|
Re: Tracklist?
| quote: | Originally posted by K-PAXian
Är det någon som kommer att göra någon form av anteckning om tracklist för kvällens set? Jag är själv värdelös på sånt då jag oftast inte känner igen 60% av låtarna som spelas. *s* |
doter kommer ju vara på plats och ingen är bättre än han och han s brorsa på tracklist-id ! Var så säker !
Ska vi köra meet-up... i annat fall så kom fram å hälsa på mig... vill träffa så många SWE-TAs som möjligt... Nya är viktigast så man får ett ansikte till allt skitsnack
Så här ser jag ut, Jace till vä. jag till hö. 
En avslutande bön !
© AVB vår som bor i himlen,
helgad vara din musik...
tillkomme remixer.
Ske dina val,
så på spelarna såoch på golven.
Vår dagliga dos giv oss idag
Och förlåt oss våra snedsteg,
såsom våra skor oss snubbliga äro.
Och inled oss icke i frestelse,
utan fräls oss från Hip hop.
Ty golvet är ditt och musiken och publiken.
Armin
___________________
www.Steveheden.se
|