|
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
OK, låter som en bra idé det där att slå ihop bilarna, om det blir aktuellt! Fixar biljetter idag iaf, om jag lyckas att förstå ticketbox, min holländsk är väl inte den bästa | Det ska gå att ställa om till engelska men de e nog inte så lätt.... ska beställa idag, har inte haft tillgång till dator sen jag fick lönen...
___________________
www.Steveheden.se
|