quote: | Originally posted by Asperge
Dat moet je ook zolang mogelijk uistellen
|
Wat denk je dat ik aan het doen ben dan??
Maar goed, ik wil ook even klagen:
Over al die buitenlanders hier in Den Haag die rijden als een stel apen die hun rijbewijs hebben gekregen bij een pakkie shag!
Ik rij net van bureau Rijswijk naar mijn huis, een stukkie van 20 minuten. Maarja, het 'vrijdagmiddag' gebed is blijkbaar net afgelopen of die lui werken gewoon echt helemaal niet, want het was ontzettend druk. Overal verkeer..... Op dat kleine stukkie:
1) iemand die door rood rijdt en me bijna aanrijdt...
2) een klein kutkind wat niet in de gaten wordt gehouden door d'r moeder en ik bijna tussen mijn spaken heb....
3) een opel astra die niet aan wil sluiten voor het stoplicht maar zover mogelijk naar voren wil rijden om vooraan te staan en dus de hele weg voor fietsers blokkeert.
4) een mongool die keert op de weg maar geen zin heeft om de fietsers die er aankomen voorrang te geven en dus mij bijne omver rijdt...
5) een scooter die aan de verkeerde kant van de weg rijdt en me net mist
6) En de nationale volkssport in Turkije en Marokko is: Dubbelparkeren! Leuk, auto's ontwijken die er staan en/of net wegrijden.
Nou, ik heb er een SCHIJThekel aan! Geef ze een verblijfsvergunning maar alstublieft GEEN auto!!!!!