quote:Originally posted by Synthesia Da's Carmen yep ;-)
___________________ Allemaal gelul!!
Last edited by New Wave on Jan-09-2006 at 13:40
Mijn vorigen is blijkbaar weg. Ier is mijn smoel opnieuw Bertn (veel recenter kan niemeer ) Ik wil meer pics van anderen ook
Last edited by Push2005 on Apr-07-2006 at 21:39
quote:Originally posted by Push2005 Mijn vorigen is blijkbaar weg. Ier is mijn smoel opnieuw Bertn (veel recenter kan niemeer ) Ik wil meer pics van anderen ook wie is die gast naast u push?
___________________ http://onderlegger.cinebelblogs.be/
quote:Originally posted by djcresto wie is die gast naast u push? Lol ... zal ik vragen dat hij zich ook inschrijft op het forum... nart schijnt kan hij even goe blaffen als mij
Cresto die foto benk beu gezien Push2005 kwis ni da gij zo een kinderkopke had hihi
___________________ FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA JIMS!
Hij lijkt wel een beetje op Fooley.
quote:Originally posted by Bl@ckOut Laat ik mijn lelijke smoel dan ook maar posten Vanop 18y illusion: Heey New Wave! Kijk! Ze hebben hier ook een Snuggle
quote:Originally posted by New Wave Hij lijkt wel een beetje op Fooley. Bank vooruit voor de originaliteit!
quote:Originally posted by Push2005 Mijn vorigen is blijkbaar weg. Ier is mijn smoel opnieuw Bertn (veel recenter kan niemeer ) Ik wil meer pics van anderen ook meer pics van anderen... ? kheb al 1ne me nen hond gezien, 1ne van in babytijd, fotos op feesjes... dus ben ma int zelfde genre gebleven