Originally posted by Glaniskanis
Als je in Eindhoven zit kun je het best naar het Shell Express Station (Meerveldhovenseweg) of het ANWB Tankstation (Hurksestraat) gaan schijnbaar
kan je zo al 10cent per liter schelen
Okee, bedankt.. Maar ga meestal in belgië tanken. Moest alleen (voor het eerst in maandan) in Nederland tanken. Mijn tank was nogal leeg.. Maar schrok wel van de prijzen. De volgende keer toch maar weer naar België gaan
Sep-01-2005 17:25
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
haha ik moest vandaag werken bij de pomp...al die klanten zeiken (terecht). maarja ik krijg het wel op mn dak
Sep-01-2005 17:28
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Muppy
haha ik moest vandaag werken bij de pomp...al die klanten zeiken (terecht). maarja ik krijg het wel op mn dak
gevarengeld eisen knul, wordt steeds gevaarlijker bij de pomp.
Nummerplaten aftapen, nepsnor + pruik op, tanken en wegrijden zonder betaling.
Sep-01-2005 17:40
Muppy
Bankzitter #1
quote:
Originally posted by New Wave
gevarengeld eisen knul, wordt steeds gevaarlijker bij de pomp.
Nummerplaten aftapen, nepsnor + pruik op, tanken en wegrijden zonder betaling.
haha ik mag binnenkort op overvalcursus
Sep-01-2005 18:33
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Tja ik ging eens een paar jaar geleden aan de slag bij Deen Supermarkten als afdelingschef kruidenierswaren. Na 2 overvallen bij de concurrent te hebben meegemaakt nu een rustige winkel buiten Amsterdam. En ja hoor, na een week hier ook een overval. 3 gasten met shotguns kwamen door het raam tegen sluitingstijd. jp roepen tegen het winkelpersoneel: "ok iedereen rennen eruit via de achterdeur en snel". jp loopt rustig naar buiten en wacht de politie af. Na een uur vraag ik de bedrijfsleider of ik nog aanwezig moet zijn want ik wil nog effe gaan sporten.
Week later: politie belt me op. Het is verdacht dat je er een week werkt en dan een overval. En je bleef zo rustig op de videoband en je was niet overstuur naderhand. Hoe zit dat?
jp: "meneer de agent, ik heb overvallen meegemaakt in Amsterdam daar stelde dit geen moer bij voor. Als het je tijd is is het je tijd. Het boeit me gewoon niet, je moet werk en prive scheiden. Trouwens, jullie hebben allang me nagetrokken en zullen zien dat er niets verdachts is te vinden. Dit was geen job van binnenuit dat lijkt me wel duidelijk"
agent: "ehm nou ja ehhhh maar je ging eerder weg en zo"
jp: "ja luister eens ik ben geen therapeut laat die cassieres lekker onderling alles uit praten daar ben ik niet voor nodig. Mijn taak was het personeel zo snel mogelijk de zaak uit te krijgen en dat is gelukt.
agent: "ok we weten genoeg"
Het is jouw zaak niet, jouw geld niet. Geef die overvallers wat ze willen en jij bent veilig.
Zo, weer wat wijze woorden gezegd
Sep-01-2005 18:47
Muppy
Bankzitter #1
quote:
Originally posted by jp
Het is jouw zaak niet, jouw geld niet. Geef die overvallers wat ze willen en jij bent veilig.
Zo, weer wat wijze woorden gezegd
ja dit had ik ook al te horen gekregen. ze hebben me ook meteen verteld dat ik gewoon alles mee moest geven.
wel was erg grappig om een over-verhaal te horen...ze hadden een knul aangenomen, alles ging goed. na een paar weken belde hij in paniek op naar mn huidige baas: ja ze hebben een overval gepleegd en alles is meegenomen. kijken ze later de videoband terug, staatie om de 2minuten in de deuropening te wachten tot zn vriendjes komen om de overval in scene te zetten...
Sep-01-2005 21:35
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Ik heb griep en ik eet altijd drop als ik ziek ben. Want drop is lekker als je ziek bent. Sinds kleine Tim op deze wereld loopt eet hij altijd BOERDERIJDROP. Dus mamma naar de supermarkt gestuurd voor een zakje.......verkopen ze geen boerderijdrop meer!! Vuile nazies van de Venco!!! Zit nu alleen maar in dropmix gemengt!! Boerderijdrop hoort bij de algemene opvoeding! Niet tussen de gekleurde staafjes en muntdrop.
Sep-02-2005 14:30
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
katjesdrop is veel lekkerderder
Sep-02-2005 16:11
Muppy
Bankzitter #1
quote:
Ik heb griep en ik eet altijd drop als ik ziek ben. Want drop is lekker als je ziek bent. Sinds kleine Tim op deze wereld loopt eet hij altijd BOERDERIJDROP. Dus mamma naar de supermarkt gestuurd voor een zakje.......verkopen ze geen boerderijdrop meer!! Vuile nazies van de Venco!!! Zit nu alleen maar in dropmix gemengt!! Boerderijdrop hoort bij de algemene opvoeding! Niet tussen de gekleurde staafjes en muntdrop.
dan heb je geen goede supermarkt, want ik verkoop hier nog gewoon boerderijdrop!
Sep-02-2005 16:30
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
quote: