|
oud hollands om half 11 je nest uit rollen, nadat je oud-hollands nerderig tot half 3 s'nachts hebt lopen gamen (planetside is godse verslavend) is wel effe oud-hollands lekker om met oud-hollandse Douwe Egberts oud-hollands gezellig de dag te beginnen... maareuh... zo oud is holland niet toch, we hebben flink moeten polderen, dreggen en zand moeten storten om holland te maken 
|