Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mysteryland 2003
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

OK, låter som en bra idé det där att slå ihop bilarna, om det blir aktuellt! Fixar biljetter idag iaf, om jag lyckas att förstå ticketbox, min holländsk är väl inte den bästa

Old Post Jul-28-2003 10:54  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
OK, låter som en bra idé det där att slå ihop bilarna, om det blir aktuellt! Fixar biljetter idag iaf, om jag lyckas att förstå ticketbox, min holländsk är väl inte den bästa
Det ska gå att ställa om till engelska men de e nog inte så lätt.... ska beställa idag, har inte haft tillgång till dator sen jag fick lönen...

Old Post Jul-28-2003 11:23  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Ja mindshooter... då har du och jag våra biljetter i handen... Nu bär det av på riktigt... nu ska bara bil HÄLVETET låta bli å strula Har ju bytt ut så gott som hela bilen snart så de ska nog inte va några problem... inga fler inbrott bara...

Old Post Aug-01-2003 10:47  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Ja det är riktigt najs...sitter här på anslagstavlan...Mumsfilibublan...seriöst...jag ÅKER ner.... om bilen pajar tar jag flyg eller inlines...

Old Post Aug-01-2003 11:26 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mjz
latmask

Registered: May 2003

hmmm... hur ser det ut med biljetter nu, börjar kännas lite sista minuten...

Old Post Aug-05-2003 16:32  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by mindshooter
Ja det är riktigt najs...sitter här på anslagstavlan...Mumsfilibublan...seriöst...jag ÅKER ner.... om bilen pajar tar jag flyg eller inlines...

Som det ser ut så har jag skadorna efter stöldföröket lagade i rätt god tid innan vi beger oss av mot fjärran land... För en gångs skull har jag tur i oturen (peppar peppar tar i trä *tar på mindshooter huvud*) tack vare att bilen har Nissans starspärr kallad NATS så blir självrisken = 0kr Hade den inte vart det hade jag lätt gjort FB.

Dags att börja planera detaljer... Jag ska bla. göra en noggran färdplan + ladda in Europas vägar i lap-toppen. Vi måste ha reda på adress å sånt till vandrarhem + massa annat man ska göra...

Vi kommer nog även möta upp en del Hollänska TAs, jag känner ju miss_proximus som kommer att möta oss där.

Old Post Aug-06-2003 11:59  Sweden
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
peppar peppar tar i trä *tar på mindshooter huvud*

quote:
Hade den inte vart det hade jag lätt gjort FB.

vad menas med FB?

quote:
Vi kommer nog även möta upp en del Hollänska TAs, jag känner ju miss_proximus som kommer att möta oss där.

trevligt, hälsa från mig!

Old Post Aug-06-2003 20:10 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Eventuellt har jag presspass på gång till Mysteryland genom kontakter.... be för mig att jag får det så kommer det bli en riktig kanon rulle

reveal... FB står för försäkrings bedrägeri...

Old Post Aug-11-2003 06:17  Sweden
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Eventuellt har jag presspass på gång till Mysteryland genom kontakter.... be för mig att jag får det så kommer det bli en riktig kanon rulle

reveal... FB står för försäkrings bedrägeri...

- KNOCK KNOCK Stävä hur går det med kollandet på bilfrågan?

Jag tycker mindshooter ska kolla sin mobiltelefon lite oftare =)

Old Post Aug-11-2003 09:37  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

jag e just tillbax från mitt semester i luxemburg..
(fan det var het.. +-39 grad argh )

det finns ännu biljetter kvar... ska skaffa mitt imorron
hoppas att träffa ni som kommer den 23:e

Old Post Aug-11-2003 21:13  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by ScuL
jag e just tillbax från mitt semester i luxemburg..
(fan det var het.. +-39 grad argh )

det finns ännu biljetter kvar... ska skaffa mitt imorron
hoppas att träffa ni som kommer den 23:e

De e klart vi ska ses... Så många TAs som möjligt

Old Post Aug-12-2003 07:21  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

nu e jag tilbaka från kollo och kan inte tänka på annat än vår feta resa Sipowits ringde och kollade om det finns plats i bilen, som jag förstått det dock så ska vi slå ihop oss med SWE_Trance och tobo99? Det är prioritering på det.... ni måste bekräfta detta...och sedan även hur vi ska lösa det... om ni ska ta er ut en bit i sverige där vi hämtar upp er eller nåt....

Old Post Aug-14-2003 07:03 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mysteryland 2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:02.

Forum Rules: