Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het officiële Gaming Topic
Pages (57): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by TranceZoner
Toch is FFX een van de vetste van de gehele serie man

Fuck, de mijne is gewoon weg!!!!!
Ik wil ook spelen!
Ik heb zelfs nog n vette strategy guide ervan

Kan je alle Guardians vinden, zoals die ene Japanse Samurai, ben ff ze naam vergeten

Je bedoeld de Eon met die hond....? Yoirimbo of zo iets ?

Down-Under was da bomb

Old Post Feb-05-2005 00:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Hiero site waar trailers op staan van XII, zo geeeeeeeeeil

http://media.ps2.ign.com/media/488/488222/vids_1.html

En hier trailers van de dvd FF VII Advent Children: http://media.psp.ign.com/media/608/608155/vids_1.html OMGF I DIE

Down-Under was da bomb

Old Post Feb-05-2005 00:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by visje
ja ik heb ook een account kunnen krijgen voor die beta...mensen noemen het het beste spel ooit..nou das dus niet waar. Tis wel een geinig spelletje maar thats it

Het spel begint pas als je lvl 60 bent

Old Post Feb-05-2005 08:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
visje
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

ja maar om nou eerst een uurtje of 500 te spelen voordat het spel pas echtbegint lijkt me toch iets te veel van het goede :S

Old Post Feb-05-2005 09:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for visje Click here to Send visje a Private Message Add visje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Zodra de battlefields live zijn kan je pas goed je mening aanpassen, dat hele concept schept hoge verwachtingen. Maar bijvoorbeeld instances zoals Blackrock Deeps en Blackrock Spire, Maraudon, Scholomance en Onyxia's lair zijn echt juweeltjes, alleen je moet wel lvl 50-60 er voor zijn

Old Post Feb-05-2005 13:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AversusZ
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003

zo gisteren was het ff flink chaos op de server van WoW Ter afsluiting van de Beta waren er ff wat demonen los gelaten.

vrijdag eindelijk voor het "echie" beginnen

Old Post Feb-08-2005 10:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for AversusZ Click here to Send AversusZ a Private Message Visit AversusZ's homepage! Add AversusZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Heb er weinig van meegekregen helaas, ik heb wel de demonen kunnen zien maar aanvallen ging helemaal niet omdat het minstens een minuut duurde voor je iets kon doen waarna je de melding kreeg "Target not in Front of you", was die gluiperd terwijl je aan het laggen was alweer ergens anders, oftewel 1 fps en 2000ms lag

Jammer van m'n lvl 55 human rogue, maar goed weer een paar dagen powerlevelen komt het ook weer goed

Old Post Feb-08-2005 11:01  Netherlands
dj_spare
Sjef Jembek

Gisteren was niet veel soeps op de servers nee, hopen dat het geen voorbeeld is voor de retail versie.. en echt matten kon je niet gister nee, wel naakt dansen terwijl je vriendjes afgeslacht worden trouwens:

Old Post Feb-08-2005 12:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fight
tranceaddict in training

Registered: Nov 2004

WHAAA, die beta is echt vet!
'k heb mijn exemplaar alvast besteld. Kan niet wachten tot vrijdag.
'k zat in een raid van zo'n 30 personen tijdens bij die demon attack. We hebben lekker Infernals en Fel Hounds gedood voor de poorten van Ironforge. Was zeer gaaf! zaten veel nederlanders in die raid trouwens...

'k ga spelen met een Night-elf rogue. geweldig karakter...

Old Post Feb-08-2005 14:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fight Click here to Send Fight a Private Message Add Fight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_spare
Sjef Jembek

quote:
Originally posted by Fight
WHAAA, die beta is echt vet!
'k heb mijn exemplaar alvast besteld. Kan niet wachten tot vrijdag.
'k zat in een raid van zo'n 30 personen tijdens bij die demon attack. We hebben lekker Infernals en Fel Hounds gedood voor de poorten van Ironforge. Was zeer gaaf! zaten veel nederlanders in die raid trouwens...

'k ga spelen met een Night-elf rogue. geweldig karakter...

ik word me toch een partij naar van al die zweden daar... dikke invasie man maarja een Nederlandse guild is ook niet moeilijk te vinden

Old Post Feb-08-2005 14:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Ik zat op PvP Beta Server (zonder nummer) als Nyana (main) en Chicane (alt.)

Ik ga in retail over op PvE omdat teneerste de meeste guildmembers daar naar toe gaan (www.renegade-legion.org) maar ook omdat we nu al een alliantie hebben andere guilds wat tengoede komt voor high lvl instances zoals Maraudon, Zul'Farrak, Stratholme, Scholomonce, Black Rock en uiteindelijk het ultime: het verslaan van Onyxia

Old Post Feb-08-2005 14:56  Netherlands
Phortje
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

Ik ga weer PvP in de retail! Beta was cool, niet zo heeel veel tijd gehad om te spelen, maar ach In de US open beta had ik een Rogue, in de EU FB een Warlock en ik zit me te bedenken wat ik in retail ga doen Beide characters bevielen wel Maar ik denk dat ik weer een Rogue ga bouwen aangezien ik veel zal Solo'en omdat ik er niet vaak ben. Stealth is toch wel ERG handig soms

Old Post Feb-08-2005 15:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phortje Click here to Send Phortje a Private Message Add Phortje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het officiële Gaming Topic
Post New Thread    Post A Reply

Pages (57): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlese help to id awesome tune! [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPOS - "Remember" (Summer Sun) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:06.

Forum Rules: