Geweldig acteerwerk van die kinderen, vooral van het meisje (die pas 14 is!)
Collateral - http://www.imdb.com/title/tt0369339/
Kent iedereen hier denk ik wel. Goede sfeer in het eerste uur, vooral het begin tussen Annie & Max in de taxi is geniaal. Na zo'n zeventig minuten was ik het een beetje kwijt. Goed einde
Feb-20-2005 22:42
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Heb vanmiddag de Director's cut van Donnie Darko gekocht voor 12,50 bij Fame Amsterdam
*doet een dansje naast zijn stoel* hihi
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Collateral - http://www.imdb.com/title/tt0369339/
Kent iedereen hier denk ik wel. Goede sfeer in het eerste uur, vooral het begin tussen Annie & Max in de taxi is geniaal. Na zo'n zeventig minuten was ik het een beetje kwijt. Goed einde
Collateral vond ik ook erg goed. Tom Cruise een keer als bad guy en nog overtuigend ook. Een 8.
quote:
Originally posted by ahp2002
Net Shattered Glass gezien, gebaseerd op een waargebeurd verhaal van een journalist die alleen maar nepverhalen publiceerde. Begint traag, maar wordt steeds beklemmender. Topfilm!
Nou met deze stonden ik en mn vriendin na 4 videotheekbezoeken dan eindelijk voor de dvd speler. (we vonden elke keer een ogenschijnlijk leukere).
Maar nadat ik hem gezien had dacht ik van: Nou is dit het nou? Hij begint inderdaad veel te traag, maar hij komt daarna ook niet meer op gang. Ik zat echt te wachten tot ie onslagen werd, maar ook dat was langdradig. Je wist van tevoren al zo'n beetje wat er ging gebeuren. Een 5
___________________
blaat en nu stampen
Mar-01-2005 09:06
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands
quote:
Originally posted by BaRTeZ Collateral - http://www.imdb.com/title/tt0369339/
Kent iedereen hier denk ik wel. Goede sfeer in het eerste uur, vooral het begin tussen Annie & Max in de taxi is geniaal. Na zo'n zeventig minuten was ik het een beetje kwijt. Goed einde
Heb 'm van de week ook gezien, zeker een goeie film!!
Mar-01-2005 09:47
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Remy D
Heb vanmiddag de Director's cut van Donnie Darko gekocht voor 12,50 bij Fame Amsterdam
*doet een dansje naast zijn stoel* hihi
netjes hoor.. vond alleen de directers cut te "uitleggend" zeg maar.. origineel is beter
Originally posted by Remy D
Heb vanmiddag de Director's cut van Donnie Darko gekocht voor 12,50 bij Fame Amsterdam
*doet een dansje naast zijn stoel* hihi
Gvd, heb alleen origineel voor 15 euro. Hmm...inruilen dan maar
Mar-01-2005 15:57
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
CLICK
Genre: Drama / Sci-Fi (more)
Tagline: Some secrets we keep. Some are kept from us.
Plot Summary: Taken spans five decades and four generations, centering on three families: the Keys, Crawfords, and Clarkes... (more) (view trailer)
User Comments: THE BEST MOVIE I EVER SEEN!!! (more)
User Rating: 7.6/10 (1,834 votes)
User Comments:
1 out of 1 people found the following comment useful:-
THE BEST MOVIE I EVER SEEN!!!, 12 December 2002
Author: bjderry87 from Coeur D' Alene, Idaho
I thought this movie would be lame but when the first night was over I was hooked. This is the most intresting and almost real movie I have ever seen. I was moved by the little girl and her role into helping everyone and settling their peace with those who passed on. When this movie comes out on video, I am getting it.
Vette serie van 12 delen!!
het zijn eerder films opzich dan sfleveringen. Te verkrijgen op 6DVD op verschillende plaatsen
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Mar-01-2005 17:56
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by SnuggLe
Gvd, heb alleen origineel voor 15 euro. Hmm...inruilen dan maar
Tis dat ik het orgineel al heb anders had ik hem zo'n lieve als jij bent wel geruild hihi
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***