Eerst perfecto en dan afsluiten op main zoals de meeste hier !
T'is mijne eerste tomorrowland ! we gaan der geven !
En men vriendin ga ook mee ze is wel nie aan trance maar we gaan ze es tonen wa echt feesten in é gasten
Jul-06-2006 17:19
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Location: Wetteren
Als ik ga dan zal dit mijn schema zijn (met meer variatie dan de meeste hier):
14.00 - 15.30: Kr!z (Kozzmozz)
15.45 - 17.00: Chris Liebing (Main)
17.00 - 17.45: Axwell (Versuz)
17.45 - 18.45: Filterheadz (Main)
18.45 - 20.45: David Guetta (Main)
20.45 - 22.00: Dave Lambert (Versuz)
22.00 - 24.00: Bob Sinclar (Versuz)
00.00 - 01.00: Marko (Perfecto/Storm)
Jul-06-2006 17:49
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium
En ik maar peizen da gij zo nen trancefanaat waart
Jul-06-2006 17:52
dupondje
Junior tranceaddict
Registered: Aug 2005
Location: Hooglede / Gent
Wie zou dienen eersten dj zijn op main ?
een bekende naam of ?
Jul-06-2006 17:53
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren
quote:
Originally posted by dupondje
Wie zou dienen eersten dj zijn op main ?
een bekende naam of ?
Ze gaan zowiezo gene dure topdj als eerste laten draain terwijl er nog amper volk is.. Ik verwacht dus eerder dat ze de kans geven aan young talent.. Frednova mss? Of als ik me niet vergis was er ook nog een dj-contest omtrent Tomorrowland?!
Jul-06-2006 19:02
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
quote:
Originally posted by FenixStyle
Ze gaan zowiezo gene dure topdj als eerste laten draain terwijl er nog amper volk is
Vorige editie opende ronald van gelderen, die kan toch al een beetje tellen...
Jul-06-2006 19:10
dupondje
Junior tranceaddict
Registered: Aug 2005
Location: Hooglede / Gent
Klein beetje volk ? Der zit al ~2000 man ? op de camping é waaronder ik
Jul-06-2006 19:12
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
quote:
Originally posted by Push2005
Vorige editie opende ronald van gelderen, die kan toch al een beetje tellen...
die kon er dan ook nie mee lachen dat hij daar zo alleen stond
Originally posted by djcresto
die kon er dan ook nie mee lachen dat hij daar zo alleen stond
Hij keek idd vrij pissed Het regende en iedereen schuilde; er stond 20 man voor hem ofzo ... Kben toch even gebleven en dan naar fred baker. RvG is lang zo mis niet
Jul-06-2006 19:17
FredNova
The world doesn't know...
Registered: May 2003
Location: BELGIUM
De opener op de main staat voor Marco Bailey... Best iets minimal of techno...