|
leuk om te horen dat iedereen mijn set gemist heeft
gelukkig was er nog dj redhead die vroeg om op zijn volgende feestje te draaien
maar bon da weet ge als ge zo vroeg draait, vond het al een eer dat ik op highlite mogt draaien
voor de mensen die later of niet geweest zijn hier enkele zaken die ik gedraaid heb:
freefall - skydive
fire & ice - souvenir de chine
moby - hymn
motu - running water
funabashi - daylight
ballroom - rember me
jose zamona & damien dp ft paleday - transatlantic
...en in schoonheid proberen eindigen
...emanuel top - acid phase
was plezant om nog es met pheatus te draaien, heb mij goed geamuseerd tijdens het draaien ook al was er (nog) niet veel volk. ( en ok na het draaien geamuseerd natuurlijk )
elof en estuera ook wel dik inorde, maar had dan ook niet veel anders verwacht.
sorry tcx maar heb bijna niks van jouw set gehoord, moest naar the move. maar naar wat ik gehoord heb was het (nog maar eens) dik in orde eerherstel! 
tja beetje magere opkomst maar het weer zat ook niet mee, ook al heeft het nietmeer gesneeuwd, voor hetzelfde geld was het wel het geval geweest en daardoor heeft toch wel een groot deel afgehaakt. en idd elof de E17 lag goed, maar WTF was da op E40? linkerrijstrook geen sneeuw en ineens 2 kilometer verder een sneeuwlaag van 10 centimer, dan weer sneeuw op middenrijvak dan weer sneeuw op rechter...maar we zijn veilig en wel thuis geraakt!
Ook de iets te overtollige aanwzeigheid van politie had een klein aandeel, zo hoorde ronald vb iemand met de gsm buiten bellen, ja ge moet niet afkomen zenne 't stikt hier van de flikken.
wat mij in de technowereld meer en meer opvalt is dat de snoeiharde techno meer en meer plaats begint te maken voor electro-achtige muziek ook goed hoorbaar in de technoroom vooral dan bij redhead en cyrix
wat ik wel raar vond, vorig jaar had de trancezaal meer succes dan de technozaal dit jaar net omgekeerd terwijl dit jaar de line-up in de trancezaal kwalitatief veel beter was dan vorig jaar (naar mijn mening dan)
'k vond het zeker alweer een geslaagde highlite!!!
op naar highlite 6...
Last edited by Moondust on Nov-28-2005 at 01:19
|