Volgens de kenners roeleert Belgisch bier nog steeds en ook de chocolade van onze Zuiderburen smaakt goed, maar verder kan ik me niet voorstellen dat je in Belgie wil wonen!
Luik is echt de lelijkste stad waar ik ooit door heen ben gereden Natuurlijk zijn Antwerpen en Brussel best leuk voor een weekendje weg, maar verder is er niks te beleven!
PS. Wanneer komt er weer eens een knappe Belgische voetballer hier spelen.... of hebben jullie die niet meer? Na Luc Nilis hebben we het met allemaal net-niet voetballers moeten doen: Sonck, Soetaers, v.d. Paar, Goor, v. Damme en ga zo maar door. Misschien is die Kompany wel iets voor de Nederlandse competitie, want in de Jupiler League is hij snel uitgeleerd!
Jun-09-2005 14:12
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium
quote:
Originally posted by Tim81
Volgens de kenners roeleert Belgisch bier nog steeds
lol wat weet jij daarvan man, met je pisbier uit je dwergglaasjes
___________________
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Jun-09-2005 15:03
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Phortastic
lol wat weet jij daarvan man, met je pisbier uit je dwergglaasjes
Volgens mij gaf hij juist aan dat hij daarvoor op de mening van kenners was afgegaan..
Belgen
En bovendien wordt dat pisbier wel over de hele wereld verkocht
Jun-09-2005 15:23
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium
quote:
Originally posted by Jappio
En bovendien wordt dat pisbier wel over de hele wereld verkocht
ja komt ie dan van darkraver wordt ook in heel nederland verkocht. Toppie man
dat is echt een teken dat het goed is hoor!!
___________________
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Jun-09-2005 15:32
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Phortastic
ja komt ie dan van darkraver wordt ook in heel nederland verkocht. Toppie man
dat is echt een teken dat het goed is hoor!!
Dat jij het niet goed vindt wil nog niet zeggen dat de rest van de samenleving het niet kan waarderen.
Jun-09-2005 15:59
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by Tim81
Volgens de kenners roeleert Belgisch bier nog steeds en ook de chocolade van onze Zuiderburen smaakt goed, maar verder kan ik me niet voorstellen dat je in Belgie wil wonen!
Vreemd. Waarom wonen er dan zoveel Nederlanders in België?
- Fiscaal aantrekkelijk
- Grote huizen met grote tuin ipv zo'n klein lullig rijhuisje.
- Vriendelijke mensen
Ga jij maar verder rukken, Tokkie.
Jun-09-2005 16:07
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by Fkwebeman
GROEP 7
1 Servië-Montenegro 6 12
2 Spanje 6 12
3 Litouwen 6 9
4 België 6 8
5 Bosnië-Herz. 5 6
6 San Marino 7 0
We hebben alles nog in eigen handen.
btw: Koller speelt jullie op een hoopje. De heenmatch was trouwens ook onverdiend verloren.
Jun-09-2005 16:08
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Lol, vet afgemaakt hierzo
T'is stil aan de overkant
zwijg jochie,
heb je niets anders te doen?
Jun-09-2005 16:09
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by Remy D
ik weet nog goed dat die homo zwemmer uit Belgie in Atlanta op de eerste dag goud haalde...
je had ze moeten horen in Belgie!! "o wat zijn we goed en nederland niet" zo zaten ze allemaal daar in belgie, maar aan het einde van de OS hoorde je geen belg meer.
stakkers zijn het, ze hebben nog wel een nederlandse schaatser nodig om uberhaupt op de winterspelen aanwezig te zijn!!! Zelfs Jamaica doet daaraan mee maar Belgie heeft een nederlander nodig...
Waarom hou je die landverraders niet bij?
Jun-09-2005 16:10
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by Blik
Als je zo nodig stoer in een andere taal wilt praten doe het dan ook goed
Veni, Vidi, Vici zei Julius Caesar ooit, wijze woorden die een blatend schaap als jij nooit en te nimmer zou mogen gebruiken
ow ja: hoera hoera hoera, we gaan naar het WK
Klopt boer
Jun-09-2005 16:12
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Lol, vet afgemaakt hierzo
T'is stil aan de overkant
quote:
Originally posted by New Wave
Ejh kinders, de flame was al aardig klaar. Om dan verder te gaan is vrijwel kansloos.
quote:
Originally posted by jp
Over en uit
quote:
Originally posted by MaGiK54
Jammer dattie opeens over een marokaansforum begint te lullen.....hij kan het hiero niet winnen.....dus dan maar een ander onderwerp zoeken.....jammer jammer
Haha, het was bijna janken.
Zal ik verder gaan Dolle Remy?