Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Svarje
Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by reveal
jo jag vet
men DC är också jävligt bra, men inte på samma sätt. prova det!

Har DC Fast jag hittar aldrig låtar jag vill ha där..använder det när jag ska ha filmer bara

Old Post Sep-08-2001 23:35 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

ok men det är smidigt när man letar efter hela album

Old Post Sep-09-2001 00:57 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

btw, drog hem Kamaya Painters - Endless Wave [Original Mix] från x-dream som du hade uppat har letat efter en "riktig" version av denna länge, tack ska du ha har bara haft versioner utklippta ur mixar...

Old Post Sep-09-2001 00:58 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Tror att jag håller mig till AG och andras ftp med mera....Tycker att det finns det mesta på AG eftersom alla andra har det som är här på TA så då hittar man ju oftast det man söker......

Old Post Sep-09-2001 08:33  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

quote:
Originally posted by reveal
btw, drog hem Kamaya Painters - Endless Wave [Original Mix] från x-dream som du hade uppat har letat efter en "riktig" version av denna länge, tack ska du ha har bara haft versioner utklippta ur mixar...

Tackar för låtarna Minshooter....Har inte hört den andra remixen av Manya-Bound.....

Old Post Sep-09-2001 08:36  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
verminator
.

Registered: Oct 2000

orka ikke å lese alle sidene, men hva går denne threaden ut på ?

btw
en svensk only thread ?
synes alle som har skrevet , har skrevet på svensk )

Old Post Sep-09-2001 08:43 
Click Here to See the Profile for verminator Click here to Send verminator a Private Message Add verminator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by x-dream

Tackar för låtarna Minshooter....Har inte hört den andra remixen av Manya-Bound.....
'

De E lungt grabbar jag uploadar mer så fort jag får tid......
Nu ska jag iväg och jobba s det blir ikväll eller imorn.....

Old Post Sep-09-2001 08:58 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Re: asd

quote:
Originally posted by verminator
orka ikke å lese alle sidene, men hva går denne threaden ut på ?

btw
en svensk only thread ?
synes alle som har skrevet , har skrevet på svensk )

Det är ju sant som du säger....

Du får ha det så roligt på jobbet mindshooter......

Old Post Sep-09-2001 09:13  Sweden
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2001
Monkey Dancer 2 fruktsoppa...

quote:
Originally posted by Gaby
fruktsoppa...ha ha ha...fan va roligt namn!
vart e du ifrån?

tja, jo jag e från stockholm.. IRL-polare till mindshooter..
jag e den enda fruchtsoppe på nätet..

fruchtsuppe a.k.a. fruktsoppa a.k.a. henko apa

Old Post Sep-09-2001 10:15  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

hehe, betyder inte "frucht" fruktan eller nåt sånt? det betyder iaf INTE frukt "the soup of fear"

Old Post Sep-09-2001 10:21 
x-dream
Kurai is my slave!

Väntar fortfarande på att min kompis jag prata om skulle visa sig på detta svarje thread.....Men men....Det verkar som han glömt bort detta....

Old Post Sep-09-2001 10:37  Sweden
x-dream
Kurai is my slave!

Jag och Mindshooter har startat ett samarbete med att erbjuda alla några låtar i veckan....

Så ni kommer att få se en hel del skön saker från mig och Mindshooter....

Old Post Sep-09-2001 11:09  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Svarje
Post New Thread    Post A Reply

Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackLONGER SAMPLE really good trance oldie SHOULDN´T BE THAT DIFFICULT [2006] [6]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSmith & Pledger pres. Aspekt - "Hi-Jack" (Vocal Mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:45.

Forum Rules: