haha de kolkie man is altijd goed voor leuke foto's
___________________ Ga eens dood!
gadverdamme, mensen neem dat terug of ik klap uit de school met de verstuurde PM's van Frans mwhahaha
Frans, Chinees, kappen en nu hierheen komen. En vooral die klote sjinees, je zou hier 8 uur zijn. Jij bent AAAAAAAAAAAAAALTIJD te laat! En nu niet blijven zitten tot het eindpunt he?
___________________ "Life is all about choices & respect"
bij mij is er altijd een ik-kom-te-laat marge van 30 minuten
quote:Originally posted by Optimus bij mij is er altijd een ik-kom-te-laat marge van 30 minuten Maak dat 1,5 uur, kneus! Je zou hier om 8 uur zijn. Wedden dat je half 9 niet red? Dus KAP nou maar met posten
Lex gaat mee, dus het feest kan gewoon doorgaan. Paniekzaaier
___________________
jajajaja, ben er zo, nog 45 min
2 minuten nog.. hehehe hij is ECHT niet op tijd {edit} Hij is gewoon op tijd!
Last edited by SnuggLe on Nov-28-2003 at 19:34
hoe laat gaan jullie naar de asta ??
snif snif bastards :/
quote:Originally posted by Magic83 hoe laat gaan jullie naar de asta ?? Rond een uur of 11, half 12 wel binnen (hoop ik). Sjinees, Frans en Moogwai zijn nu hier.
God jullie zitten bij ome Armin en ik moet dit missen, hoop dat jullie het naar jullie zin hebben.
___________________ Down-Under was da bomb
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA