Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [06/04/07] Above & Beyond @ Queen Club, Paris
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dangerous007
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2005

quote:
Originally posted by maxxyme
oué... quittage de boulot dans quelques minutes... à ce soir les zamis...

Déjà? T'es chez quel client (je sais qu'on est dans la même boîte) qui te permet de quitter si tôt?

Moi, je serai bloqué jusqu'au moins 18h30...
....mais à ce soir quand même tout le monde!!!

Old Post Apr-06-2007 14:41  France
Click Here to See the Profile for dangerous007 Click here to Send dangerous007 a Private Message Add dangerous007 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

parei lje dégage ds 15 min.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-06-2007 14:43  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by stanymi
parei lje dégage ds 15 min.

30 min ici

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Apr-06-2007 14:52  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by Kartman
30 min ici

fini à midi

mais bon je viens pas paske stan il voulait pas que je vienne

edit ptain dans le post c'etait noir !!!!!

Old Post Apr-06-2007 14:54  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gomez92
Mer il ET FOU

Registered: Mar 2006

A ce soir je serais avec 3 potes et j'aurais un vinyl dans les mains

Old Post Apr-06-2007 16:11  France
Click Here to See the Profile for gomez92 Click here to Send gomez92 a Private Message Visit gomez92's homepage! Add gomez92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

FOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEE
Je trépigne, je saute partout, les *** sont achetés, les *** st au frais, l'appart est rangé, le stage chillout est plus symap que le main... arretez moi je crak.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-06-2007 17:02  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

jespere avoir mon train

Old Post Apr-06-2007 17:25  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Naal
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2006

Amusez vous bien bande de batards! Report complet s.v.p.

Stan, ton avatar je sais pas si tu sais, mais c'est un dessin issu d'un jeu de cartes, 'Chez Geek'. Best.game.ever.

Old Post Apr-06-2007 20:25  France
Click Here to See the Profile for Naal Click here to Send Naal a Private Message Add Naal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Naal
Stan, ton avatar je sais pas si tu sais, mais c'est un dessin issu d'un jeu de cartes, 'Chez Geek'. Best.game.ever.

traduits en FR par 'Les Collocs', t'as qques threads à lire pour bien comprendre la subtilité de son avatar

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Apr-06-2007 20:37  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Naal
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2006

Ah ouais! J'viens de voir ca. C'est dingue. En meme temps, c'est bourré de references à la culture américaine...

Old Post Apr-06-2007 22:50  France
Click Here to See the Profile for Naal Click here to Send Naal a Private Message Add Naal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
KisSCoOl
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2005

bon voilà, back from queen ...

que dire de plus, si ce n'est "excellent"

RDS plus complet durant le week end

Summer Mix 2013 : From Paris To KaZantip Z:21

eicko.net // mixcloud.com/eicko // soundcloud.com/eicko

Old Post Apr-07-2007 03:59  France
Click Here to See the Profile for KisSCoOl Click here to Send KisSCoOl a Private Message Visit KisSCoOl's homepage! Add KisSCoOl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Couché à 7h30, réveillé... hmmm depuis trop longtemps, j'étouffe ds ma chambre, j'ai du mal à respirer... Obligé d'ouvrir la fenêtre, etc. C'est qd déjà l'interdiction de fumer en boite ?? ben vivement putain.

Bon sinon

Di diou la soirée et l'ambiance surtout... J'avais jamais ressenti autant ça au Queen et contrairement à d'habitude je crois, il n'y avait pas que les seuls gugus devant (nous quoi ) à gueuler et taper des mains...

Ils ont joué 3 heures. Le warm-up de Ben Manson, malgré ses difficultés à mixer je crois, était trancy à souhait (j'avoue ca fait plaisir qd t'es à l'entrée d'une boite (française qui plus est) et que t'entends direct un 'Just Be' résonner...
Musicalement, j'ai préféré la première heure de A&B. Mais l'ensemble était vraiment bon. Burned with desire a dû ravir Anne
Très content également d'avoir revu LoginZ et Lytchix. Et puis tout plein de novelles têtes dont Gomez92 et kayrio (pas sûr de l'orthographe). Et puis un autre qui nous a dit au revoir à Severnaya et moi mais que nous ne connaissions ni d'Eve, ni d'Adam lol

Puis ensuite Ben Manson de nouveau avec les qq classic qu'il nous avait déjà servi l'autre fois.

Le B4 ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-07-2007 09:54  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [06/04/07] Above & Beyond @ Queen Club, Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRampling bootleg cd part 2 [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Tomcraft - "Silence" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:55.

Forum Rules: