Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > צבא\גיוס לצה"ל
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DvJ
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel

quote:
Originally posted by Shahar
צעירים

DVJ
תבקש נהג יחידה תפקיד ליגה


....חח כל אחד היה


ממ...בינתיים אני שבוע גימלים נהנה לי
עוד לא נקלטתי בבסיס....

Old Post Jan-13-2007 23:26  Israel
Click Here to See the Profile for DvJ Click here to Send DvJ a Private Message Add DvJ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by DvJ
....חח כל אחד היה


ממ...בינתיים אני שבוע גימלים נהנה לי
עוד לא נקלטתי בבסיס....


אם אתה נהג אז רק נהג יחידה בבסיס פתוח או נהג בוס..אפילו שנהג בוס לפעמים זה שעות מעצבנות אבל יש גם שעות נוחות זה משתלם

Old Post Jan-14-2007 13:45 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DvJ
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel

quote:
Originally posted by Shahar
אם אתה נהג אז רק נהג יחידה בבסיס פתוח או נהג בוס..אפילו שנהג בוס לפעמים זה שעות מעצבנות אבל יש גם שעות נוחות זה משתלם


אחרי שבועיים של לא לעשות כלום + גימלים
יש לי תפקיד

פקיד
כן כן אחלה תפקיד
אני פקיד של סגן אלוף עם אחלה תנאים

Old Post Jan-18-2007 19:12  Israel
Click Here to See the Profile for DvJ Click here to Send DvJ a Private Message Add DvJ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by DvJ
אחרי שבועיים של לא לעשות כלום + גימלים
יש לי תפקיד

פקיד
כן כן אחלה תפקיד
אני פקיד של סגן אלוף עם אחלה תנאים


קשה לעשות שכונה בזה..אבל תנסה להתקמבן איתו שאם הוא בחופש גם אתה בחופש =]

Old Post Jan-18-2007 19:25 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

quote:
Originally posted by DvJ
אחרי שבועיים של לא לעשות כלום + גימלים
יש לי תפקיד

פקיד
כן כן אחלה תפקיד
אני פקיד של סגן אלוף עם אחלה תנאים


חח אכלת אותה כמוני
זה סתם חרא!! עדיף להיות כבר נהג
פקיד של סא"ל זה כל יום עד 17 לא לעשות כלום...אתה תדקור את עצמך בעטים

כבר עדיף להיות פקיד של איזה סגם מסכן

Old Post Jan-20-2007 00:09 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

לא בטוח שיהיה לו חרא..
יש לי ידידה פקידה של רס"ן והוא מפנק אותה ביציאות
תלוי בבנאדם

Old Post Jan-20-2007 11:29 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MASTERsplinter
Supreme sexy tranceaddict



Registered: Nov 2002
Location: (L)S.D

quote:
Originally posted by Shahar
לא בטוח שיהיה לו חרא..
יש לי ידידה פקידה של רס"ן והוא מפנק אותה ביציאות
תלוי בבנאדם


just say the magic word:

TzitziM

works like a charm.


___________________

Old Post Jan-20-2007 17:52  Israel
Click Here to See the Profile for MASTERsplinter Click here to Send MASTERsplinter a Private Message Add MASTERsplinter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

quote:
Originally posted by Shahar
לא בטוח שיהיה לו חרא..
יש לי ידידה פקידה של רס"ן והוא מפנק אותה ביציאות
תלוי בבנאדם


פסדר תסכים איתי שרס"ן בסביבות גיל ה30 שונה מסא"ל\אל"מ בסיבות גיל ה40?

רוב הסא"לים הם אנשים קשים שיותר מורעלים על הצבא

בטוח יש כמה רציונלים שמבינים שאם אין עבודה אז אפשר ללכת אבל אצלי למשל גם ביום מטורף עם עבודה אני מסיים את העבודה ב-11 בערך ואני נישאר כמו מניאק בבסיס

מי שיותר זמן בצבא - המוח שלו נדפק יותר

כשלאלוהים נגמר השכל לחלק הוא התחיל לחלק דרגות

Old Post Jan-20-2007 19:24 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DvJ
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel

quote:
Originally posted by Viber
פסדר תסכים איתי שרס"ן בסביבות גיל ה30 שונה מסא"ל\אל"מ בסיבות גיל ה40?

רוב הסא"לים הם אנשים קשים שיותר מורעלים על הצבא

בטוח יש כמה רציונלים שמבינים שאם אין עבודה אז אפשר ללכת אבל אצלי למשל גם ביום מטורף עם עבודה אני מסיים את העבודה ב-11 בערך ואני נישאר כמו מניאק בבסיס

מי שיותר זמן בצבא - המוח שלו נדפק יותר

כשלאלוהים נגמר השכל לחלק הוא התחיל לחלק דרגות



כן אחי אלדאגה....
אני מוכן לשעמום

Mp3 עמוס בסטים
ספרים
וספרי לימוד
+
המון אוכל
+
כרית
=
לא יהיה כלכך משעמם

Old Post Jan-20-2007 21:21  Israel
Click Here to See the Profile for DvJ Click here to Send DvJ a Private Message Add DvJ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Viber
פסדר תסכים איתי שרס"ן בסביבות גיל ה30 שונה מסא"ל\אל"מ בסיבות גיל ה40?

רוב הסא"לים הם אנשים קשים שיותר מורעלים על הצבא

בטוח יש כמה רציונלים שמבינים שאם אין עבודה אז אפשר ללכת אבל אצלי למשל גם ביום מטורף עם עבודה אני מסיים את העבודה ב-11 בערך ואני נישאר כמו מניאק בבסיס

מי שיותר זמן בצבא - המוח שלו נדפק יותר

כשלאלוהים נגמר השכל לחלק הוא התחיל לחלק דרגות


יש גם מספיק רס"נים בני 40..כל אלה שהיו נגדים ואחר כך יצאו לקצונה
לא חסר כאלה

Old Post Jan-20-2007 21:48 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

quote:
Originally posted by Shahar
יש גם מספיק רס"נים בני 40..כל אלה שהיו נגדים ואחר כך יצאו לקצונה
לא חסר כאלה


חח אתה מספר לי יש אצלנו רס"ן בן 46
הוא מקבל פקודות מאדם בן 37
ולא הוא לא היה נגד קודם או משהו כזה

quote:
Originally posted by DvJ
כן אחי אלדאגה....
אני מוכן לשעמום

Mp3 עמוס בסטים
ספרים
וספרי לימוד
+
המון אוכל
+
כרית
=
לא יהיה כלכך משעמם


זה לא בדיוק שיעמום
זה יותר מועקה נוראית על הביזבוז זמן שלך,אתה יושב בחדר קטן עם סורגים לבוש במדים מכוערים ומחכה להעביר עוד שנה ועוד שנה כמו יגאל עמיר לשם מה? מה יוצא מזה? אני נוטה לחשוב על שירותי הצבאי כעל חירבון.

לשבת בבית ולראות טלוויזיה זה פחות ביזבוז זמן מהצבא...רק עכשיו אני מבין איזה טעות איומה עשיתי כשהתגייסתי ותאמין לי שגם אני מביא גיימבוי\עיתונים\מוזיקה לבסיס ואפילו רמקולים טובים לשבתות שבהם אני מפציץ טראנס ועדיין זה לא מספיק בשביל להשכיח את המועקה הזאת.

Last edited by Viber on Jan-20-2007 at 23:43

Old Post Jan-20-2007 23:28 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DvJ
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel

quote:
Originally posted by Viber
זה לא בדיוק שיעמום
זה יותר מועקה נוראית על הביזבוז זמן שלך,אתה יושב בחדר קטן עם סורגים לבוש במדים מכוערים ומחכה להעביר עוד שנה ועוד שנה כמו יגאל עמיר לשם מה? מה יוצא מזה? אני נוטה לחשוב על שירותי הצבאי כעל חירבון.

לשבת בבית ולראות טלוויזיה זה פחות ביזבוז זמן מהצבא...רק עכשיו אני מבין איזה טעות איומה עשיתי כשהתגייסתי ותאמין לי שגם אני מביא גיימבוי\עיתונים\מוזיקה לבסיס ואפילו רמקולים טובים לשבתות שבהם אני מפציץ טראנס ועדיין זה לא מספיק בשביל להשכיח את המועקה הזאת.



לא משנה איפה אתה משרת זה יהיה בזבוז זמן
אבל תחשוב עם יוצא לי מזה משהו
אני באותו הזמן יכול
לללמוד.....
כבר עשיתי משהו....

Old Post Jan-21-2007 17:13  Israel
Click Here to See the Profile for DvJ Click here to Send DvJ a Private Message Add DvJ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > צבא\גיוס לצה"ל
Post New Thread    Post A Reply

Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHELP ME with this UNKNOW track [2004] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPerpetuous Dreamer - The Sound of Goodbye (Armin van Buurens Tribal Feel Dub) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:13.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!