Standard dat een bod van 8 miljoen op Onyewu weigert, hoe belachelijk. Alsof ze hun seizoen gaan redden door hem te houden. Beter met dat geld een goei ploeg bij elkaar kopen voor volgend jaar.
"Ik hield zijn truitje vast en hij zei minachtend: "Als je wil, krijg je het na de match." Ik antwoordde: "Geef mij maar je zus." Dat was niet lief, maar er worden wel ergere dingen gezegd."
voila, nu weten we wat Materazzi gezegd heeft tegen Zidane =)
morgen ist Frankrijk - Italië, dat beloofd weer
Sep-05-2006 11:12
mellow_head
I Kill For You
Registered: Aug 2004
lol @ de krant vandaag naar aanleiding van het conflict pers <> Vandereycken. Een subtiele analyse van de vorige bondscoaches + de interesse van de buitenlandse pers in ons voetbal: WK 2002 in Japan en Zuid-Korea, toen Waseige zn laatste persconferentie gaf, er kwam ma 1 journalist opdagen zalige foto in de krant
Originally posted by mellow_head
zalige foto in de krant
pics or stfu
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Sep-05-2006 11:56
1Million$shot
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by BZRK
pics or stfu
Sep-05-2006 16:36
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
0 - 1
mooi zo jasper! =)
yes 3 punten binnen! eerste helft was ok, 2de niet om aan te zien.
Sep-06-2006 18:01
Blue Sky 99
Tomas Neil
Registered: Sep 2004
Meer moet dat niet zijn, op zo'n veld is er toch geen goed voetbal te brengen. Blessure van Collen zag er wel niet te best uit
Sep-06-2006 18:18
1Million$shot
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2002
wat is stand Finland - Polen ?
bij rust was het 1-1
lekkere gelijkmaker trouwens van Nuno Gomes op een heerlijk steekballetje van Deco!!
Sep-06-2006 18:20
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by 1Million$shot
wat is stand Finland - Polen ?
bij rust was het 1-1
lekkere gelijkmaker trouwens van Nuno Gomes op een heerlijk steekballetje van Deco!!
ze hebben hunne eerste driepunter, nu winnen in servie en ik geef ze nog een kanske ...
Sep-06-2006 18:44
kokkenmaster
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2005
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
op zo'n veld is er toch geen goed voetbal te brengen
En maar best ook. De Armeniërs waren op technisch vlak beter (welke ploeg niet?) en ik vrees dat er op een biljartlaken toch zeker een stuk of 2 tegen onze netten lagen...
Maar soit, we hebben gewonnen en das het belangrijkste maar met dit soort pottestamperij geraken we echt niet ver...