|
|
|
|
 |
|
 |
 |
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001
|
|
|
Feb-29-2004 14:47
|
|
|
 |
 |
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002
|
|
|
jah ik was aangenaam verast door MIKE z'n set. uplifting platen zoals vagabond en amazon had ik niet verwacht.
Armin vond ik zeer sterk beginnen, daarna iets te hard naar m'n goesting (wtf was die remix van burned with desire?? helloww waar is die melodie naartoe?)
hoogtepuntjes voor mij waren clear blue, amazon (in MIKE set), take the day as it comes, binary finary (!!!) en dan natuurlijk -onvermijdelijk- as the rush comes. Dacht dat ik die plaat gans beu was, maar op de dansvloer doet-ie het nog altijd.
Ik heb mij zeer goed geamuseerd, alle beta's die ik nog niet ontmoet had zijn stuk voor stuk leuke mensen, hopelijk gaat der voor AIB nóg meer volk mee.
Domper op de feestvreugde was wel dat eagle niet binnen mocht natuurlijk =<. manman, wat een vetzakken, waar gaat da naartoe, iemand niet binnen laten wegens 'ongepast' schoeisel. Had ik niet verwacht van de voor de rest zeer vriendelijke hollanders.
edit: lol, schitterende foto gevonden; emma die armin probeert te hypnotiseren! LINK
Last edited by Gladius on Feb-29-2004 at 16:33
|
|
Feb-29-2004 16:12
|
|
|
 |
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by TOR
hij mocht niet binnen wegens 'onaangepaste schoenen'
weet niet hoe en waarom, maar even daarna was hij plots verdwenen.. |
LUL TOCH NIET OVER IETS WAT JE NIET WEET MAN. en dan toppunt, kwam ik armin nog tegen buiten, maar het boeide hem blijkbaar weinig dat ik helemaal van belgie kwam. Ben benieuwd of ie het ook zo geinig vind om van 3 uur snacht tot 7 uur smorge is de vrieskou rond te lopen. van mijn part kan ie ophoeren
ow en dank je ei, dank je dat ik mocht mijrijden naar addiction, was echt top feestje,goeie sfeer, leuke mensen. Tis niet omdat ik niet binne mocht voor een onbestaande kutreden dat ik jouw avond moest vergallen door jou niet late binne te gaan, ik apprecier de support dan ook heel hard die je me gaf van binnen, echt je bent top man !!
Ik had beter iris haar raad opgevolgd en lekker op addiction gebleven, nu goed het boeit me allemaal niet meer en ik hoop dat armin en zen vriendinnetje het lekker warm hadden in hun kut audi.
Der zijn hope mensen die me heel ontgoochelt hebben maar ja thats life I guess ...
Over en out
Last edited by Eagle` on Feb-29-2004 at 18:03
|
|
Feb-29-2004 17:49
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Kelly*
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Eagle`
LUL TOCH NIET OVER IETS WAT JE NIET WEET MAN. en dan toppunt, kwam ik armin nog tegen buiten, maar het boeide hem blijkbaar weinig dat ik helemaal van belgie kwam. Ben benieuwd of ie het ook zo geinig vind om van 3 uur snacht tot 7 uur smorge is de vrieskou rond te lopen. van mijn part kan ie ophoeren
ow en dank je ei, dank je dat ik mocht mijrijden naar addiction, was echt top feestje,goeie sfeer, leuke mensen. Tis niet omdat ik niet binne mocht voor een onbestaande kutreden dat ik jouw avond moest vergallen door jou niet late binne te gaan, ik apprecier de support dan ook heel hard die je me gaf van binnen, echt je bent top man !!
Ik had beter iris haar raad opgevolgd en lekker op addiction gebleven, nu goed het boeit me allemaal niet meer en ik hoop dat armin en zen vriendinnetje het lekker warm hadden in hun kut audi.
Der zijn hope mensen die me heel ontgoochelt hebben maar ja thats life I guess ...
Over en out |
Erg begrijpelijke reactie ....
Denk wel dat Armin der weinig aan had kunnen veranderen ofzo
Maar ik vind het geweldig FUCKED UP dat je met een hele groep 'vrienden' naar een party gaat en dat je dan iemand buiten laat staan .... ONBEGRIJPELIJK!!!!!!
Ik heb hetzelfde meegemaakt ... ik mocht niet binnen in een club wegens die domme schoenenregel ... maar de groep waar ik mee was hebben er alles aan gedaan me binnen te krijgen ... ik niet binnen niemand binnen
Zo gaat dat samen uit, samen thuis.
Vind dit allemaal behoorlijk raar dat er zomaar iemand van de groep wordt achtergelaten en dan de reactie: Tja, hij mocht niet binnen en dan was ie plots weg .... misschien normaal aangezien jullie aan de ene kant van de deur stonden en Eagle aan de andere kant
Heel bizarre situatie .... ik kan het misschien verkeerd begrijpen maar als jullie zomaar iemand achterlaten .... dan ben ik toch enorm teleurgesteld in de BETA's ... dacht dat jullie een groep waren die voor elkaar opkwam
|
|
Feb-29-2004 19:15
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 06:30.
Forum Rules: