nog niet de kans gehad op info te vragen ivm met laekelinde, maar na de thread wat gevolgd te hebben hebben jullie precies al andere plaatsen in het verschiet
Op de site staat toch nergens dat in het café een discobar staat. Maar 2 rooms zou toch geil zijn hoor.
Volgens mij wordt hat café idd ook niet als een echte aparte "room" bekeken, maar ik zal die mens eens bellen en vragen hoe het zit. Nu The Move uitgesloten lijkt (toch bedankt Moondust! ) denk ik dat musicafé de beste oplossing is?
Als equipment een probleem is, dan heb ik een vriend die dat zeker niet erg zou vinden om zijn hele hebben en houden mee te pakken, en dan zijt ge echt wel gestoffeerd voor de sound. Enfin, ik meld het maar even, hé.
Oct-09-2005 21:50
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
... it's coming... i think is a boy...
Oct-10-2005 07:03
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2004
Misschien een idee voor in de (verre) toekomst:
de mijngebouwen van Genk
huurprijs 1500 euro... valt nog goed mee vind ik
Oct-10-2005 10:35
Bunz
Bass Junkie
Registered: Jan 2005
quote:
Originally posted by Lady_LizzY
de mijngebouwen van Genk
zijn ze die niet aan het afbreken dan?
Oct-10-2005 10:58
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2004
Euh, nie da'k weet.
Heb het gehoord van een collega die zelf ook wel eens techno feestjes organiseert, dus ik hoop dat het just is wat ik hier zit te beweren
Oct-10-2005 11:07
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
quote:
de mijngebouwen van Genk
Euh, nie da'k weet.
Heb het gehoord van een collega die zelf ook wel eens techno feestjes organiseert, dus ik hoop dat het just is wat ik hier zit te beweren
ja, der zijn idd al wa feestjes gegeve ma nu zijn ze daar vanalles aant afbreken en opbouwen. appartementsblokken enzo dachtek da ze aant zette zijn.
Oct-10-2005 14:30
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Volgens mij wordt hat café idd ook niet als een echte aparte "room" bekeken, maar ik zal die mens eens bellen en vragen hoe het zit. Nu The Move uitgesloten lijkt (toch bedankt Moondust! ) denk ik dat musicafé de beste oplossing is?
wat mij betreft zeker en vast
en dat café bedoelde ik niet per se als volwaardige tweede main room, maar meer iets als chill-out room (maar dan met EDM). te vergelijken met de VIP-ruimte op het Trance.nu Winter Dance Event vorig jaar in november.
Oct-10-2005 17:27
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Ik zal er in ieder geval achter vragen.
En als er geen draaitafels aanwezig zijn kan ik nog altijd vragen om gewoon wat cd's te mogen afspelen. Desnoods wat mixjes van Beta's