|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Nyah

Registered: Dec 2003
|
|
|
| quote: | Originally posted by TOR
Zo bedoelde ik het eigenlijk niet. Ik had het vooral op de reactie van Anja, die zich in mijn ogen onnodig opwindt. Iedere communicatie moet sowieso civiel blijven, maar ik vind het vreemd dat sommige mensen behoorlijk geagiteerd kunnen worden over de mening van een vaag en distant iemand.
Nu ja, voor hetzelfde geld reflecteert haar post niet haar werkelijke gevoelens en zit ze er extreem rustig bij achter het scherm |
Ik ben de kalmheid zelve * zet hierna de volgende cd van Enya op*
en ik vind niet dat ik me onnodig opwind: iedereen heeft t recht op zijn eigen mening. Ik heb u tijdens alle andere discussies - waar ook nogal wat personen zich soms deftig kunnen opwinden - niet zien tussenkomen...
Ah wacht, ik moest misschien wat minder !!!! gebruiken en meer misschien?
| quote: | Originally posted by Push2005
Vrij zwakke post IMO... Een samenraapseltje van wat slagzinnen die uit een groter geheel komen. Bertn is één van de weinige mensen hier die z'n posts nuanceert en idd geen cafépraat mening uit zn nek lult. Ge kunt zeveren over zoveel je wilt maar dit zijn maatschappelijke problemen en die pak je best nuchter aan... Ik geef bertn dan ook in 90% van zijn posts hier gelijk...
Als je één slagzin neertypt, die op zich op weinig slaat, dan verkoop je cafépraat. Geen wonder dat daar commentaar op komt. Synthesia daarentegen legde eens volledig zijn motieven pro VB uit, daar heb ik al veel meer respect voor dan iemand dat zich even komt moeien en dwazigheden vertelt... |
even komt moeien...? dus omdat mijn mening niet overeenkomt met Bertn zen mening is dat moeien. Wat kom je hier dan in feite doen, ni moeien zeker?
och ja, ik ben een nuchter persoon en kan redeneren en ik heb int verleden vaak genoeg de motieven pro en contra VB uitgewerkt, dus komt gij me nu eventjes niet zeggen dat ik hier lig te zeveren.
Last edited by Nyah on Jun-28-2006 at 08:29
|
|
Jun-27-2006 18:28
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004
|
|
|
Ik heb precies niet echt veel vrienden gemaakt in dit topic
Kijk, ik vind dat mijn uitspraken hier door Anja wel wat uit hun context getrokken zijn. Ik snap ook dat sommigen niet akkoord gaan met mijn methode van discussiëren, daar heb ik al vaker kritiek op gehad.
Zeggen dat IK heb gezegd dat alle vlaams blok-stemmers marginaal zijn is echter niet juist. Ik heb wel gezegd dat een prof van de KULeuven heeft bewezen dat vlaams blok-stemmers GEMIDDELD (een belangrijk woord ) minder intelligent zijn, en uit lagere milieus komen. Ik gebruikte dat onderzoek gewoon om een argument van mij kracht bij te zetten.
De meeste zinnen die je daar hebt gequoted van mij, zijn over het algemeen reacties op slagzinnen als "ze zouden ze beter allemaal terug naar hun land afvoeren" of "dat ze ne keer het leger naar zo'n wijk zetten om ze te controleren!". Welja, met alle respect, elk zijn mening he, maar MIJN mening is in dit geval dat de persoon die dergelijke nonsens post, cafépraat aan het verkondigen is. En ik zou dan ook niet weten waarom ik dat niet zou mogen posten. Als iemand zijn keuze voor het Vlaams Blok kan beargumenteren met genuanceerde argumenten, zal ik die proberen te weerleggen, maar ik zal ook altijd respect tonen omdat die andere persoon zijn mening beargumenteert.
Eén van mijn beste vrienden is een pak slimmer dan ik, en stemt ook op het Vlaams Belang. Het ergste van allemaal is dat ik nog geen enkel argument gevonden heb om hem om te praten, gewoon omdat zijn eigen argumentatie té goed is. Zegt dat niet genoeg?
Ik snap niet waarom sommige mensen dergelijke discussies altijd zo serieus willen nemen. Komaan zeg, dit is maar een internetforum he Ik verkondig mijn mening, anderen verkondigen hun mening. En zolang ze geen holle VB-slagzinnen zitten roepen heb ik daar allemaal geen probleem mee.
En ik hou trouwens zelf van cafédiscussies, zo voer ik er zelf genoeg na een paar Leffes
Jun-27-2006 18:39
|
|
|
 |
 |
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004
|
|
|
Jun-27-2006 18:59
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:03.
Forum Rules: