ממ...בינתיים אני שבוע גימלים נהנה לי
עוד לא נקלטתי בבסיס....
Jan-13-2007 23:26
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by DvJ
....חח כל אחד היה
ממ...בינתיים אני שבוע גימלים נהנה לי
עוד לא נקלטתי בבסיס....
אם אתה נהג אז רק נהג יחידה בבסיס פתוח או נהג בוס..אפילו שנהג בוס לפעמים זה שעות מעצבנות אבל יש גם שעות נוחות זה משתלם
Jan-14-2007 13:45
DvJ
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel
quote:
Originally posted by Shahar
אם אתה נהג אז רק נהג יחידה בבסיס פתוח או נהג בוס..אפילו שנהג בוס לפעמים זה שעות מעצבנות אבל יש גם שעות נוחות זה משתלם
אחרי שבועיים של לא לעשות כלום + גימלים
יש לי תפקיד
פקיד
כן כן אחלה תפקיד
אני פקיד של סגן אלוף עם אחלה תנאים
Jan-18-2007 19:12
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by DvJ
אחרי שבועיים של לא לעשות כלום + גימלים
יש לי תפקיד
פקיד
כן כן אחלה תפקיד
אני פקיד של סגן אלוף עם אחלה תנאים
קשה לעשות שכונה בזה..אבל תנסה להתקמבן איתו שאם הוא בחופש גם אתה בחופש =]
Jan-18-2007 19:25
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
quote:
Originally posted by DvJ
אחרי שבועיים של לא לעשות כלום + גימלים
יש לי תפקיד
פקיד
כן כן אחלה תפקיד
אני פקיד של סגן אלוף עם אחלה תנאים
חח אכלת אותה כמוני
זה סתם חרא!! עדיף להיות כבר נהג
פקיד של סא"ל זה כל יום עד 17 לא לעשות כלום...אתה תדקור את עצמך בעטים
כבר עדיף להיות פקיד של איזה סגם מסכן
Jan-20-2007 00:09
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
לא בטוח שיהיה לו חרא..
יש לי ידידה פקידה של רס"ן והוא מפנק אותה ביציאות
תלוי בבנאדם
Jan-20-2007 11:29
MASTERsplinter
Supreme sexy tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: (L)S.D
quote:
Originally posted by Shahar
לא בטוח שיהיה לו חרא..
יש לי ידידה פקידה של רס"ן והוא מפנק אותה ביציאות
תלוי בבנאדם
just say the magic word:
TzitziM
works like a charm.
___________________
Jan-20-2007 17:52
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
quote:
Originally posted by Shahar
לא בטוח שיהיה לו חרא..
יש לי ידידה פקידה של רס"ן והוא מפנק אותה ביציאות
תלוי בבנאדם
פסדר תסכים איתי שרס"ן בסביבות גיל ה30 שונה מסא"ל\אל"מ בסיבות גיל ה40?
רוב הסא"לים הם אנשים קשים שיותר מורעלים על הצבא
בטוח יש כמה רציונלים שמבינים שאם אין עבודה אז אפשר ללכת אבל אצלי למשל גם ביום מטורף עם עבודה אני מסיים את העבודה ב-11 בערך ואני נישאר כמו מניאק בבסיס
מי שיותר זמן בצבא - המוח שלו נדפק יותר
כשלאלוהים נגמר השכל לחלק הוא התחיל לחלק דרגות
Jan-20-2007 19:24
DvJ
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel
quote:
Originally posted by Viber
פסדר תסכים איתי שרס"ן בסביבות גיל ה30 שונה מסא"ל\אל"מ בסיבות גיל ה40?
רוב הסא"לים הם אנשים קשים שיותר מורעלים על הצבא
בטוח יש כמה רציונלים שמבינים שאם אין עבודה אז אפשר ללכת אבל אצלי למשל גם ביום מטורף עם עבודה אני מסיים את העבודה ב-11 בערך ואני נישאר כמו מניאק בבסיס
מי שיותר זמן בצבא - המוח שלו נדפק יותר
כשלאלוהים נגמר השכל לחלק הוא התחיל לחלק דרגות
כן אחי אלדאגה....
אני מוכן לשעמום
Mp3 עמוס בסטים
ספרים
וספרי לימוד
+
המון אוכל
+
כרית
=
לא יהיה כלכך משעמם
Jan-20-2007 21:21
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by Viber
פסדר תסכים איתי שרס"ן בסביבות גיל ה30 שונה מסא"ל\אל"מ בסיבות גיל ה40?
רוב הסא"לים הם אנשים קשים שיותר מורעלים על הצבא
בטוח יש כמה רציונלים שמבינים שאם אין עבודה אז אפשר ללכת אבל אצלי למשל גם ביום מטורף עם עבודה אני מסיים את העבודה ב-11 בערך ואני נישאר כמו מניאק בבסיס
מי שיותר זמן בצבא - המוח שלו נדפק יותר
כשלאלוהים נגמר השכל לחלק הוא התחיל לחלק דרגות
יש גם מספיק רס"נים בני 40..כל אלה שהיו נגדים ואחר כך יצאו לקצונה
לא חסר כאלה
Jan-20-2007 21:48
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
quote:
Originally posted by Shahar
יש גם מספיק רס"נים בני 40..כל אלה שהיו נגדים ואחר כך יצאו לקצונה
לא חסר כאלה
חח אתה מספר לי יש אצלנו רס"ן בן 46
הוא מקבל פקודות מאדם בן 37
ולא הוא לא היה נגד קודם או משהו כזה
quote:
Originally posted by DvJ
כן אחי אלדאגה....
אני מוכן לשעמום
Mp3 עמוס בסטים
ספרים
וספרי לימוד
+
המון אוכל
+
כרית
=
לא יהיה כלכך משעמם
זה לא בדיוק שיעמום
זה יותר מועקה נוראית על הביזבוז זמן שלך,אתה יושב בחדר קטן עם סורגים לבוש במדים מכוערים ומחכה להעביר עוד שנה ועוד שנה כמו יגאל עמיר לשם מה? מה יוצא מזה? אני נוטה לחשוב על שירותי הצבאי כעל חירבון.
לשבת בבית ולראות טלוויזיה זה פחות ביזבוז זמן מהצבא...רק עכשיו אני מבין איזה טעות איומה עשיתי כשהתגייסתי ותאמין לי שגם אני מביא גיימבוי\עיתונים\מוזיקה לבסיס ואפילו רמקולים טובים לשבתות שבהם אני מפציץ טראנס ועדיין זה לא מספיק בשביל להשכיח את המועקה הזאת.
Last edited by Viber on Jan-20-2007 at 23:43
Jan-20-2007 23:28
DvJ
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel
quote:
Originally posted by Viber
זה לא בדיוק שיעמום
זה יותר מועקה נוראית על הביזבוז זמן שלך,אתה יושב בחדר קטן עם סורגים לבוש במדים מכוערים ומחכה להעביר עוד שנה ועוד שנה כמו יגאל עמיר לשם מה? מה יוצא מזה? אני נוטה לחשוב על שירותי הצבאי כעל חירבון.
לשבת בבית ולראות טלוויזיה זה פחות ביזבוז זמן מהצבא...רק עכשיו אני מבין איזה טעות איומה עשיתי כשהתגייסתי ותאמין לי שגם אני מביא גיימבוי\עיתונים\מוזיקה לבסיס ואפילו רמקולים טובים לשבתות שבהם אני מפציץ טראנס ועדיין זה לא מספיק בשביל להשכיח את המועקה הזאת.
לא משנה איפה אתה משרת זה יהיה בזבוז זמן
אבל תחשוב עם יוצא לי מזה משהו
אני באותו הזמן יכול
לללמוד.....
כבר עשיתי משהו....