jaar zo eentje en ik zou hem NOOIT meer kwijt willen of ruilen tegen een Ipod met zijn slechte batterij.
Die nano is idd wel cool, maar daar zul je ook wel voor betalen, die Ipods zijn over het algemeen al veel te duur.
die nano is 199€ en die batterij gaat 17uren mee....
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Sep-08-2005 13:44
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by mellow_head
Die Ipod Nano is zever, ge gaat geen meer geld uitgeven voor een 1 cm dik toestel da na 2 weke toch al gebroken is
lol dan kende apple nog ni ze gast. Da gaat ni kapot tenzij ge het van de trap gooit of het in u gat steekt.
men pa heeft al meer dan 10 jaar continu apple producten gehad, van speakers, tot schermen en computers en daar is nog nooit iets van kapot geraakt. Nix, nada, njente, zero, nul.
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Sep-08-2005 13:54
Kelly*
Supreme tranceaddict
Ik ben content van men I-pod.... nog nooit problemen mee gehad