 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
Real
hi!

Registered: Feb 2004
Location: Meerhout
|
|
|
Ik was nog van plan om te gaan, maar door m'n klierkoorts is de kans dat ik naar Tomorrowland ga officieel 0%. 
Hier ga ik later nog erg veel spijt van hebben denk ik. 
___________________
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".
|
|
Aug-08-2005 16:38
|
|
|
 |
 |
sbastien4678
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2004
Location: Bruxelles, Belgium
|
|
|
Heeft iemand de volle draaiuren voor de blackhole tent ontvangen?
|
|
Aug-08-2005 20:55
|
|
|
 |
 |
IgnazZio
El Toro.

Registered: Jul 2004
Location: At the decks
|
|
|
Ik denk dat Sasha nogal een vreemd oriëntatievermogen heeft
| quote: | Interview met Sasha
DJ Sasha draait aankomende zondag op ID&T’s Tomorrowland. Voor de progressive liefhebber is deze man heilig. Genoeg reden dus om Sasha eens op te bellen. We vroegen hoe het met de voormalig #1 DJ ter wereld is, en wat we dit weekend van hem kunnen verwachten.
Druk?
Sasha: " Ja, ik zit volop in een wereldtour (‘The Fundacion World Tour’) waarbij ik zal draaien van Ibiza tot Chicago, van Detroit tot Malta en weet ik allemaal waar. Het is krankzinnig. Ik kom net uit Istanbul en heb een ongelooflijk druk schema. Maar ik heb erg veel zin om mijn nieuwe album te promoten. "
Aanstaande zondag draai je in de Tomorrowland. Wat kunnen de mensen van je verwachten?
Sasha: " Ik zal producties van het album voorbij laten komen en voor de rest natuurlijk veel nieuwe muziek. Het is alweer een tijdje geleden dat ik in Amsterdam heb gedraaid, dus ik kijk ernaar uit. "
Jaren geleden streden jij en John Digweed om de eerste plaats bij de jaarlijkse verkiezingen van DJ Magazine. Tegenwoordig voert de Nederlandse (trance) dj Tiesto deze lijst aan. Heb je hier een verklaring voor?
Sasha: " Ach, het is toch geen gevecht? Zowel Paul van Dyk als Tiësto zijn prima dj’s, die een groot publiek aanspreken. Ik ben zelf geen voetbalstadium dj, heb het liefst zo’n 2 á 3000 man voor mijn neus. Verder is het erg logisch dat een trance dj nummer één in het blad staat. Het is misschien niet het meest ‘fashionable’ genre wat er is, maar het spreekt wel erg veel mensen aan. De jaarlijkse verkiezing is een leuke gimmick, maar verder interesseert het me niet zoveel. "
De afgelopen jaren moet je wel zo’n beetje elke club ter wereld gezien hebben. Gaat dat dj-en nu nooit eens vervelen?
Sasha: " Welnee! Muziek blijft zich ontwikkelen en er komen altijd nieuwe technologische ontwikkelingen. Zo blijft het draaien spannend. Denk maar eens aan final Scratch en apparatuur waarmee je producties live kunt remixen. Dit zal ik trouwens gaan doen op Tomorrowland. DJ’s die denken genoeg te hebben aan twee decks en een mengpaneel zijn niet voorbereid op de toekomst. Vanuit technologie zal weer talent opstaan. "
Leef je wel gezond?
Sasha: " Ach, wanneer ik drie keer in een weekend draai zorg ik ervoor dat ik daarna de tijd heb om bij te slapen. Yin Yang, ofzo. "
Afspraak nu zondag op de ID&T Mainstage voor de exclusieve deejayset van Sasha. |
___________________
www.myspace.com/ignazziomusic
|
|
Aug-09-2005 10:50
|
|
|
 |
 |
johndeM
Suspended User
Registered: Apr 2004
Location: Breda
|
|
|
13:00 Estuera
14:00 Fred Baker
15:00 Eddie Halliwell
16:30 Dj Ton T.B.
18:00 Mojado (live)
19:00 John O'Bir
20:30 Cor Fijneman
22:30 Dj Montana
00:00 Dimitri Andreas
-onder voorbehoud-
|
|
Aug-09-2005 16:17
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:49.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|