Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Håller med...med tanke på att det finns så få tjejer på sweta hade det nästan räckt med 2 inlägg

Men om du missar gruppfotograferingen så kommer vi att kasta dig överbord!

www.laszlo.se

Old Post Aug-07-2006 11:05 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

Fan.. såg att de sålde SD-kort på 1gb för 279kr på Netto.. MÅSTE DIT!

Old Post Aug-07-2006 11:40  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Det var som FAN

289 spänn för 1 gigg CF på JME...sist jag köpte mitt 512-meggs så betalade jag 450 spänn för det...jävlar va det gått ner i pris...

www.laszlo.se

Old Post Aug-07-2006 12:08 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

sista dagen på nätet.
ses ombord

Old Post Aug-07-2006 12:30  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

quote:
Originally posted by Laszlo
Det var som FAN

289 spänn för 1 gigg CF på JME...sist jag köpte mitt 512-meggs så betalade jag 450 spänn för det...jävlar va det gått ner i pris...

Ja, nu tog jag grisen i säcken och köpte.
Det visar sig vara ett noname (som är ett Toshiba SD-MO1G, som det står tryckt på baksidan) vilket efter lite sökning visar sig vara ett ultra II kort
Mitt Sandisk Ultra II plus 1gb jag köpte på jme i våras kostade 700kr .. men då har det inbyggd usbkontakt.

Men nu har man 1gb reservminne.. perfekt!

Old Post Aug-07-2006 12:47  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Akia
Japp! Vet förståss inte vad d e för kritereier som gäller för att få kallas en swe-ta och om jag uppfyller de, men hona i alla fall.

Såklart du är en Swe-TA !
Men tyvärr brukar de flesta Swe-TA tjejerna försvinna efter ett kort tag, tror den mest trogna vi har nu är Pjox
Glorie var en frekvent besökare länge men har väl ledsnat nu kanske ? Ser henne ibland...
Gaby var en av de första tjejerna jag såg på Swe-TA. Sen har det var en och annan som droppat in och ut...

Resten är bara en massa snygga Swe-TA killar

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Jag ska dansa sönder hela Östersjön...
Satan vilket drag det kommer bli!!

Trodde du skulle skriva "Jag ska dricka upp hela Östersjön" för det brukar du väl nästan göra ibland ?

Old Post Aug-07-2006 13:07  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2006

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Såklart du är en Swe-TA !
Men tyvärr brukar de flesta Swe-TA tjejerna försvinna efter ett kort tag, tror den mest trogna vi har nu är Pjox

Resten är bara en massa snygga Swe-TA killar

Passar mig perfekt!

Skulle förresten gärna ha ett AVB-set, har ingen nu så vilken spelar ingen roll.

ScuL - vi ses vid incheckningen!

Old Post Aug-07-2006 13:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

fan va gött, börjar närma sig nu. Dags å börja göra sig redo, tvätta det man vill ha osv ^^

Akia: ska jag ta med fotstödsgrejen åt dig?

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-07-2006 14:07  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Passar mig perfekt!

Skulle förresten gärna ha ett AVB-set, har ingen nu så vilken spelar ingen roll.

ScuL - vi ses vid incheckningen!

Varsågod...
Högerklicka och välj spara mål som här

A STATE OF TRANCE with Armin Van Buuren
Playlist episode 260
August 3rd 2006

1. David West - Make u Mine (Ava recordings)
2. Luminary - Dark Eyes (Gift Remix) (Lost Language)
3. Perry O Neil - Bass Society (Electronic Elements)
4. Sunlounger - Aguas Blancas (DJ Shah original mix) (Armada)
5. Chakra - Love Shines Through (Martin Roth remix) (Armada)
6. TUNE OF THE WEEK: Cosmic Gate - Should have Known (Dub mix) (Maelstrom)
7. Primate C - Be Free (Duderstadt uplifting remix) (tiger Recordings)
8. Sophie Sugar - Fallen Too Far
9. Emjay - Real High (High Contrast Recordings)
10. Giuseppe Ottaviani - Through Your Eyes (Vandit)
11. Legend B - Lost in Love 2006 (Sean Tyas remix)
12. FUTURE FAVORITE: Kai Del Noi - Beyond Doubt (Conspiracy recordings)
13. Frontline - Global System (Discover)
14. Deep Voices - Rising (Thomas Datt vs Robert Nickson remix) (Maximal)
15. Exelios - World Of Light (Mac Zimms remix) (PSR)
16. Sound Players - These Moments in Silence (Sound Players mix)
(Profuse/Somatic Sense)
17. Super 8 - Get Off (Anjunabeats)
18. Arctic Monkey vs Sander van Doorn - Sun Goes Down
19. Giuseppe Ottaviani vs Marc van Linden - Until Monday (Mac & Mac remix)(Monster tunes)
20. Good Living - Feel So Good

Old Post Aug-07-2006 14:09  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2006

Laddar för fullt, tack Steve!

quote:
[i][b]
Akia: ska jag ta med fotstödsgrejen åt dig?

Om den inte tar upp för mycket bagageutrymme skulle den kännas bra att ha i fall att... Va ute å provsprang foten igår men fick bryta

Old Post Aug-07-2006 14:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
Om den inte tar upp för mycket bagageutrymme skulle den kännas bra att ha i fall att... Va ute å provsprang foten igår men fick bryta

Tar i stort sett ingen plats alls, tar med den utifall att

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-07-2006 16:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

quote:

bryta foten igen?
hmm..

Old Post Aug-07-2006 16:13  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
Post New Thread    Post A Reply

Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown (1998) track plz id [2010] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackReysan Khan - Shiatsu (2 Players Remix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:08.

Forum Rules: