Originally posted by Jasperovitsj
Dan liever het sponsorgeld uitgeven aan een stuk of 25 mooie kleurenaffiches die dan in startegische winkels en scholen gehangen kunnen worden, waar ze beter het doelpubliek bereiken én niet direct overplakt zullen worden!
Zo is dat. Zeker enen in de music man en voor de mensen dat in gent naar school gaan om op panelen te hangen.
Als het geld in een potje gaat, wordt er natuurlijk ook verwacht dat het potje terugbetaald als er verlies is eh. De meeste mensen hier zullen dan wel zo redelijk zijn een duit in de zak te doen, dus ik denk niet dat de verantwoordelijke zich daar zòveel zorgen hoeft over te maken.
Feb-17-2005 17:07
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Tiger777
Als het geld in een potje gaat, wordt er natuurlijk ook verwacht dat het potje terugbetaald als er verlies is eh. De meeste mensen hier zullen dan wel zo redelijk zijn een duit in de zak te doen, dus ik denk niet dat de verantwoordelijke zich daar zòveel zorgen hoeft over te maken.
Er zijn ook manieren om het geldgebruik overzichtelijk en onder controle te houden, dus dat moet normaal geen probleem zijn. Alleen het drank weggeven en het zelf drank nemen van de medewerkers, daar zal op gelet moeten worden...maar das weeral iets wat je zelf in de hand hebt.
En zo duur is het daar zeker niet, dus ge kunt gerust een hele avond naar hartelust drinken zonder uzelf compleet blut te maken...
Ik ben gene groten drinker zenne... 52 kilo vlees is héél rap verzadigd met al'cool
's goe, volgende week maandag of dinsdag ga ik naar de music man in gent, eens vragen voor de sponsering en als de affische der al is, ze der eentje in hun pollen duwen.
edit: Alhoewel, das wa rap zeker?
Feb-17-2005 17:22
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
^ Kpeins inderdaad dat da wa rap is. Maar misshcien is tegen dan de site wel af, dus kunde hen desnoods ff de link geven en kunnen ze daar zien