Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
xxl
Supreme tranceaddict

Registered: May 2001
Ik heb nog geen mix afgeleverd.. Kan het nog ietsjes uitgesteld worden? k vind mijn mix tot nu toe niet goed genoeg om in te leveren....

[Ik maak telkens op 35 min een vaute overgang enzo ]

Old Post Mar-02-2004 23:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for xxl Click here to Send xxl a Private Message Add xxl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by xxl
Ik heb nog geen mix afgeleverd.. Kan het nog ietsjes uitgesteld worden? k vind mijn mix tot nu toe niet goed genoeg om in te leveren....

[Ik maak telkens op 35 min een vaute overgang enzo ]

Ja, dat is dus geen reden om het uit te stellen he, je hebt ruim de tijd gehad... Mijn mix is ook nie perfect, so what? Iedereen maakt weleens een foutje...

En dat mensen hun naam in de tag laten staan vind ik ronduit dom... Waarom denk je dat iedereen een nummer in PM heeft gekregen? Niet om administratieve redenen hoor

Old Post Mar-03-2004 01:40 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by eieregooie
Ja, dat is dus geen reden om het uit te stellen he, je hebt ruim de tijd gehad... Mijn mix is ook nie perfect, so what? Iedereen maakt weleens een foutje...

En dat mensen hun naam in de tag laten staan vind ik ronduit dom... Waarom denk je dat iedereen een nummer in PM heeft gekregen? Niet om administratieve redenen hoor

Helemaal mee eens, zowel het 1e als het 2e.
Duh, iedereen maakt foutjes. 'Niet genoeg tijd' is dikke bullshit...iedereen heeft meer dan een maand tijd gehad.
Dat je het 100x probeerd en dan nog fouten over hebt: pech, maar dan ben je dus gewoon geen goede dj en geen winnaar waardig. Iedereen zou zijn eerste poging in moeten leveren ofzo. anders krijg je van die 'studio mixen'; perfect , maar zonder gevoel(?)

En mensen met hun naam in de Tag (zoals Massive ) moeten minpunten krijgen

Old Post Mar-03-2004 06:49 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bouma-Bros
Global Clubbing

Registered: Apr 2001

De mixen die te laat worden ge-upload ga ik niet meer jureren. In groep 1 die ik jureer zijn 4 mixen binnengekomen, die ga ik beoordelen, die andere 2 die te laat zijn hebben dus pech.

Sido

Old Post Mar-03-2004 08:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
japeman
tranceaddict

Registered: Sep 2002

welke nummers (sets) ga je niet jureren?

Last edited by japeman on Mar-03-2004 at 08:40

Old Post Mar-03-2004 08:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for japeman Click here to Send japeman a Private Message Visit japeman's homepage! Add japeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Helemaal mee eens, zowel het 1e als het 2e.
Duh, iedereen maakt foutjes. 'Niet genoeg tijd' is dikke bullshit...iedereen heeft meer dan een maand tijd gehad.
Dat je het 100x probeerd en dan nog fouten over hebt: pech, maar dan ben je dus gewoon geen goede dj en geen winnaar waardig. Iedereen zou zijn eerste poging in moeten leveren ofzo. anders krijg je van die 'studio mixen'; perfect , maar zonder gevoel(?)

mee eens als je ergens staat te draaien dan kun je toch ok nie de plaat afkappe en zeggen van, uuuuuh jongens ff opnieuw want dit ging helemaal ruk

Old Post Mar-03-2004 08:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

IK WIL GRAAG DE UITSLAGEN VOOR VOLGENDE MAANDAG BINNEN HEBBEN.

Old Post Mar-03-2004 10:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bouma-Bros
Global Clubbing

quote:
Originally posted by japeman
welke nummers (sets) ga je niet jureren?

Nummer 1 en 26 ga ik niet meer jureren.

Nummers 6, 11, 16 en 21 waren op tijd binnen dus 2 daarvan gaan door naar de volgende ronde.

Old Post Mar-03-2004 12:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Mjah, er is nog wel tijd, dus waarom zou je ze NIET beoordelen?
Maar het is natuurlijk een eigen keuze.
Bij mij waren ze alle 5 binnen, dus ik beoordeel ze alle 5 wel. Hoop dat ik alle tijd nog kan vinden om ze allemaal te beoordelen overigens, maar dat komt wel goed. Mijn oordeel tot nu toe komt overeen met die van Muppet.

Old Post Mar-03-2004 12:33 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bouma-Bros
Global Clubbing

Ik vind het niet professioneel als je je mix te laat inlevert. Iedereen heeft ruim de tijd gehad om een mix te maken. Ik heb na de deadline van 1 Maart nog 2 dagen gewacht of er extra mixen binnenkwamen maar dat is dus niet het geval. Lullig maar dan ligt het toch echt aan jezelf.

Old Post Mar-03-2004 13:02  Netherlands
Massive
bollocks

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe

jaja nu weten t we t wel

Old Post Mar-03-2004 13:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive Click here to Send Massive a Private Message Add Massive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

Zit hier met t zelfde probleem als de bouma's, mixen nummer 5 en 15 hebben pech, zijn nu nog niet binnen, dus jammer voor ze.

ps. Nogmaals ik vind t niet alleen getuigen van weinig professionaliteit, maar ook van weinig sociaal gedrag, er zijn nu al 4 mensen die te laat zijn met een mix, dwz dat een reservelijst overbodig was geweest, en dat iedereen die mee had willen doen mee had kunnen doen....

Old Post Mar-03-2004 13:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Post New Thread    Post A Reply

Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackGuitar Tune Id [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCoast 2 Coast - "Searching" (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:14.

Forum Rules: