Zit net me nieuwe rooster te bekijken en vrijdag verplichte school dag van 9 tot 5 GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Iedereen zit dadelijk relaxed op terras en ik zit binnen in een suf lokaaltje beetje verslagen te schrijven
dat had ik ook vorig jaar! Echt bagger!
gewoon de PH assistant omkopen en eerder weggaan dus
Apr-14-2004 15:07
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by SnuggLe
Zeur niet, als je moet werken moet je dat de hele week je hele leven lang. Wat zijn die paar weken nou??
Dat moet je ook zolang mogelijk uistellen
En nee ik heb niets te klagen, ik heb gewoon al weekend
Originally posted by SnuggLe
Zeur niet, als je moet werken moet je dat de hele week je hele leven lang. Wat zijn die paar weken nou??
Nou ik werk toch liever van half 9 tot half 5 dan dat ik heel de dag in z'n duf lokaal moet zitten . Maar aangezien ik nog heel m'n leven kan werken
Deadmau5
Eric Prydz
Apr-14-2004 15:24
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
Ik haat al die kut internet streams. Door de week kun je ze gewoon luisteren zonder dat je een buffer krijgt ofzo, maar tijdens ASOT moeten de stream weer gaan kloten!!! Ik heb hier dus echt genoeg van. Je hoort 1 seconde muziek en dan weer 5 seconde dat kut geluid van die buffer. Heb er echt een schijt hekel aan . En wedde dat de meeste mensen die luisteren alleen maar luisteren omdat hun de naam Armin kennen en niet echte 'trance' liefhebbers zijn. Dat hun dan gewoon ff een paar uur later die set gaan downloaden en mij lekker laten luisteren, ik wil het maar 2 uur in de week, iig donderdag avond
Zo dat moest er ff uit
Deadmau5
Eric Prydz
Apr-15-2004 19:33
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
Zoek hulp
speciale asot gesprek groepen starten op donderdagavond om 20.00..
Apr-16-2004 14:33
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Asperge
Dat moet je ook zolang mogelijk uistellen
Wat denk je dat ik aan het doen ben dan??
Maar goed, ik wil ook even klagen:
Over al die buitenlanders hier in Den Haag die rijden als een stel apen die hun rijbewijs hebben gekregen bij een pakkie shag!
Ik rij net van bureau Rijswijk naar mijn huis, een stukkie van 20 minuten. Maarja, het 'vrijdagmiddag' gebed is blijkbaar net afgelopen of die lui werken gewoon echt helemaal niet, want het was ontzettend druk. Overal verkeer..... Op dat kleine stukkie:
1) iemand die door rood rijdt en me bijna aanrijdt...
2) een klein kutkind wat niet in de gaten wordt gehouden door d'r moeder en ik bijna tussen mijn spaken heb....
3) een opel astra die niet aan wil sluiten voor het stoplicht maar zover mogelijk naar voren wil rijden om vooraan te staan en dus de hele weg voor fietsers blokkeert.
4) een mongool die keert op de weg maar geen zin heeft om de fietsers die er aankomen voorrang te geven en dus mij bijne omver rijdt...
5) een scooter die aan de verkeerde kant van de weg rijdt en me net mist
6) En de nationale volkssport in Turkije en Marokko is: Dubbelparkeren! Leuk, auto's ontwijken die er staan en/of net wegrijden.
Nou, ik heb er een SCHIJThekel aan! Geef ze een verblijfsvergunning maar alstublieft GEEN auto!!!!!
Apr-16-2004 14:45
-TAIS-
Underground Attack!
Registered: Oct 2000
Dat ik vandaag de hele dag bezig ben met een rapport voor m'n studie en dat ik nu nog op de uni zit!
Apr-16-2004 17:02
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
WC papier was op en dat merkte ik toen ik klaar was met me drol draaien...
Apr-16-2004 17:52
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Het is inmiddels Juli en het is gewoon koud...
Waar blijft het mooie weer!
Jul-01-2004 17:20
Original
Brothers....& Sisters
Registered: Jan 2003
quote:
Originally posted by moogwai
Het is inmiddels Juli en het is gewoon koud...
Sterker nog, toen ik vanmorgen de deur uit ging HAGELDE het ... om over het onweer nog maar niet te beginnen.
Jul-01-2004 18:15
Dr Oetker
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2004
Ik hier de laatste dag op school, moet ik alleen nog een video kijken voor de laatste opdracht van dit jaar en daarna ben ik klaar voor dit jaar
Alleen dit video wordt helaas niet uitgeleend, er zijn maar 2 tv's met videorecorder die naast elkaar staan. Zit er 1 of andere dwaas daar video's te kopieerden. Dus ik vragen hoe lang het nog duurd, nog een uur!! *zucht* ik zit hier dus een uur helemaal voor niets op school
En zijn er ook nog alle computers waar je een beetje op kan werken met internet bezet, dat zijn er ook al zoveel
Dus sta hier maar in de kantine lekker te klagen (jah hier op school staan computers waar je alleen op kan internetten) alleen kan je alleen maar staan aan deze terminals en is het het toetstenbord zo brak dat je echt erop moet rammen om de letters op je scherm te zien verschijnen :whip
Al met al 1 grote zooi...
Jul-02-2004 10:12
emre
S&D / 16BL
Registered: Oct 2003
Dat wisselvallige t*fusweer hierzo
Enige constante factor is de stevige wind