|
denk niet dat armin kilimanjaro heeft gedraaid benny.
wat het event betreft:
Die Lawrence was niet echt denderend, heeft der niet echt de schwung in gekregen. toch paar lekkere psy platen die mij konden bekoren.
Dan MIKE live was wel zeker in orde, natuurlijk alleen spijtig dat het zo kort was =\, 3 kwartier is zo voorbij.
Maar dan natuurlijk het orgelpunt van de avond, de b2b set van armin en mike! manmanman, dit moet zowa dé beste set ooit zijn die ik gehoord heb (kan bijna tippen aan ferry@illusion at the beach, echt Dries =)). carte blanche, Emotions in Motion, lady blue, never,... allemaal lekker. Zeker toen ze coast2coast-home en binary finary dertussen draaide, zooo lekker gedaan! Maar hét (grootste)kippenvelmoment van de avond was the quest - c sharp voor mij. Echt niet te doen wat ik toen voelde, dat grenst aan het bovennatuurlijke denk ik . uplifting to the max!
Goed geamuseerd dus, weer leuke, nieuwe beta's lere kennen (begint cliché te worden eh..), het was ook cool dat we met zoveel waren. Op naar nóg meer volk in den outdoor!