Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's!
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by Kaidreas
Ja joskes, den Tom heeft echt wel keigoed gedraaid. Jong jong, wat een wereldset. Tcx for president!!!11!1!1one

hahahahaha idioot.

iedereen weet natuurlijk direct dat dit niet uit mijn mond zou komen.

Old Post Nov-27-2005 21:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

^ neeje, gij zou nooit 'jos' zeggen

Old Post Nov-27-2005 21:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

^neje ik zou nooit wereldset zeggen

trouwens gedraaid zou ik ook niet schrijven omdat ik niet zou weten of het met een d of een t is

Old Post Nov-27-2005 21:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
speentje
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2005

^ lol @ Kaidreas

Old Post Nov-27-2005 21:50  Belgium
Click Here to See the Profile for speentje Click here to Send speentje a Private Message Add speentje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Moondust
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2005

leuk om te horen dat iedereen mijn set gemist heeft
gelukkig was er nog dj redhead die vroeg om op zijn volgende feestje te draaien
maar bon da weet ge als ge zo vroeg draait, vond het al een eer dat ik op highlite mogt draaien
voor de mensen die later of niet geweest zijn hier enkele zaken die ik gedraaid heb:

freefall - skydive
fire & ice - souvenir de chine
moby - hymn
motu - running water
funabashi - daylight
ballroom - rember me
jose zamona & damien dp ft paleday - transatlantic
...en in schoonheid proberen eindigen
...emanuel top - acid phase

was plezant om nog es met pheatus te draaien, heb mij goed geamuseerd tijdens het draaien ook al was er (nog) niet veel volk. ( en ok na het draaien geamuseerd natuurlijk )
elof en estuera ook wel dik inorde, maar had dan ook niet veel anders verwacht.
sorry tcx maar heb bijna niks van jouw set gehoord, moest naar the move. maar naar wat ik gehoord heb was het (nog maar eens) dik in orde eerherstel!
tja beetje magere opkomst maar het weer zat ook niet mee, ook al heeft het nietmeer gesneeuwd, voor hetzelfde geld was het wel het geval geweest en daardoor heeft toch wel een groot deel afgehaakt. en idd elof de E17 lag goed, maar WTF was da op E40? linkerrijstrook geen sneeuw en ineens 2 kilometer verder een sneeuwlaag van 10 centimer, dan weer sneeuw op middenrijvak dan weer sneeuw op rechter...maar we zijn veilig en wel thuis geraakt!
Ook de iets te overtollige aanwzeigheid van politie had een klein aandeel, zo hoorde ronald vb iemand met de gsm buiten bellen, ja ge moet niet afkomen zenne 't stikt hier van de flikken.

wat mij in de technowereld meer en meer opvalt is dat de snoeiharde techno meer en meer plaats begint te maken voor electro-achtige muziek ook goed hoorbaar in de technoroom vooral dan bij redhead en cyrix

wat ik wel raar vond, vorig jaar had de trancezaal meer succes dan de technozaal dit jaar net omgekeerd terwijl dit jaar de line-up in de trancezaal kwalitatief veel beter was dan vorig jaar (naar mijn mening dan)

'k vond het zeker alweer een geslaagde highlite!!!
op naar highlite 6...

Last edited by Moondust on Nov-28-2005 at 01:19

Old Post Nov-27-2005 22:49  Belgium
Click Here to See the Profile for Moondust Click here to Send Moondust a Private Message Visit Moondust's homepage! Add Moondust to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Stel dat een belg van TA op een feestje in Nederland geboekt wordt. Hoeveel mensen van het forum zouden dan naar zijn gig komen om te kijken/dansen?

Old Post Nov-27-2005 23:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Waarschijnlijk meer dan andersom , want dat waren er 0

Old Post Nov-28-2005 01:26 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Push2005
Coole pics !
Maar what the hell is dat met al die rook ? Was dat echt zo erg gisteren

Nee, dat krijg je als je flitst op feestjes, zonder invulflitsje oid te gebruiken...

Old Post Nov-28-2005 01:29 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Nee, twas echt wel overdreven met de rook In Asta bvb hadden we daar totaal geen last van, en daar werd anders toch ook wel wat rook in de zaal gespoten

Old Post Nov-28-2005 07:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hydra
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2003

da van de rook... waarom hebde da dan ni gewoon gezegd TCX, dan had ik er iets aan gedaan.

De techno lineup had als doelpubliek de jeugd uit Kortrijk en randgemeenten.
De trance lineup had als doelpubliek de trance liefhebbers uit West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen en verder. Dit gecombineerd met het slechte weer zijn voor mij de reden dat de trance zaal leeg was.

Old Post Nov-28-2005 10:36  Belgium
Click Here to See the Profile for Hydra Click here to Send Hydra a Private Message Add Hydra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Mja dat ni alleen hoor. Der stonden meiskes met rokskes te rillen van de kou, en daarna zag ge ze in de technozaal staan omdat het daar een pak warmer was.

Stijn: mij viel het pas op na het zien van de foto's, de zaterdag had ik er eigenlijk totaal geen last van En khad al commentaar op het veelvuldige gebruik van de stroboscoop, als ik dan nog op die rook iets ging zeggen, dan zou 't zijn van "seg joenge doe het zelf"

Old Post Nov-28-2005 10:41  Belgium
Hydra
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2003

nuja er is nu natuurlijk niets meer aan te doen, maar ge had het gerust mogen zeggen hoor. Ik had trouwens nooit gedacht dat belichting doen zo moeilijk zou zijn. Ge hebt als lichtman totaal geen idee hoe dingen eruit zien voor de mensen. Bv de laser ziet ge totaal niet, de rook geeft ook een vertekend beeld en de strobo is minder fel.

n.b. die klacht van de strobo heeft mij niet bereikt, maar ik denk dat het vooral die 3de man was die hem teveel gebruikte (volgens Pheatus).
Van de kou heb ik spijtig genoeg ook niks gehoord/gezien.

Old Post Nov-28-2005 10:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Hydra Click here to Send Hydra a Private Message Add Hydra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackid??? please..digweed use this song in transitions!! [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackD-Pulse - July Sunset [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:40.

Forum Rules: